Jump to content

th-700r4 sähköt hukassa turbiinille

Recommended Posts

Kirjoitettu

Noniin tää mun rojekti ei etene. Ei tuu virtaa lukkoturbiinille. Nyt purin sisustaa sen verran, että sain tuon ECM:n näkösälle ja kuskin puolelta kans johdot näkösällä. Eli sieltähän tulee ne kolme johtoa hyttiin. Yks vissiin tuolle ECM:lle. Yks tuonne jonnekki kuskin puolelle joka on jotenkin yhteydessä jarrupolkimeen/cruiseen? Onkohan tässä mitään sulaketta piilossa mikä ois voinu palaa? Kolmas mikälie. Noh.. cruisen tiputtaa nätisti pois, kun jarrua painaa. Pitäskö tuon ALDL töpselin näyttää 12V kun yhdistää F ja A navan? Mistähän tuota virtakatkosta nyt lähtis ettiin?  Tulipas sekavasti, mutta toivottavasti joku jaksais lukea  :-\

Kirjoitettu

Pitäskö tuon ALDL töpselin näyttää 12V kun yhdistää F ja A navan? Mistähän tuota

Tarkistan tuon huomenna.

Turbiinilukon sähköjen kanssa en ole ollut tekemisissä, mutta kuskin jalkatilassa on jonkun verran sulakkeita muuallakin kuin sulaketaulussa.

Johtojen välissä saattaa olla ja samoin obd-pistokkeen takana on jemmassa.

En tiedä onko ne turbiinilukolle, mutta tarkasta ne varmuuden vuoksi.

Yritin googlesta etsiä, kun mun korjausopas ei ole käsillä. Tuommoset vika mahdollisuudet tuli vastaan.

Items that could be the problem:

- Blown fuse

- Wiring

- TCC relay

- Wiring & connectors

- Temp sensor inside the transmission

- 4th gear achieved sensor inside the transmission

- Brake switch out of adjustment, will disable lockup if the brake lights are on.

- Bad (even though its newer) convertor

Kirjoitettu

Kiitos, kiitos! Kaikki apu ja ideat ja piirustukset tervetulleita! Kyllä tässä on tullut muutama tunti vietettyä googlessa, että sais jotain selvyyttä tuohon.

Kirjoitettu

No perkules.. ei mulla vaan ollu oli virrat päällä tai ei. Höh. No tästäpä selvis ettei edes tuohon asti tule virta.

Kiitos paljon! m/

Kirjoitettu

No perkules.. ei mulla vaan ollu oli virrat päällä tai ei. Höh. No tästäpä selvis ettei edes tuohon asti tule virta.

Kiitos paljon! m/

Jos jarrupolkimen kytkimeen tulee sahko ja kosketin yhdistaa sulla on solenoidi rikki.

Kirjoitettu

No voi helvetti... sehän alko toimiin!  *clap*

Oli huonosti töpseli kiinni. Huomasin kun kömmin uudelleen mittaileen sähköjä sieltä jarrupolkimelta.

Kirjoitettu

No voi h*lvetti... sehän alko toimiin!  *clap*

Oli huonosti töpseli kiinni. Huomasin kun kömmin uudelleen mittaileen sähköjä sieltä jarrupolkimelta.

m/

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...