HappyHippie Kirjoitettu 18. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 18. Lokakuuta, 2005 Kiinnostaisi vaihtaa aeroswing spoileri toseen -90 formulasta. Edellisen kerran 2v. sitten maalautin (halvalla) yläpuolen, kun kupli. Nyt ärsyttää kun kuplii maali alapuolesta. Tiedättekö kuvia tai linkkejä Formulaan sopivista takaspoilereista?
redcougar Kirjoitettu 9. Marraskuuta, 2005 Kirjoitettu 9. Marraskuuta, 2005 Itse vaihdoin Aerowingin vakiomalliseen (KITT) spoileriin. Istuu mun mielestä paljon paremmin auton linjoihin kuin Aerowing. Turha mennä merta edemmäs kalaan.
Guest Ezzy Kirjoitettu 9. Marraskuuta, 2005 Kirjoitettu 9. Marraskuuta, 2005 Itse vaihdoin Aerowingin vakiomalliseen (KITT) spoileriin. Istuu mun mielestä paljon paremmin auton linjoihin kuin Aerowing. Turha mennä merta edemmäs kalaan. samoin
Shadowcast Kirjoitettu 9. Marraskuuta, 2005 Kirjoitettu 9. Marraskuuta, 2005 Itteeki himottais vaihtaa semmonen KITT-tyylinen Rear Deck Spoiler, mut toisaalta kyl toi Aerowing sopii Trans Amin levikkeiden kanssa. Tosin ajatuksena on alunperin ollu ottaa nekin pois Meinaa hakee tota 82 Trans Amin lookkia niinku Ezzyllä on, tosin että auto on Trans Am....
Guest Black T-top Kirjoitettu 11. Marraskuuta, 2005 Kirjoitettu 11. Marraskuuta, 2005 Ei kukaan sattuisi tietämään mistä löytäis sellasen ritari ässä spoilerin? Meinaa olla kiven alla toi löytäminen
K.I.T.T.2000 Kirjoitettu 12. Marraskuuta, 2005 Kirjoitettu 12. Marraskuuta, 2005 Ei kukaan sattuisi tietämään mistä löytäis sellasen ritari ässä spoilerin? Meinaa olla kiven alla toi löytäminen Osta multa,velipoijaltas,niin saat maksaa ittes kipeeksi ;D
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään