Jump to content

katin poistosta?

Evil Dick

Recommended Posts

Kirjoitettu

mul on -89 formula ja rekisteriotteessa lukee vaan et "katalysaattori saa käyttää vaan lyijytöntä polttoainetta". auto ei ole vähäpäästönen. näin ollen saanko poistaa siitä kaikki saastelaitteet ja virittää sitä nii paljo ku sielu (ja kone) sietää? ja voinko poistaa ne saatanan katalysaattorit. eihän ne oo tonikäsessä kai ees pakollisia? ja sit jos poistan ilmapumpun ni paljokohan maksaa uus lyhempi hihna?

Kirjoitettu

Jos ei ole vähäpäästöinen, niin ennen ainakin sai poistaa.

Mutta nyt ymmärtäkseni siihenkin on tulossa tai juuri tullut muutos?

Juttua on ollut kait tällä tai spinnerin sivuilla, mutta ainahan voi kysyä katsastusasemalta varmuuden vuoksi.

Miksi meinaat poistaa?

Itse olen vaihtamassa -90 v-päästöistä formulaa ensi vuonna vanhempaan siksi että siinä kaksi kattia ja haluaisin madaltaa sitä, mutta tilaa alla ei ole.

Jos on katti entinen eikä uutta kiinnosta ostaa niin ymmärrän syyn.

Sielu sietää meininki on ymmärtääkseni -74 ja vanhempiin tai jotain...

Kirjoitettu

mul on madallettu ja ryykkii katit ihan jatkuvaan! ja sit se putkisto o muutenki aika ruma ja ne katit hohkaa kesäkuumalla ihan vitun kuumana!. aattelin hommailla pellisatsit ja rakentaa sivuputket kummalleki puole...:)

Kirjoitettu

ja sit ahistaa kaikki ylimääränen paska mikä vie tehojakin!!

Kirjoitettu

mulla lukee otteessa sama teksti.katti pönttö täytyy jättää, mutta tyhjentää voi. näin katsari mulle sanoi. kaikki saastelaitteet on multa poistettu ja hyvin kelpas katsastuksessa.

• 3 months later...
Kirjoitettu

Sama teksti 83:sen otteessa. Saastelaitteet kuikattu mäjelle ja katti tyhjä... Kysyin katsastuksessa katin poistosta. Tuumasi vaan, että sitten täytyy poistaa tuo teksti otteestaki :D :D

Kirjoitettu

Sama teksti 83:sen otteessa. Saastelaitteet kuikattu mäjelle ja katti tyhjä... Kysyin katsastuksessa katin poistosta. Tuumasi vaan, että sitten täytyy poistaa tuo teksti otteestaki :D :D

Milloinkas tämä on tapahtunut??

Kirjoitettu

-87 vuosimallit ovat vielä ei vähäpäästöisiä katsastuskonttorin mukaan.

Siis mullakin on ei vähäpäästöinen ja katit on huitsin nevadassa 8)

Kirjoitettu

Viime kesänä! Sanoin poistavani katin talvella tuumasi, että poistetaan teksti otteesta sitten seuraavassa katsastuksessa! Saas nähdä keväällä

Kirjoitettu

-87 vuosimallit ovat vielä ei vähäpäästöisiä katsastuskonttorin mukaan.

Siis mullakin on ei vähäpäästöinen ja katit on huitsin nevadassa 8)

Mulla -89 formula,eipä oo paljo kattia näkyny,ja eikä lue otteessa et vähäpäästöinen :D ;D

Kirjoitettu

En nyt muista lukiko meilläkään ollenkaan tuosta mutta autohan luokitellaan jokatapauksessa vähäpäästöiseksi juuri tuon vuosiluvun perusteella.

Että ei pääse yli eikä ali >:( :'(

Kirjoitettu

En nyt muista lukiko meilläkään ollenkaan tuosta mutta autohan luokitellaan jokatapauksessa vähäpäästöiseksi juuri tuon vuosiluvun perusteella.

Että ei pääse yli eikä ali >:( :'(

vasta 91 jälkeen automaattisesti vähäpäästöinen

Kirjoitettu

1.1.1992 ja sen jälkeen käyttöönotetut henkilökotterot ovat vähäpäästöisiä - aina. Pakuilla 1.1.1993.

Kirjoitettu

1.1.1992 ja sen jälkeen käyttöönotetut henkilökotterot ovat vähäpäästöisiä - aina. Pakuilla 1.1.1993.

hyvä nyt on tarkat päivämäärät
  • 1 year later...
Kirjoitettu

Juu,itselläni pontiac trans am gta -88 vuosimalli.Kävin pari päivää sitten kyselemässä kanssa katin poistosta ja katsastusmies oli sitä mieltä että ei tarvi kattia kun ei vähäpäästöinen ,että nyt tulee uusii äänenvaimennin katin tilalle ja samalla katista taaksepäin uusi putki+takapönttö.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...