Guest black Kirjoitettu 20. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 20. Lokakuuta, 2005 kuka mahtaa valmistaa asennus sarjaa jolla saa laturin pois moottorin oikealta puolelta . näin kerran tälläisen asennuksen jolla laturi oli pudotettu kiinni vesipumpun oikealle puolelle ja näin saatiin rumat ja turhat rautaviritykset (gm) eliminoitua. asennusrauta muistutti muodoltaan "kuunsirppiä". kyseessä ei kuitenkaan ollut march. koneena sb chevy 2 gen
Jojeli Kirjoitettu 20. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 20. Lokakuuta, 2005 MR Gasketilla ainakin on setti, joilla laturin saa kuskinpuolelle, toinen osa muistutti nimenomaan kuunsirppiä ja toinen osa on pakosarjan pulttien alle tuleva kiinnike. Laturi ei sitten mahdu noilla palikoilla kuskinpuolelle, jos siellä on myös ohjaustehostin, vaan joudut väsäämään toisen kiinnikkeen itse (saat minulta mallia).
Guest pile Kirjoitettu 20. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 20. Lokakuuta, 2005 paxtonin sarjan mukana laturi siirtyi mulla tuonne alapuolelle ja on tehostajan pumpun alapuolella . autohan on ponu gta
68corvette Kirjoitettu 21. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 21. Lokakuuta, 2005 mulla on kans sellanen MR Gasketin kromilaippa joka menee pakosarjan pulttien alle. Jokuhan vois sitten tehdä sulle lentokone alumiinista eloksoidun putken missä on erikätiset kierteet sisällä ja unikuulat päissä ja toinen pää kanteen ja toinen laturille.. oisko aika namu säädellä? olis sävy sävyyn sen irvokkaan imusarjasi kanssa.
Guest black Kirjoitettu 21. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 21. Lokakuuta, 2005 voi olla että teen sen itse mutta pintakäsittelynä pitää olla kultaus ,sekä jonkunsortin helvetin kallis pinnotemikä vaatii paljon tunteja no,asiaan näin tällaisen laturin kiinnityksen joskus chevy hi performance lehdessä mikä näytti todella asialliselta. en vaan jaksaisi selata miljoonaa omistamaani chp lehteä jotta löytäisin sen yhden ja ainoan sivun ja valmistajan.
selli Kirjoitettu 21. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 21. Lokakuuta, 2005 Eli siis tyyliin tällainen pinta? Meillä töissä tehään tollasia pinnotuksia teriin yms.Tai siis siinä viereisessä hallissa mutta ehkä voisin saada järkättyä satunnaisiin osiin pinnan.
Senior Kirjoitettu 21. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 21. Lokakuuta, 2005 Jessus... tuosta imusarjaan pinnoite !
pantera Kirjoitettu 21. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 21. Lokakuuta, 2005 Hieno pinta, miten toi kasittely kestaa hapettumista / saata / liuottimia/ lampoa?
68corvette Kirjoitettu 21. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 21. Lokakuuta, 2005 Ton tyyppinen on mulla: http://www.sallee-chevrolet.com/Proform/alternator_brackets.html Tollasen tekemistä tarkoitin: http://store.summitracing.com/default.asp?target=egnsearch.asp&N=400108+309421&autoview=sku
selli Kirjoitettu 21. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 21. Lokakuuta, 2005 Käykää ite lukemassa tuosta Plasmapinnoitteesta ku ite en osaa kertoa noin hienosti asioita. http://www.jrtools.fi/ ja sieltä etitte pinnoitteet. lämpöä taisi kestää noi 2700c astetta joten riittänee
pantera Kirjoitettu 21. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 21. Lokakuuta, 2005 Käykää ite lukemassa tuosta Plasmapinnoitteesta ku ite en osaa kertoa noin hienosti asioita. http://www.jrtools.fi/ ja sieltä etitte pinnoitteet. lämpöä taisi kestää noi 2700c astetta joten riittänee Hapettuu +350C eli ei kay pakosarjoille Ja taitas tulla hintavat sarjat jos Tin pinnottas :'( Laitamme keraamiset pinnotteet edelleen
pantera Kirjoitettu 21. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 21. Lokakuuta, 2005 Mulla on panteran takaluukussa tammonen malmikasa, mitahan kustantas jos noi lapparungot Tin pintais kun ne on niin hankalat pitaa kiiltavana?Pic_0241.jpg_thumb
selli Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2005 Tossa muuten olisi komiat Eli jos pinnottaa ni mun kautta menevät osat laitetaan silleen siihen sivuun ku samalla pinnotetaan oikeita tuotteita.Ihan jos pelkiltään totavarten tekee ajon ni hinta voi olla karu. Voinhan tuota hintaa tiedustella. Kestääköhän noi aineet hyvin kuumaa? Meinaa tossa pinnotuksessa kalikka lämpenee aikalailla. siis tuonne päälle 400c jos en väärin muista. Ekaks siihen pitää suhauttaa lasikuulalla että saa pinnan sileeksi ja sitten siihen ei saa koskea paljain käsin ollenkaan.Koska jos on vähänkin rasvaa ni pinnoite ei tartu. Ja vähän on rajallisen kokoinen myös se kaappi jossa toi tehään.
Senior Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2005 Jos alumiinia tarkoitat, sen sulamispiste on n. 660 C.
68corvette Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2005 mites olis ihan lakka pintaan vaan? se kellastuu aikanaan, mutta lähtee maalinpoisto aineella ja sitten uutta pintaan. Eipähän hapettuis noin pahasti ja kiiltokin olis helpompi pitää yllä.
pantera Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2005 Imusarjassa oon kokeillu VHT engine clearcotee ja keltaseks menee aika nopeesti Nyt tossa kuvassa oleva imari on Airbone Coatings'in high luster ceramic pinnote (sama kuin pakosarjoissa) ja on pysyny tosi hyvana, nyt haen pysyvanpaa ratkaisua lappiksiin, eloksointi tai toi TIN vois olla yes, Maalinpoistoaineella (Kleanstrip Aircraft Remover) lahtee noi alumiiniosat hapetuksesta helposti ja tulee kuin kuin uusi.
Guest black Kirjoitettu 25. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 25. Lokakuuta, 2005 pantera,miten mahtaa toimia toi sun spruutta systeemi kadulla? mulle selviää parin päivän sisällä saanko ostettua vastaavanlaisen tötterökasan isolohko chevrolettiin kaveriltani.erona siinä on ulkomuodollisesti,että imutorvet ovat erimittaisia ja sojottavat "minne sattuu".valmistaja on muistaakseni kinsler. MClaren on käyttänyt tätä ruiskua 60-luvun can am autoissa ja koneet taisivat olla 427:ja. olen muistanut pistää joka ilta kädet ristiin ja manata pimeyden herrasta jumalaan asti että kaverini hyväksyisi vaatimukseni kaupan tekoon.toimivuudesta ei ole vielä tietoa,mutta jos ulkonäköseikoista puhutaan niin jopa corvette 68 mekaaninen 6-71 ahdin jää hopealle.
z 28 jari Kirjoitettu 25. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 25. Lokakuuta, 2005 Tais olla jossain kaheksankytluvun street&racessa missä oli juttua noista letukan can am mosista.On ne kinslerin imutötteröt hienonnäköiset.
pantera Kirjoitettu 25. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 25. Lokakuuta, 2005 pantera,miten mahtaa toimia toi sun spruutta systeemi kadulla? mulle selviää parin päivän sisällä saanko ostettua vastaavanlaisen tötterökasan isolohko chevrolettiin kaveriltani.erona siinä on ulkomuodollisesti,että imutorvet ovat erimittaisia ja sojottavat "minne sattuu".valmistaja on muistaakseni kinsler. MClaren on käyttänyt tätä ruiskua 60-luvun can am autoissa ja koneet taisivat olla 427:ja. olen muistanut pistää joka ilta kädet ristiin ja manata pimeyden herrasta jumalaan asti että kaverini hyväksyisi vaatimukseni kaupan tekoon.toimivuudesta ei ole vielä tietoa,mutta jos ulkonäköseikoista puhutaan niin jopa corvette 68 mekaaninen 6-71 ahdin jää hopealle. Toi ruiskusysteemi toimii 4V clevessa " tosi" hyvin, aikaisempaan kaasariin : Russ Supoflow 830cfm Hly Dbl pumper joka oli aika rankasti modattu, ero on suuri pienilla kierroksilla. Jatkuvaa saatamistahan se on se vahan mita tolla on ajettu Vaanto on parantunu oleellisesti joka on naissa 4V cleveissa se heikkopuoli (pikkulohkossa isolohkon kannet). Toi mun on tays-sahkonen setuppi (kotitekoinen) joka ohjataan Wolf"in ecm'lla ja crank triggeri ohjatulla suorasytkalla. Lappikset on twm'n suuttimet on FPP Prerformancen 36lbs fuelrailit , putsarit, totterot, imusarja,vivustot ym. on omaa valmistetta Noi kinslerit ja hillbornit on tosi upeen nakosia ja arvostus alkaa niihin nousta vaikka ovatten tays mekaanisia ja siten aika antiikkia. Tampereen teivossa swapissa ilo yx myyja jolla on ollu tallanen pikkulohko ruuttasysteemi kaupan jo muutaman vuoden Soras ajo sen 55'sella jokuvuosi sitten totterot pellista ulkona kadulla. ja samoin tais tehda" kippari" sen kikottimella Lisaa naita.............. 8) Ja tulipas mieleen etta Kimmo H'lla on sellanen cross ram tyyppinenruisku sen 615BBC'n paalla joka tulee 68 avo camaroon, aika exoottinen on
pantera Kirjoitettu 26. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 26. Lokakuuta, 2005 tassa olis totteroita pikkurahalla http://www.race-cars.com/carsales/mclaren/1054747446/1054747446ss.htm
Guest black Kirjoitettu 26. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 26. Lokakuuta, 2005 mahtaa olla tossa macissa mielenkiintoinen soundi.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään