ritarinössö Kirjoitettu 20. Toukokuuta, 2014 Kirjoitettu 20. Toukokuuta, 2014 Sain tuon 305 TPI vehkeen kasattua, sytkän säädettyä ja lämmötkin pysyy aisoissa.. mutta koneesta tulee sellainen säksättävä / puksuttava sivuääni. Pitkään luulin että se tulee vaan vuotavasta y-putken ja pakosarjan liitoksesta, mutta se tehtiin uudestaan ja ääni ei kadonnut. Tässä ääniklippiä moottorin alta nauhoitettuna jolloin ääni kuuluu selkeiten, osaako kukaan sanoa mikä on vikana? http://static.ylilauta.org/files/7p/orig/jr3hbpbd/puksutus.mp3 Veikkaisin jotain venttiiliongelmaa koska niiden säätö oli aika uutta mulle, mutta auto kuitenkin kulkee hyvin eikä pölläyttele mitään.
ritarinössö Kirjoitettu 20. Toukokuuta, 2014 Kirjoittaja Kirjoitettu 20. Toukokuuta, 2014 Kuulostaa pakovuodolle.... No se ois ihan hyvä homma, ainakin jos vertaa venttiili/nostajavaurioon. Alunperin itsekin epäilin y-putken ja pakosarjan liitoksia ja käytin ne varmuuden vuoksi liikkeessä missä pistivät massaakin väliin. En ole vielä tsekannut miten hyvää jälkeä tuli, mutta ei tosiaan auttanut. Tämä tarkoittaa sitä, että vuoto olisi todennäköisimmin pakosarjojen ja kansien välissä jos vuoto on. Niissä ei ole massoja välissä, pelkkä tiiviste vain. Ja oli aika hankalat laittaa paikoilleen kun putkien takia mikään räikkä ei oikein mahtunut väliin, 11mm lenkkiavaimella tuli kiristeltyä ja aika lerpulta tuo tiiviste näyttää tossa välissä.
ritarinössö Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 2014 Kirjoittaja Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 2014 Nostin auton ylös ja ihan vain varmuuden vuoksi tsekkasin oliko korjaamolla tosissaan tiivistetty y-putken ja pakosarjan liitoskohta. No eipä ollut! Eli 91 euroa meni hommasta jota ei edes tehty. Olivat vaan pistäneet pakoputken keskivaiheille massaa. Näin siinä käy kun ei itse tee.. Mutta tosiaan jostain syystä en itse saanut millään y-putkea täydellisesti kiinni pakosarjoihin. Semmonen parin millin rako tuntui aina jäävän teki sen miten tasaisesti tahansa. Onko vinkkejä tuohon? Hookerin peltisarjat ja niihin vartavasten tarkoitettu y-putki.
rokzetä Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 2014 Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 2014 Hookereissa taitaa olla laippaliitos ja läpyskä tiiviste?Ne pitäs saada just kohalleen.Monis muis sarjois käytetään "donitsi" helmi liitosta,se ei oo niin millien päälle et pitää.Onko hookereis kartiota liitoskohdassa et sais donitsi tiivisteen siihen?
nite2000 Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 2014 Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 2014 Kovin kuulostaa samalta kuin minulla, kun pakosarja oli vähän löysästi kiinni kannessa.
ritarinössö Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2014 Kirjoittaja Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2014 No nyt pistettiin y-putki sitten varmasti kiinni.. Vieläkin sivuääntä eli kyllä se pakosarjasta ja kansista näemmä tulee. Pirun vaikeaa saada nuo sarjat kiinni kansiin, kun pultit on ihan kiinni putkissa joten räikkää ei siihen saa. Hookereissa taitaa olla laippaliitos ja läpyskä tiiviste? Jep.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään