Mopo305 Kirjoitettu 20. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 20. Lokakuuta, 2005 Tulipa nostettua,tuo uus hankinta ponzo -89,rek -90 tänään pukeille,ja kiire katteleen alle mitä löytyy,olin todella yllättynyt pohja aivan ruosteeton,etu ja takavakaajissa oli ruostetta,sekä taka-akselissa ja kartaanissa.Mistähän moinen vois johtua,onko nuo ollu edes tehtaalta lähtiessä maalissa,no pitääpä noille tehdä jotain.Pitkä talvi aikaa.Mopo305
gmc63 Kirjoitettu 20. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 20. Lokakuuta, 2005 Tulipa nostettua,tuo uus hankinta ponzo -89,rek -90 tänään pukeille,ja kiire katteleen alle mitä löytyy,olin todella yllättynyt pohja aivan ruosteeton,etu ja takavakaajissa oli ruostetta,sekä taka-akselissa ja kartaanissa.Mistähän moinen vois johtua,onko nuo ollu edes tehtaalta lähtiessä maalissa,no pitääpä noille tehdä jotain.Pitkä talvi aikaa.Mopo305 Mulla kans lähes ruosteeton vaikka ajanu jo kaks talvea :Denkä oo massannu
eki Kirjoitettu 21. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 21. Lokakuuta, 2005 Harvoinpa se keskeltä peltiä ruostuu, saumoistahan ne yleensä lähtee. Ja muhivat siellä piilossa niin kauan kunnes lähtee leviämään...
gmc63 Kirjoitettu 21. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 21. Lokakuuta, 2005 joo niin se vaan on :(mut EI viel ainakaan näy mitään
Mopo305 Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2005 Harvoinpa se keskeltä peltiä ruostuu, saumoistahan ne yleensä lähtee. Ja muhivat siellä piilossa niin kauan kunnes lähtee leviämään... Kyllähän se lähtee saumoistakin,mutta mutta lähtee sitte varmaan keskeltä peltiäkin,jos on saumoissa ruostetta,niin on sitä varmana sitte keskellä peltiäkin,useimmiten massan alla muhimassa.mopo305
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään