Jump to content

Alusta ja ruoste

Mopo305

Recommended Posts

Kirjoitettu

Tulipa nostettua,tuo uus hankinta ponzo -89,rek -90 tänään pukeille,ja kiire katteleen alle mitä löytyy,olin todella yllättynyt pohja aivan ruosteeton,etu ja takavakaajissa oli ruostetta,sekä taka-akselissa ja kartaanissa.Mistähän moinen vois johtua,onko nuo ollu edes tehtaalta lähtiessä maalissa,no pitääpä noille tehdä jotain.Pitkä talvi aikaa.Mopo305

Kirjoitettu

Tulipa nostettua,tuo uus hankinta ponzo -89,rek -90 tänään pukeille,ja kiire katteleen alle mitä löytyy,olin todella yllättynyt pohja aivan ruosteeton,etu ja takavakaajissa oli ruostetta,sekä taka-akselissa ja kartaanissa.Mistähän moinen vois johtua,onko nuo ollu edes tehtaalta lähtiessä maalissa,no pitääpä noille tehdä jotain.Pitkä talvi aikaa.Mopo305

Mulla kans lähes ruosteeton vaikka ajanu jo kaks talvea :D :Denkä oo massannu :)
Kirjoitettu

Harvoinpa se keskeltä peltiä ruostuu, saumoistahan ne yleensä lähtee. Ja muhivat siellä piilossa niin kauan kunnes lähtee leviämään...

Kirjoitettu

Harvoinpa se keskeltä peltiä ruostuu, saumoistahan ne yleensä lähtee. Ja muhivat siellä piilossa niin kauan kunnes lähtee leviämään...

Kyllähän se lähtee saumoistakin,mutta mutta lähtee sitte varmaan keskeltä peltiäkin,jos on saumoissa ruostetta,niin on sitä varmana sitte keskellä peltiäkin,useimmiten massan alla muhimassa.mopo305

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...