Tipityy Posted June 3, 2014 Posted June 3, 2014 Mulla on 4penkkiä linnussa ja Rekisteriotteessa vain 2rekisteröity, saako muutoskatsastettua 4:lle?
GTATL Posted June 3, 2014 Posted June 3, 2014 Mulla on 4penkkiä linnussa ja Rekisteriotteessa vain 2rekisteröity, saako muutoskatsastettua 4:lle? Kaikki 4 gennerit on mun kasittaaksieni rullanneet 2+2 paikkaisina tehtaalta niin luulis se kelpaavan katsurille. Jos auto on rekisteroity vero syista 2 paikkaiseksi niin siihen en ota kantaa.
Tipityy Posted June 3, 2014 Author Posted June 3, 2014 Do diin,katsastusmies sanoi,että onnistuu jos saa vain turvavyöt toimimaan takana,eli avo lintu 99 olis kyseessä,onko iso hommeli saada pelaan?
GTATL Posted June 3, 2014 Posted June 3, 2014 Do diin,katsastusmies sanoi,että onnistuu jos saa vain turvavyöt toimimaan takana,eli avo lintu 99 olis kyseessä,onko iso hommeli saada pelaan? Tartteis tietaa mika niissa voissa on vikana?
GTATL Posted June 3, 2014 Posted June 3, 2014 Koita vetaa vyo kokonaan ulos ettei vyo olis jotenkin jumissa rullassa ja sitten voidella rulla mekanismia.
pantera Posted June 3, 2014 Posted June 3, 2014 jos ei tuu kuntoon niin mulla on toimivat takakvyöt, kokkolassa
BlackFirebird Posted June 4, 2014 Posted June 4, 2014 Jatkan tähän samaan kun alkuperäisellekirjoittajalle vika selvisi.Omassa firebirdissä etupenkkien vyöt ei lukkiudu.Olen koittanut niitä käsissä pyöritellä mutta en ole päässyt niiden sielunelämään kiinni joten apuja tarvitaan,kun käsissä hieman kallistaa niin lukko toimii mutta paikallaan ei toimi...kuinka korjataan vai onko uusien osto?Niin ja auto on vm-82.
mopo-ukko Posted June 4, 2014 Posted June 4, 2014 Noinhan niiden kuuluukin toimia,voi kokeilla vaikka tekemällä tiukan jarrutuksen,vöiden pitäisi lukittua.Toimivat vähän eri systeemillä kuin euro ja japsivyöt.
BlackFirebird Posted June 4, 2014 Posted June 4, 2014 No näin luin tuolta aikaisemmasta topicista mutta en uskonut kun siellä loppui se keskustelu siihen heti alkuunsa Minulla vaneja ollut aikaisemmin ja niissä katsuri aina nyppinyt vöitä ja kiinni on ottanut mutta kai näissä sitten joku eri shysteemi?Kiitos näistä tiedoista vaikka nämä tiedot olikin jo tiedossa tuolta aikaisemmasta
pantera Posted June 4, 2014 Posted June 4, 2014 niison puntti jonka keskipakovoima laukaisee jarruklipsin ja vyö lukkiutuu. paikallaan saa nykiä kyllä, ei lukkiudu
Recommended Posts