Jump to content

Recommended Posts

Posted

Noniin! Alkaa ilmat olemaan jo senverran lämpimiä, että lämmitystä saa laittaa jo hieman sinne viileän puolelle  8) Siitä huolimatta välillä puhaltaa lämpöistä ilmaa hyttiin. Toisinaan puhaltaa viileää ja toisinaan taas lämmintä. Mitä teen?

Posted

Mikä auto kyseessä? Onko ilmastointi?

Posted

Firebird -84 ja kyllä tuossa ilmastointi on myös.

Posted

Vaikuttaakos tuo ilmastointi myös tuohon ekonomyyn? Eli oireena on, että ei tule viileää ilmaa.

Posted

Alota ilmastointihuollolla, moiveet sisään niin luulis palelevan. Lähes mikä vaan korjaamo tekee niitä, toimenpide kestää noin 45min ja maksaa noin 80e.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...