SPu Posted June 5, 2014 Posted June 5, 2014 Noniin! Alkaa ilmat olemaan jo senverran lämpimiä, että lämmitystä saa laittaa jo hieman sinne viileän puolelle Siitä huolimatta välillä puhaltaa lämpöistä ilmaa hyttiin. Toisinaan puhaltaa viileää ja toisinaan taas lämmintä. Mitä teen?
SPu Posted June 12, 2014 Author Posted June 12, 2014 Vaikuttaakos tuo ilmastointi myös tuohon ekonomyyn? Eli oireena on, että ei tule viileää ilmaa.
ChevyBoy Posted June 14, 2014 Posted June 14, 2014 Alota ilmastointihuollolla, moiveet sisään niin luulis palelevan. Lähes mikä vaan korjaamo tekee niitä, toimenpide kestää noin 45min ja maksaa noin 80e.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now