_j00na_ Posted June 10, 2014 Share Posted June 10, 2014 Eli pitäis jarruja vähän päivitellä , ajatellut että reijitetyt jarrulaikat eteen + EBC Redstuff jarrupalat. Mutta jotkin " racing " nesteetkin ajattelin vaihtaa, pitääkö siis olla jtn tiettyä vai käykö esim motonetin Motulin racing nesteet heittämällä? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fenix Posted June 10, 2014 Share Posted June 10, 2014 Tuolla jarruneste infoa. http://www.autowiki.fi/index.php/Jarruneste Tuo motul on ihan hyvä valinta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GTATL Posted June 10, 2014 Share Posted June 10, 2014 Suomen lampotiloissa Red stuffit on taysin turhat jos ei ole tarkoitus revitella radalla. Green stuffit on on parhaat katukaytossa ja kylla niillakin voi radalla leikkia Link to comment Share on other sites More sharing options...
_j00na_ Posted June 10, 2014 Author Share Posted June 10, 2014 Kiitoksia infoista Saakohan Camaroon edes noita greenstuffeja? kun näyttää jokapaikassa kauppaavan Camaroon sopiviksi vaan nuota Redstuffeja.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GTATL Posted June 10, 2014 Share Posted June 10, 2014 Ei ole tullut tutkittua 4.gen etujarrujen paloja mutta kasittaakseni ne on samat kun 3.genissa? Jos ne on samat niin palat on nama DP21146, tai ainakin noi ma tilasin omaan GTA.han Link to comment Share on other sites More sharing options...
letkume Posted June 11, 2014 Share Posted June 11, 2014 Noita on sitten paria erilaista. Mulla on Red Stuffit, en kyllä suosittele EBC paloja Muistaakseni sopivuus oli (aina eri palat) -->92, 93, ja 94-97 jne.. Näissä oli osanumero DP31142C http://forum.f-bodyfinland.com/Yabbse/index.php?action=dlattach;topic=29318.0;attach=40875;image Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fenix Posted June 11, 2014 Share Posted June 11, 2014 Autoracing helsingissä myy ebc paloja. http://www.autoracing.fi/ Tsekkasin summitin sivuilta osanumeron -95 camaron green stuff etupaloille ja sain 2 vaihtoehtoa. DP21142 ja DP61142. Noista pitäisi selvittää kumpi on oikea jos green stuffiin päädyt. Autoracingin sivu tunnisti noista kahdesta vain DP21142 ja hinta on 61€ sarja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
letkume Posted June 11, 2014 Share Posted June 11, 2014 DP21142 ja DP61142. Noista pitäisi selvittää kumpi on oikea jos green stuffiin päädyt. Noista kannattaa kysyä suoraan EBC:ltä ensin. Mulle myytiin oikeat, mutta tuli väärät, jotka on vain 93 malliin ja johonkin kädilläkkeihin tms.. http://ebcbrakes.com/contact/ http://forum.f-bodyfinland.com/Yabbse/index.php?action=dlattach;topic=29318.0;attach=40814;image Link to comment Share on other sites More sharing options...
cam95 Posted June 11, 2014 Share Posted June 11, 2014 Mä olen käyttänyt EBC vihreitä ja punaisia tossa -95 Camarossa ja kisa-autossa kokeilin kerran keltaisia. Kadulle käy erinomaisesti vihreät ja niillä voi hyvin käydä ratapäivillä ajelemassa. Nyt mulla on punaiset palat -95:ssa ja hyvin toimii nekin. Osanumerot -95 Camaroon eteen DP21142 Green ja taakse DP21167 Green. Numero 61142 on enempi tarkoitettu raskaisiin neliveto suv malleihin. Reikä levyjä en suosittele kadulle enkä radalle, ne halkeaa ennemmin tai myöhemmin. Uritetut levyt ovat paremmat ja ok. Motul 600 käytän kisa-autossa, katuautoissa mulla ihan normaalit litkut, ei kuitenkaan silikoni 5.1. Link to comment Share on other sites More sharing options...
_j00na_ Posted June 11, 2014 Author Share Posted June 11, 2014 Mä olen käyttänyt EBC vihreitä ja punaisia tossa -95 Camarossa ja kisa-autossa kokeilin kerran keltaisia. Kadulle käy erinomaisesti vihreät ja niillä voi hyvin käydä ratapäivillä ajelemassa. Nyt mulla on punaiset palat -95:ssa ja hyvin toimii nekin. Osanumerot -95 Camaroon eteen DP21142 Green ja taakse DP21167 Green. Numero 61142 on enempi tarkoitettu raskaisiin neliveto suv malleihin. Reikä levyjä en suosittele kadulle enkä radalle, ne halkeaa ennemmin tai myöhemmin. Uritetut levyt ovat paremmat ja ok. Motul 600 käytän kisa-autossa, katuautoissa mulla ihan normaalit litkut, ei kuitenkaan silikoni 5.1. No nyt selventyi kunnolla , kiitoksia Täytynee siis katsella kumpia saa helpommin suomen kamaralta vihreitä vai punaisia , tosiaan tuollaiset uritetut levyt voisin kyllä katsella mieluummin. Minkälainen on muuten ero vrt vakiopaloihin on noilla EBC:n paloilla? PS Letkume mikä nuo sun palat sai noin halkeamaan? Oliko valmiiksi jo jtn virhettä ollut valmistuksessa vai? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fenix Posted June 11, 2014 Share Posted June 11, 2014 . Minkälainen on muuten ero vrt vakiopaloihin on noilla EBC:n paloilla? Kokemusta punaisista ja keltaisista paloista. Eroa normipaloihin ei juuri huomaa kesäajelussa. Eli jarruteho ei sinänsä parane, mutta ei ole oikeastaan tarkoituskaan vaan idea on siinä että pysähtyvyys pysyy yhtä hyvänä myös jarrujen ollessa kuumat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
letkume Posted June 12, 2014 Share Posted June 12, 2014 PS Letkume mikä nuo sun palat sai noin halkeamaan? Oliko valmiiksi jo jtn virhettä ollut valmistuksessa vai? Ei ole tiedossa, itse veikkaan että paiskittu kuljetuksessa tms.. Sain kyllä rahat takaisin noista. Kyllä se noilla hieman paremmin pysähtyy, mutta katukäyttöön otan itselle seuraavaksi jotkut pehmoisemmat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mikke Posted June 12, 2014 Share Posted June 12, 2014 mul on ainaki vikat keltaset ebc ny camarossa niillä kun saa ihan tosissaan seistä jarrullla että on jarruvaoimaa vihreitä en oo kokeillu mut vaihdan takasin hawkin hp sarjan paloihin semmoset on jo hyllyssä niistä jäin hyvä kokemus jarrupidosta mutta metalli seostus (ferro carbon) tuppaa syömään levyä vakiota enemmän mut lämmönkestokin on hyvä. Link to comment Share on other sites More sharing options...
letkume Posted June 12, 2014 Share Posted June 12, 2014 mul on ainaki vikat keltaset ebc ny camarossa niillä kun saa ihan tosissaan seistä jarrullla että on jarruvaoimaa vihreitä en oo kokeillu mut vaihdan takasin hawkin hp sarjan paloihin semmoset on jo hyllyssä niistä jäin hyvä kokemus jarrupidosta mutta metalli seostus (ferro carbon) tuppaa syömään levyä vakiota enemmän mut lämmönkestokin on hyvä. Työkaverillakin oli aikanaan hawkit camarossa, eikä muistaakseni valitellut niistä. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gmc63 Posted June 12, 2014 Share Posted June 12, 2014 Itelläki oli siin 93 camussa hawkin palat ja oli ihan ok Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now