Jump to content

95 LT1 Camaro , mitä jarrunestettä?


_j00na_
 Share

Recommended Posts

Eli pitäis jarruja vähän päivitellä , ajatellut että reijitetyt jarrulaikat eteen + EBC Redstuff jarrupalat. Mutta jotkin " racing " nesteetkin ajattelin vaihtaa, pitääkö siis olla jtn tiettyä vai käykö esim motonetin Motulin racing nesteet heittämällä?

Link to comment
Share on other sites

Suomen lampotiloissa Red stuffit on taysin turhat jos ei ole tarkoitus revitella radalla. Green stuffit on on parhaat katukaytossa ja kylla niillakin voi radalla leikkia :)

Link to comment
Share on other sites

Kiitoksia infoista  m/

 

Saakohan Camaroon edes noita greenstuffeja? kun näyttää jokapaikassa kauppaavan Camaroon sopiviksi vaan nuota Redstuffeja..

Link to comment
Share on other sites

Ei ole tullut tutkittua 4.gen etujarrujen paloja mutta kasittaakseni ne on samat kun 3.genissa? Jos ne on samat niin palat on nama DP21146, tai ainakin noi ma tilasin omaan GTA.han :W

Link to comment
Share on other sites

Noita on sitten paria erilaista. Mulla on Red Stuffit, en kyllä suosittele EBC paloja  m-

 

Muistaakseni sopivuus oli (aina eri palat) -->92, 93, ja 94-97 jne..

 

Näissä oli osanumero DP31142C

 

http://forum.f-bodyfinland.com/Yabbse/index.php?action=dlattach;topic=29318.0;attach=40875;image

Link to comment
Share on other sites

Autoracing helsingissä myy ebc paloja.

http://www.autoracing.fi/

 

Tsekkasin summitin sivuilta osanumeron -95 camaron green stuff etupaloille ja sain 2 vaihtoehtoa.

 

DP21142 ja DP61142.  Noista pitäisi selvittää kumpi on oikea jos green stuffiin päädyt.

Autoracingin sivu tunnisti noista kahdesta vain DP21142 ja hinta on 61€ sarja.

Link to comment
Share on other sites

DP21142 ja DP61142.  Noista pitäisi selvittää kumpi on oikea jos green stuffiin päädyt.

 

Noista kannattaa kysyä suoraan EBC:ltä ensin. Mulle myytiin oikeat, mutta tuli väärät, jotka on vain 93 malliin ja johonkin kädilläkkeihin tms..

 

http://ebcbrakes.com/contact/

 

http://forum.f-bodyfinland.com/Yabbse/index.php?action=dlattach;topic=29318.0;attach=40814;image

 

 

Link to comment
Share on other sites

Mä olen käyttänyt EBC vihreitä ja punaisia tossa -95 Camarossa ja kisa-autossa kokeilin kerran keltaisia. Kadulle käy erinomaisesti vihreät ja niillä voi hyvin käydä ratapäivillä ajelemassa. Nyt mulla on punaiset palat -95:ssa ja hyvin toimii nekin.

 

Osanumerot -95 Camaroon eteen DP21142 Green ja taakse DP21167 Green. Numero 61142 on enempi tarkoitettu raskaisiin neliveto suv malleihin.

 

Reikä levyjä en suosittele kadulle enkä radalle, ne halkeaa ennemmin tai myöhemmin. Uritetut levyt ovat paremmat ja ok.

 

Motul 600 käytän kisa-autossa, katuautoissa mulla ihan normaalit litkut, ei kuitenkaan silikoni 5.1. 

Link to comment
Share on other sites

Mä olen käyttänyt EBC vihreitä ja punaisia tossa -95 Camarossa ja kisa-autossa kokeilin kerran keltaisia. Kadulle käy erinomaisesti vihreät ja niillä voi hyvin käydä ratapäivillä ajelemassa. Nyt mulla on punaiset palat -95:ssa ja hyvin toimii nekin.

 

Osanumerot -95 Camaroon eteen DP21142 Green ja taakse DP21167 Green. Numero 61142 on enempi tarkoitettu raskaisiin neliveto suv malleihin.

 

Reikä levyjä en suosittele kadulle enkä radalle, ne halkeaa ennemmin tai myöhemmin. Uritetut levyt ovat paremmat ja ok.

 

Motul 600 käytän kisa-autossa, katuautoissa mulla ihan normaalit litkut, ei kuitenkaan silikoni 5.1.

 

 

No nyt selventyi kunnolla , kiitoksia  m/

 

Täytynee siis katsella kumpia saa helpommin suomen kamaralta vihreitä vai punaisia , tosiaan tuollaiset uritetut levyt voisin kyllä katsella mieluummin. Minkälainen on muuten ero vrt vakiopaloihin on noilla EBC:n paloilla?

 

PS Letkume mikä nuo sun palat sai noin halkeamaan? Oliko valmiiksi jo jtn virhettä ollut valmistuksessa vai?

Link to comment
Share on other sites

. Minkälainen on muuten ero vrt vakiopaloihin on noilla EBC:n paloilla?

 

Kokemusta punaisista ja keltaisista paloista.

Eroa normipaloihin ei juuri huomaa kesäajelussa.

Eli jarruteho ei sinänsä parane, mutta ei ole oikeastaan tarkoituskaan vaan idea on siinä että pysähtyvyys pysyy yhtä hyvänä myös jarrujen ollessa kuumat.

Link to comment
Share on other sites

PS Letkume mikä nuo sun palat sai noin halkeamaan? Oliko valmiiksi jo jtn virhettä ollut valmistuksessa vai?

 

Ei ole tiedossa, itse veikkaan että paiskittu kuljetuksessa tms.. Sain kyllä rahat takaisin noista.

 

Kyllä se noilla hieman paremmin pysähtyy, mutta katukäyttöön otan itselle seuraavaksi jotkut pehmoisemmat.

Link to comment
Share on other sites

mul on ainaki vikat keltaset ebc ny camarossa niillä kun saa ihan tosissaan seistä jarrullla että on jarruvaoimaa vihreitä en oo kokeillu mut vaihdan takasin hawkin hp sarjan paloihin semmoset on jo hyllyssä niistä jäin hyvä kokemus jarrupidosta mutta metalli seostus (ferro carbon)  tuppaa syömään levyä vakiota enemmän mut lämmönkestokin on hyvä.

Link to comment
Share on other sites

mul on ainaki vikat keltaset ebc ny camarossa niillä kun saa ihan tosissaan seistä jarrullla että on jarruvaoimaa vihreitä en oo kokeillu mut vaihdan takasin hawkin hp sarjan paloihin semmoset on jo hyllyssä niistä jäin hyvä kokemus jarrupidosta mutta metalli seostus (ferro carbon)  tuppaa syömään levyä vakiota enemmän mut lämmönkestokin on hyvä.

 

Työkaverillakin oli aikanaan hawkit camarossa, eikä muistaakseni valitellut niistä.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...