Jump to content

motin lämmöt ja lämppäri.. HELP!!


Recommended Posts

Kirjoitettu

kyllä nyt taas vituttaa... rupes auto takkuamaan kunnolla.. ei aluksi puhaltanu lämmintä ilmaa ollenkaan.. eikä kyllä vieläkään... vaikka kuinka kaikki asennot laidasta laitaan kävis läpi.. ja tämäki tapahtu yhtäkiä.. ei vielä edellisenä iltana mitään ongelmaa.. samalla ilmeni toinen ongelma.. koneen lämmöt nousi 100 - 115 celsiuksen puolelle.. eikä millään alas.. JOTEN PLIIS KERTOKEE.. MIKÄ VITTU TOTA KOPPIA NY VAIVAA VAI KÄYNKÖ SUOSISTA PAALAAMASSA?

Kirjoitettu

Jäähdytysjärjestelmä vuotaa tai on mystisesti saanut ilmaa, eikä neste kierrä kunnolla. Älä vielä paalauta ;)

Kirjoitettu

Pälyileppäs niiden ohuiden vakuumiletkujen kunto... ovat voineet irrota tai murtua.

Kirjoitettu

Tulleneeko ilmaa jäähdytysjärjestelmään ?

 

Siis lykkäsikö nestettä syyläristä paisuna-astiaan ?

 

Jos näin kävi on syy on tod.näk. Vuotava kansipahvi tai jopa kansi halki (harvinaisempi vaihtoehto) .

 

 

 

Kirjoitettu

Oma arvaukseni: nestettä liian vähän / ilmalukko / termari ei toimi - jos joku noista, niin neste ei kierrä kunnolla ja aiheuttaa mainitsemasi ongelmat.

 

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...