Jump to content

4gen kirkkaat etuvilkut&takapuskurin markkerit

Recommended Posts

Kirjoitettu

Mistä olette noita hommailleet.

Ebayssäkin moni myy mutta ei kelpaa paypal usan ulkopuolisille

maksuvälineeksi.

Ei viittis hakee pankista shekkejä ja lähettää.

Kirjoitettu

tilaa vaikka rp:n kautta voi kyl kestää ;)tai kysy darkilta.Mä sain omani texfinnin kautta ;D

Kirjoitettu

Tilaaminen on ollut koko kesän jä syksyn tosi hankalaa noitten osalalta. Omat sain hommattua noin kuukauden metsästyksen kautta ebaysta: sabersport.com, hintaan $28.00.

Arpapeliä tuntuu olevan ja jos joku tuttu löytyy ja vaikka vähän kalliimmalla, suosittelen.

Kirjoitettu

Tuolta procarpartsista tilasin omat markkerit sillon joskus mutta kyllästyin odotteluun jossain 10-12 viikon kohdilla...

Guest DARK FIREBIRD
Kirjoitettu

Toivottavasti mittarinpohjat tulee nopeammin :'(

Kirjoitettu

Toivottavasti mittarinpohjat tulee nopeammin :'(

Eikohan. ;)

Kirjoitettu

Kyselin noita kirkkaita etuvilkkuja/parkkeja South Westistä ja olis kyllä saanut 150€ hintaan pari. Jätin sitten ostamatta.

Kirjoitettu

Kyselin noita kirkkaita etuvilkkuja/parkkeja South Westistä ja olis kyllä saanut 150€ hintaan pari. Jätin sitten ostamatta.

On kyllä katteet kohdallaan :-X

Kirjoitettu

No sillalailla... :o :-X :-\

Kirjoitettu

Millasella rahdilla tulivat rk sportista? Mä oon vähä tota siipeä meinannu, mut taitaa kyllä mennä kaiken budjetin ulkopuolelle toistaiseksi.

Asuin silloin Dallasissa, joten ei ollut kuin muutaman taalerin. Tuskin nuo nyt kuitenkaan hirveästi maksaa shipattuna Suomeen, kun eivät paljon paina.

Kirjoitettu
Tuskin nuo nyt kuitenkaan hirveästi maksaa shipattuna Suomeen, kun eivät paljon paina.

Niinhan sita luulisi, mutta monet firmat veloittavat kasittaakseni aika lailla ylimaaraista ulkomaanlahetyksista. Ihan vain niin kuin varmuuden vuoksi. ::)

Kirjoitettu

mulla on pari paria noita f.birdin clear cornereita hyllyssa toistaiseksi jouten , joten saa heti jos tarttee,

100e pari enka tingi

• 1 month later...
Kirjoitettu

Onko ulkomailta tilatuissa clear cornereissa mitään hyväksyntää E tai Dot?

Kirjoitettu

:o :o ???

Kirjoitettu

Onko ulkomailta tilatuissa clear cornereissa mitään hyväksyntää E tai Dot?

Ei ainakaan noissa mita mulla on talla hetkella tuolla autotallissa odottamassa Suomeen lahtoa.

8)

Kirjoitettu

Ei ainakaan noissa mita mulla on talla hetkella tuolla autotallissa odottamassa Suomeen lahtoa.

8)

Sitten ne on ihan yhtälaittomat kuin keltaisetkin, tosin keltaiset huomataan helpommin katsastuksessa.

Kirjoitettu

kaikki ne ulkomailta tulee...

Tulee tai menee mutta onko missään hyväksyntää e tai dot.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...