STW Kirjoitettu 17. Kesäkuuta, 2014 Kirjoitettu 17. Kesäkuuta, 2014 Oliskos tiedossa mitään tyypillistä vikaa?eli tällä hetkellä takavalot/mittaristonvalot/huomiovalot/markkerit pimeenä Polttaa sulakkeen(20A)saman tien.Ajovalot/jarruvalot toimii.Löytämistäni kuvista poiketen tässä mankka eri sulakkeella
STW Kirjoitettu 17. Kesäkuuta, 2014 Kirjoittaja Kirjoitettu 17. Kesäkuuta, 2014 Se toimii ok,varmaan samassa mankan kanssa
STW Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2014 Kirjoittaja Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2014 No ni nyt renaa ajovalotkin,aukeaa viivellä ja pysyy ylhäällä satunnaisesti voisko olla kytkin paskana?(taas)viimekesänä vaihdettu.
STW Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2014 Kirjoittaja Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2014 Kerpele kytkin ehjä,mittaristonvalot pois suljettu(dimmeri irti)takavalot läpikäyty.Yhdellä 30A paukulla kesti n.10sec ja kaikki polttimot ok.Kytkimen jälkeen mitattuna 0,2ohm.Pakko olla johtosarjoissa.Oliskos tietoa mistä vois kytkeä etu huomiovalot/taka valot kylmäksi?
Jake Kirjoitettu 27. Kesäkuuta, 2014 Kirjoitettu 27. Kesäkuuta, 2014 Mulla teki samaa, syytä en keksiny vielä. Sulakkeen paukkuminen loppui kun eristin kosketukselta takaluukun vetomoottorin päältä muistaakseni ne laitimmaiset kontaktipinnat..
repa Kirjoitettu 27. Kesäkuuta, 2014 Kirjoitettu 27. Kesäkuuta, 2014 Mitään en sähköhommista ymmärrä, mutta olen muutamassa pontiakissa nähnyt varsin kyseenalaisia virityksiä etuparkkien osalta. Voisi olla hyväksi käydä etuvalojen johdotuksia läpi ihan siitä luukkujen lähistöltä. Saattaa löytyä "ei ihan tehdastekoisen näköisiä kytkentöjä". Näin ainakin omassa oli. Ja viatkin aika samanoloisia. Takapäässä taas voi olla ne alkuperäiset punaiset (? ainakin mulla on punaiset) sivumarkkerit eliminoitu "ihan itse" ja piuhan päät paljaana... Eikös etuparkit ja takaparkit ole saman sulakkeen takana vasen/oikea erikseen? (En tiedä, kunhan aprikoin)
gmc63 Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 2014 Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 2014 Mitään en sähköhommista ymmärrä, mutta olen muutamassa pontiakissa nähnyt varsin kyseenalaisia virityksiä etuparkkien osalta. Voisi olla hyväksi käydä etuvalojen johdotuksia läpi ihan siitä luukkujen lähistöltä. Saattaa löytyä "ei ihan tehdastekoisen näköisiä kytkentöjä". Näin ainakin omassa oli. Ja viatkin aika samanoloisia. Takapäässä taas voi olla ne alkuperäiset punaiset (? ainakin mulla on punaiset) sivumarkkerit eliminoitu "ihan itse" ja piuhan päät paljaana... Eikös etuparkit ja takaparkit ole saman sulakkeen takana vasen/oikea erikseen? (En tiedä, kunhan aprikoin) Ainakin 2genissä on samansulakkeen takana etu/taka parkit sekä markkerit ja mittaristonvalot
STW Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 2014 Kirjoittaja Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 2014 Mulla teki samaa, syytä en keksiny vielä. Sulakkeen paukkuminen loppui kun eristin kosketukselta takaluukun vetomoottorin päältä muistaakseni ne laitimmaiset kontaktipinnat.. Tais olla juurikin siellä vikaa.Poltterin parisenkymmentä sulakketta ja viimeiseks vielä heiluttelin etuparkkeja.Tarkoitus oli jatkaa vianhakua illalla,jos vaikka näkis/kuulis kipinän jossain.Vaimo sitten kuuntelemaan kun laitan valot päälle Ja kaikki toimii oli varmaan etuparkki oikarissa
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään