-vellu Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2005 Sellainen olisi käytettynä tulossa ja kiire päätökselle on. Tulee siis osaksi oljykiertoon ja sen probleemat pitäisi selvittää ja ymmärtää. Kitti on mulle halpa, joten isotkin muutokset ja huollot voidaan tehdä vielä loppukustannuksia ajatellen. HELP???
Guest DARK FIREBIRD Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2005 Ei se öljynkiertoon liittäminen ole kallista tai hirveen hankalaa. Muutamia liittimiä letkua arvioisin yläkanttiin 150€.Eikö siina sarjassa tuu letkut ja liittimet mukana. Liitetään sillei haaroitus kappaleella tai voi sit tehdä lohkoon reijän ja kierteet.Paluu öljypohjaan mihin tehdään reikä ja siihen hitsaa kierteet niin valmista tulee. e-Ei paha rasti liittää öljynkiertoon. Tarkoititko tällaisia kommentteja?
Nupa Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2005 Osaksi öljynkiertoon... eli ilmeisesti samalla tapaa kuin esim. Vortech? Ei kait se liene kovinkaan vaikeaa, tosin oon kuullu, että tuo Vortechin asennus ei ole niin iisi-piisi-homma kun luulis ja voisi niitten ohjeista lukea. Tiedä sitten totuutta...
Guest DARK FIREBIRD Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2005 Olen myös kuulut ,jotta ei ihan asentais 4-6h kuten jotain tuonne päin lupaavat. Onhan täällä noita jotka on asentaneet ahtimia.Mikä aikaa teillä on mennyt ja onko mennyt heittämällä kiini? Kiinnostaa jos ahtas jossakin vaiheessa ihan vähän.Siihen 500hv asti kun ei kestä alakerta enempää.Sellaista 4,5psi:n sarjaa olen katellut ,2600€ sarja. En tarviis isompaa kun on jo muutenkin hepoja.....
JR Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2005 Kommentti asennusaikaan. Mulla on tuo ATI:n P-1SC, jossa ei ole koneeseen liitettävää öljykiertoa. Joku mainos kertoi asennuksen sujuvan n. kymmenessä tunnissa. Varmaan menee kymmenessä jos tietää mitä tekee ts. on asentanut puhaltimen ennenkin. Mulla noi kymmenen ekaa tuntia meni kyllä enemmän tai vähemmän ihmetellessä tavaran paljoutta ja tilan vähyyttä. Asennusmanuaalista on toki apua, mutta sen laadusta voi olla montaa mieltä.
-vellu Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2005 Toi P-1SC mullakin oli ensin mielessä, mutta tällainen (p600b) rojukasa on sitten tulossa ATI_procharger_p600b.jpg_thumb
Senior Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2005 Jopas... ja asennusintoa ! Oliko paljon ajettu ahtaaja ?
Guest DARK FIREBIRD Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2005 Tossa on noi kirjaimet niin laitatko vielä selvitykset mitä tarkoittaa.
-vellu Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2005 Tossa on noi kirjaimet niin laitatko vielä selvitykset mitä tarkoittaa. Ei hajuakaan Tulee siinä sentään asennusmanuaali mukana.
-vellu Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2005 Oliko paljon ajettu ahtaaja ? Ei valiettavasti ole tuosta tietoa. Saattaapi olla, että tulee tehtyä jokin peuskorjaus ennen kiinni laittoa.
Guest DARK FIREBIRD Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2005 En äkkisestään huomannut sitä ahtimen kiinitys rautaa.Voihan se tulla kiini noilla osilla B-D-I keskellä välissä olevilla 3 heebeleellä.
Guest DARK FIREBIRD Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2005 Olisko tuolta apuja. http://www.projecttransam.com/ProjectDisplay.asp?Type=Category&Value=Supercharger&Search=False
Senior Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2005 En äkkisestään huomannut sitä ahtimen kiinitys rautaa.Voihan se tulla kiini noilla osilla B-D-I keskellä välissä olevilla 3 heebeleellä. Taitaa olla kuvassa ylhäällä vasemmalla keltaisen mötikän vieressä...
Guest pile Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2005 Taitaa olla kuvassa ylhäällä vasemmalla keltaisen mötikän vieressä... olisko toi keltainen mötikkä rullamitta
Guest DARK FIREBIRD Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2005 Taitaa olla kuvassa ylhäällä vasemmalla keltaisen mötikän vieressä... Siinähän se. Rullamitan vasemmalla piolella.
-vellu Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2005 Tässä kuvassa näkyy paremmin.ATI_procharger_p600b_-_2.jpg_thumb
JR Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2005 Siistin näköinen palapeli - eikun kokoamaan vaan.
Karppa Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2005 Joo siinähän sitä riittää iltapuhdetta vähäks aikaa,mulla meni ton P-1SC:n kanssa aikaa muistaakseni joku 40 tuntia josta tietysti osa pähkäilyyn.
-vellu Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2005 Kommentteja ison meren takaa kun kysyin EMC tuunausta uudelle setupille: I can make you a base tune for that setup, however, I would recommend dyno tuning for maximum efficiency. On a side note, I would not recommend running a supercharger on the stock shortblock, even though it is intercooled. Stock shortblocks don't seem to last long under any amount of boost. Ion (madz28.com)
Karppa Kirjoitettu 25. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 25. Lokakuuta, 2005 Tarkottaako toi nyt sitä että toi mun rakkine ei enää kauaa kestä ,no kyllä kai se on aika paljon ajotavasta kiinni .
JR Kirjoitettu 26. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 26. Lokakuuta, 2005 Ajotapa on aika olennaista - kaiken saa rikki jos niikseen...
pirre Kirjoitettu 27. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 27. Lokakuuta, 2005 Joo siinähän sitä riittää iltapuhdetta vähäks aikaa,mulla meni ton P-1SC:n kanssa aikaa muistaakseni joku 40 tuntia josta tietysti osa pähkäilyyn. Itellä tais mennä P-1SC (/w intercooler) sarjan asennukseen 80h, tosin hieroin kaikki ajan kanssa paikalleen ja piti vähän konesahaakin näyttää niin että lasikuitu pöllysi. En pitänny kiirettä, välillä oli apulaisiakin niin että ei meinannu talliin mahtua (kiitos Porsche clubin Lahden jaostolle). Niin, tosiaankin tehtaan ilmoittama aika oli 8-10h
-vellu Kirjoitettu 27. Lokakuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 27. Lokakuuta, 2005 Mulla on koko talvi aikaa
Karppa Kirjoitettu 27. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 27. Lokakuuta, 2005 Itellä tais mennä P-1SC (/w intercooler) sarjan asennukseen 80h, tosin hieroin kaikki ajan kanssa paikalleen ja piti vähän konesahaakin näyttää niin että lasikuitu pöllysi. En pitänny kiirettä, välillä oli apulaisiakin niin että ei meinannu talliin mahtua (kiitos Porsche clubin Lahden jaostolle). Niin, tosiaankin tehtaan ilmoittama aika oli 8-10h Taitaa Vetessä olla vielä ahtaampaa kun f-bodyssä.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään