KKOSKINEN Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 2014 Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 2014 Kuka kyseli moisen perään täällä? En nyt löydä enää juttua mistään. Siinä oli linkkikin oliko Summitille. Mulla olis kanssa tarve. Suuttimet kusee. Onko se suutinvika vai voisko olla vain o-renkaissa feelua?
camaro82 Kirjoitettu 22. Kesäkuuta, 2014 Kirjoitettu 22. Kesäkuuta, 2014 Löytyy kyllä suomestakin. Mä ostin SWT:stä. "Täydellisessä" tiivistesarjassa ei tule regun jousta joten jos sen haluaa myös niin tarvii ostaa täydentävä sarja jossa tulee osittain samoja tiivisteitä kuin isommassa setissä.
KKOSKINEN Kirjoitettu 22. Kesäkuuta, 2014 Kirjoittaja Kirjoitettu 22. Kesäkuuta, 2014 Löytyy regun jousi uusi. Osaatko sanoa noista suuttimista? Onko suutin itsessään rikki vai ehkä o-renkaat. Jos vika suuttimissa onko toivoa saada puhdistuslitkusta apua?
camaro82 Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2014 Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2014 Löytyy regun jousi uusi. Osaatko sanoa noista suuttimista? Onko suutin itsessään rikki vai ehkä o-renkaat. Jos vika suuttimissa onko toivoa saada puhdistuslitkusta apua? Mun Astron TBI:hin auttoi pelkkien o-renkaiden ja tiivisteiden vaihto, kusivat kans ihan huolella. Toki vaihdoin uuden jousenkin kun vanha oli poikki ruostunut. Litkut tuskin auttaa tuohon kusemiseen, ne on lähinnä kai tukkeutuneisiin suuttimiin tarkoitettuja.
KKOSKINEN Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2014 Kirjoittaja Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2014 Noin mäkin tuon kusemisen nään. Täytyy tilata korjaussatsi. Mulla onkin jo tuo regun korjaussarja 4.3:een, oletan että on sama suutinrunko tossa ja 305:ssa. Olen purkanut kolme TB:tä ja kaikissa jousi ruostunut poikki.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään