TimoTJP Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2014 Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2014 tuli ostettua sit vahingossa tälläset suuttimet tai no ne väitti mulle et käy tähän mun 1993 camaroon denso f2le-b2a. Siis mulla nokka vaihdettu et pitäs olla 24lb suuttimet mut mahtaakohan noi muuten käydä? High impedanse suuttimet näkyy olevan niinku camarossakin mut näyttäs olevan mussen suuttimiks tarkoitettu alunperin? Noi näkyis toimivan 38,6psi paineella, tuo ei ole ongelma kun on säädettävä regu. Onko tossa nyt muuta vaaraa sit olemassa jos noi vielä sopii paikalleen? Jos jollain virittäjällä tietoo moisista niin kaikki apu olis tervetullutta
TimoTJP Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2014 Kirjoittaja Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2014 eipä mitää...löysinkin sivuston missä noi arvot näkyy...arvot kaikki ok jos siis vaan noi sopii muuten ruiskutukkiin ja imusarjaan, se onkin sit ihan toinen juttu
letkume Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2014 Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2014 eipä mitää...löysinkin sivuston missä noi arvot näkyy...arvot kaikki ok jos siis vaan noi sopii muuten ruiskutukkiin ja imusarjaan, se onkin sit ihan toinen juttu Hommaat vaan semmosen tarran "metwurst inside", niin pelaa
TimoTJP Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2014 Kirjoittaja Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2014 Hommaat vaan semmosen tarran "metwurst inside", niin pelaa vähintään tollanen pitää hommata....mut kannoin ne kyl tallille pitkän kepin nokassa ja lupasin tallikavereille etten näytä niitä kellekkään ettei tuu pahoinvointia
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään