taatsi Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2005 :'( Nyt tarvitaan pikaista Apua !!! Onko täällä ketään asiantuntevaa joka osais neuvoa missä Vika! Tehtiin Pontiaciin remppaa vaihdettiin oljypumpun käyttöakselin O-Rengas ja samalla muut yläkerran tiivisteet ja vesipumppu vaihdettiin! nyt kun korjaamolla kasasivat auton niin se lähtee käymään ja sammuu heti siis ei jää käyntiin .Bensan tulo lakkaa välittömästi ja mittaristossa palaa service valo.Pontiaci kävi ennen remppaa todella hyvin ja lähti käymään.Oisko ajonesto tai joku anturi vioittunut Auttakaa! ( tartsi3@luukku.com ) :'(
Guest DARK FIREBIRD Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2005 Jos kerta kävi nätisti mennessä ,niin ei muutakuin tarkistamaan kaikki johdot ja paikat minne on koskettu. Pensaputket oikeinpäin?Suuttimien johdot oikeinpäin ...Ja sitä rataa. Onko autossa hälytintä?Voisiko sen nollaus ja/tai pois kytkeminen helpottaa. Jos security -valo sammuu niin tuskimpa ajonestossa hämminkiä,siis auton omassa järjestelmässä. Tosta alkuun...
gmc63 Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2005 Onko tehty kauklahdessa siin "kuuluisassa"firmassa oireet samanlaiset vai mitä DARKKI?
pantera Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2005 Oisko oljynpaine anturi jonka kautta kulkee bensapumpun releen virta (kill switch)
taatsi Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2005 On kyllä ihmeellistä jos anturi poksahtaa yhtäkkiä ku se toimi niin loistavasti ennen kuin kopat aukaistiin mut virrat on kyl käyneet pimeenä! olen epäilly itte että ajonesto on jotenkin ny päällä ??
taatsi Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2005 Kyllä nyt osaa viedä pelin oikeaan korjaus firmaan!Vituttaa kun ajamalla viedään korjaamoon ja hinurilla sit toiselle itte ei ole mikään pelle peloton mutta hajulla kumminkin nyt olis Hyvät neuvot todella tarpeen!!
Guest DARK FIREBIRD Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2005 Epäilen vaan,että asennuksessa jokin kohta mättää... Kato ne nyt ekaks ja toi Panteran kuvaus voi pitää hyvinkin paikkansa.Jos ei tunnista öljynpainetta niin sammuttaa varotoimenpiteenä moottorin. Puolalla kaikki johdot kii ja oikein päin?? Joskus ollut väärin päin niin viduilee käytiinlähdön kanssa.
pate Kirjoitettu 25. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 25. Lokakuuta, 2005 jos ajonesto on päällä niin ei kait se lähtis käyntiin ollenkaan?
Ilku Kirjoitettu 25. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 25. Lokakuuta, 2005 Voisko olla samaa ongelmaa, kuin mulla, eli ei nosta bensanpainetta heti, vaan hörähtää kerran ja sit saakin sahata, ennenkuin bensapumppu taas pyörii normaalisti ja saavuttaa paineen. Voisko olla bensapumpun relevikaa?
taatsi Kirjoitettu 25. Lokakuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Lokakuuta, 2005 Ponantsaa ei tarvi starttailla joka kerta kun vääntää avaimesta se lähtee käymään mutta käy noin sekunnin ja se on siinä mut joka startil pörähtää mut ei jää käyntiin :'( ku löytäis onkelma paikan missä mättää
Guest pile Kirjoitettu 25. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 25. Lokakuuta, 2005 voisko olla jokin johto irti niin että saa virtaa sytytykselle kun on tarttaus asennossa avain. perinteinen vika vanhoissa autoissa ja virtalukon pohjan vaihto auttaa asiaa. meillähän tuo lukko on hivenen erilainen ja suoraan lukkopesän pohjassa ei sähköjä ole vaan rattiputken päällä.
K.I.T.T.2000 Kirjoitettu 25. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 25. Lokakuuta, 2005 Tuli mieleen kans toi ajonesto... Jotkut autot käy sekunnin ja sit sammuu. Jos lähetin avaimessa,kokeile toista avainta.
eki Kirjoitettu 25. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 25. Lokakuuta, 2005 Kuinka suuri operaatio tuo öljypumpun käyttöakselin O-renkaan vaihto on? Meinaan jos on niin ettei nouse öljynpaineet, ja panteran tarkoittama "kill switch" aktivoituu?
Karppa Kirjoitettu 25. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 25. Lokakuuta, 2005 Öljypumppuhan on öljypohjan sisällä, ihmettelen vaan noita öljynpaine ongelmia kun itellä 92tml ajetussa koneessa paineet tuntuu olevan melkein tapissaan kokoajan 10W-40 täys-synteettiöljyillä kuumana ja kylmänä,huomasin muuten että 20W-50 on liian paksua ainakin ahdettuun moottoriin,tuppaa räkimään öljyä vääristä paikoista ulos.
taatsi Kirjoitettu 26. Lokakuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 26. Lokakuuta, 2005 Kyl toi o-renkaan vaihtoon pitää purkaa imusarja ym ja vaihtaa yläkerran tiivisteet näytti olevan hankalassa paikkaa moottorin takana.Kyllä kun se hörähtää käymään paineet mittarin mukaan pompsahtaa melkein pohjaan mutta ei suostu käymään kuin sekunnin.
JR Kirjoitettu 26. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 26. Lokakuuta, 2005 Villi veikkaus sammumisen syyksi: Jos ECM ei saa sytkämodulilta referenssijännitettä, katkasee ECM bensansyötön. Näin mulle on käynyt... korjaantui kun laitoin johdon kiinni
taatsi Kirjoitettu 26. Lokakuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 26. Lokakuuta, 2005 Täpämpä täytynee tutkia! onko sinulla samanlainen peli ja samanlainen häiriö ?? ( JR)
JR Kirjoitettu 26. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 26. Lokakuuta, 2005 Eipä mulla nyt noin uusi ole. Mutt kait sullakin sieltä sytkämoduli löytyy - asiantuntijat korjaa jos olen väärässä. Kyllä mulla hörähti ja kävikin, mutta otti ja sammui hieman ajan päästä. Mulla oli johto kyllä pistokkeessaan, mutta eipä ollut vaan kunnolla kiinni.
taatsi Kirjoitettu 26. Lokakuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 26. Lokakuuta, 2005 Kävin kokeileen käymään kun on ollut kylmässä pari päivää niin se lähti käyntiin kävi sellaiset 15sek ja sammu. sit kun starttasin uudelleen käymään ja polkaisin kaasu poljinta se hyyty heti ilman suodattimesta kuulu sellainen tupsahdus! ei siinä varmaan iso vika ole kun tietäis ?? Wituttaa kun itte ei ole asentaja tyyppiä mutta täällä on tullut kyllä hyviä neuvoja ja vinkkejä kun nyt löytäis vain vian mutta eiköhän se selviä!Sen sano ettei kannata viedä korjatteelle millekkään nyrkki pajalle vaikka sanovat korjaavansa ja halvalla tekevät ennemmin maksaa osaavalle kun romuttajalle!!,minulle kävi näin !
PKoo Kirjoitettu 26. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 26. Lokakuuta, 2005 Onkos imuilmaputki kunnossa? Ettei fuskaa ilmamassamittarin ja läppärungon välistä??
taatsi Kirjoitettu 26. Lokakuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 26. Lokakuuta, 2005 Sekin täytyy tsekata!! ,Tässä vaiheessa Kiitos on nyt paikallaan kaikille keneltä olen saanut hyviä vinkkejä ja ohjeita että saisin pontsun käymään . Otan huomenna ponantsan käsittellyyn ja kokeilen kaikki ohjeet mitä olen täältä saanut ja jos alkaa pelaan palautetta tulee mut ei niin neuvot olisivat taas tarpeen!
taatsi Kirjoitettu 6. Marraskuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 6. Marraskuuta, 2005 ny löyty vika !Korjaamolla startattu käymään ilman maita ja johto sarjassa yhteen sulanneita johtoja! siis kaikki tunnistin anturit oikkarissa ja johtopaketti uusiksi! Kiitos todella hyvistä neuvoista !!
taatsi Kirjoitettu 6. Marraskuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 6. Marraskuuta, 2005 Siis ei kannata sästää euroja kun korjauttaa autoo!Maksaa enemmän sellaiselle joka on perehtynyt ja osaa korjata! Pärnäset, pikku pajat tekevät enemmän vahinkoo kun korjaavat vaikka sanoisivat osaavansa!
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään