Jump to content

-98 camaro jarruvikaa


elina

Recommended Posts

Kirjoitettu

Jarrut töksäyttelee ja viime viikolla putsasin jarrut edestä ja töksäyttely jatkuu edelleen. Tekee myös takana jonkin verran.

Liukutappeihin oli tungettu kuparitahnaa ja vasemman jarrumännän toinen kumi oli osittain irti ja toisen rikoin ihan itse. Mäntä liikkui jotenkin silti. Sama  jarru myös laahaa hiukan.

 

Eli oon tilannut nyt uudet kumit sinne mäntiin, mutta tilaanko nyt sitten uudet levyt ja palat ja katson jos asia korjaantuu sillä? Vai samantien uudet satulatkin?

 

Kirjoitettu

tilaa satulat,loppuu jumittaminen  m/

Täältä löytyis uudet satulat ja vähän käytetyt levyt+palat eteen.

Laitettu YV:tä Elina.

  • 2 weeks later...
Kirjoitettu

Eih!

 

Ei kuparitahnaa tappeihin, kumit ei kestä... Kumit turpoovat ja salula rupee jumittelemaan...

Silikoni rasvaa eli ns. Jarrukumirasvaa sinne niin toimiikin.

 

Uus suojakumi ja huolellinen puhdistus jos mäntä ei vielä ole jumissa, sit kannattaa jo uusia satula jos mäntä jumissa.

Kirjoitettu

Eih!

 

Ei kuparitahnaa tappeihin, kumit ei kestä... Kumit turpoovat ja salula rupee jumittelemaan...

Silikoni rasvaa eli ns. Jarrukumirasvaa sinne niin toimiikin.

 

Uus suojakumi ja huolellinen puhdistus jos mäntä ei vielä ole jumissa, sit kannattaa jo uusia satula jos mäntä jumissa.

 

Putsasin sen kuparimömmön pois ja laitoin jotai kumigeelii tilalle niin nyt ne liikkuu hyvin. Vaihdoin mäntien kumit. Mietin vaa et mistäköhän sen tietää tai miten sen testaa jos ne männät on jumittaa. Ois se hyvä tietää ennen kun alkaa niit levyjä ja paloja vaihtelee...

Kirjoitettu

Mietin vaa et mistäköhän sen tietää tai miten sen testaa jos ne männät on jumittaa.

 

jarru alkaa laahaa ja vielä kun sitten nostat tunkilla pyörän ilmaan ja pyörität,huomaat jos pyörii nihkeesti  ;)

 

Kirjoitettu

jarru alkaa laahaa ja vielä kun sitten nostat tunkilla pyörän ilmaan ja pyörität,huomaat jos pyörii nihkeesti  ;)

 

No ei se mitää laahaa. Jos laahaa ni tosi vähän. Tai sit se laahaa vaa sillon ku sitä huvittaa :D

Kirjoitettu

No ei se mitää laahaa. Jos laahaa ni tosi vähän. Tai sit se laahaa vaa sillon ku sitä huvittaa :D

 

kyllä sen ajossa huomaa jos toinenpuoli laahaa....

  • 1 month later...
Kirjoitettu

Ainakin irrottamalla kädet ratista niin varmasti huomaa kun alkaa kaartamaan.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...