elina Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2014 Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2014 Jarrut töksäyttelee ja viime viikolla putsasin jarrut edestä ja töksäyttely jatkuu edelleen. Tekee myös takana jonkin verran. Liukutappeihin oli tungettu kuparitahnaa ja vasemman jarrumännän toinen kumi oli osittain irti ja toisen rikoin ihan itse. Mäntä liikkui jotenkin silti. Sama jarru myös laahaa hiukan. Eli oon tilannut nyt uudet kumit sinne mäntiin, mutta tilaanko nyt sitten uudet levyt ja palat ja katson jos asia korjaantuu sillä? Vai samantien uudet satulatkin?
Chevy Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2014 Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2014 tilaa satulat,loppuu jumittaminen
AJ Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2014 Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2014 tilaa satulat,loppuu jumittaminen Täältä löytyis uudet satulat ja vähän käytetyt levyt+palat eteen. Laitettu YV:tä Elina.
NymiS Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 2014 Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 2014 Eih! Ei kuparitahnaa tappeihin, kumit ei kestä... Kumit turpoovat ja salula rupee jumittelemaan... Silikoni rasvaa eli ns. Jarrukumirasvaa sinne niin toimiikin. Uus suojakumi ja huolellinen puhdistus jos mäntä ei vielä ole jumissa, sit kannattaa jo uusia satula jos mäntä jumissa.
elina Kirjoitettu 4. Heinäkuuta, 2014 Kirjoittaja Kirjoitettu 4. Heinäkuuta, 2014 Eih! Ei kuparitahnaa tappeihin, kumit ei kestä... Kumit turpoovat ja salula rupee jumittelemaan... Silikoni rasvaa eli ns. Jarrukumirasvaa sinne niin toimiikin. Uus suojakumi ja huolellinen puhdistus jos mäntä ei vielä ole jumissa, sit kannattaa jo uusia satula jos mäntä jumissa. Putsasin sen kuparimömmön pois ja laitoin jotai kumigeelii tilalle niin nyt ne liikkuu hyvin. Vaihdoin mäntien kumit. Mietin vaa et mistäköhän sen tietää tai miten sen testaa jos ne männät on jumittaa. Ois se hyvä tietää ennen kun alkaa niit levyjä ja paloja vaihtelee...
Chevy Kirjoitettu 4. Heinäkuuta, 2014 Kirjoitettu 4. Heinäkuuta, 2014 Mietin vaa et mistäköhän sen tietää tai miten sen testaa jos ne männät on jumittaa. jarru alkaa laahaa ja vielä kun sitten nostat tunkilla pyörän ilmaan ja pyörität,huomaat jos pyörii nihkeesti
elina Kirjoitettu 4. Heinäkuuta, 2014 Kirjoittaja Kirjoitettu 4. Heinäkuuta, 2014 jarru alkaa laahaa ja vielä kun sitten nostat tunkilla pyörän ilmaan ja pyörität,huomaat jos pyörii nihkeesti No ei se mitää laahaa. Jos laahaa ni tosi vähän. Tai sit se laahaa vaa sillon ku sitä huvittaa
avogta-89 Kirjoitettu 4. Heinäkuuta, 2014 Kirjoitettu 4. Heinäkuuta, 2014 No ei se mitää laahaa. Jos laahaa ni tosi vähän. Tai sit se laahaa vaa sillon ku sitä huvittaa kyllä sen ajossa huomaa jos toinenpuoli laahaa....
Arveccio Kirjoitettu 27. Elokuuta, 2014 Kirjoitettu 27. Elokuuta, 2014 Ainakin irrottamalla kädet ratista niin varmasti huomaa kun alkaa kaartamaan.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään