Roadrunner Posted July 5, 2014 Posted July 5, 2014 konepellissä oleva tarra ilmoittaa sytkän ennakoksi 0 astetta, juuri kone sillä kyllä käy,mutta eipä vastaa kaasuun yhtään,voiko se olla niin,jotkut väittää ennakoksi 6 astetta ,kyseessä Trans am-87 kaasutin?
JukkaV Posted July 5, 2014 Posted July 5, 2014 Oliko sulla lämppärin moottorin vieressä oleva johtoliitin irti kun tarkistit ennakon?
Roadrunner Posted July 5, 2014 Author Posted July 5, 2014 ei ollut kun jakajalle menevä nelinapainen liitin irti
crashbird Posted September 8, 2014 Posted September 8, 2014 Oiskohan jossain sellaista rautalangasta väännettyä videota missä ohjeistetaan tuon sytyksen löytäminen? Omassa autossa on 1973 vuoden firebirdin 350 5.7l kone ja ei meinaa sytytys osua kohdalleen. Olen saanut sen yskimään eli venakoppien huohotus aukoista puskee höyryjä pihalle. olen laittanut dampperista nollaan ja pyörijän ykköseen jne... silti ei tapahdu mitään. jakaja on uusi uspartsista 115egee eli ei pitäis olla siitä kiinni vai voiko näin olla?
Roadrunner Posted September 8, 2014 Author Posted September 8, 2014 Tarkista että dampperi on kunnossa ja mahdollisesti uusi se ,mä tappelin kans aikani saman ongelman kanssa ,kunnes uusin dampperin,oli päässyt vanhuuttaan pyörähtämään vulkanoinnista eikä ajoitusviiva enää pitänyt kutiaan,sitten se nasahti heti käymään ja hyvin kun dampperi oli uusittu ..
Tommi Posted September 8, 2014 Posted September 8, 2014 Vaikka merkit olisivatkin kohdallaan niin jakaja voi olla puoli kierrosta pielessä. Eli pitää tietää onko 1. pytyssä työtahti vai ei. Kokeile kääntää jakajan kannessa johtoja puoli kierrosta. Jos sitten toimii ykkösessä oli alkamassa imu- eikä työtahti.
Recommended Posts