tam74 Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2014 Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2014 -88 camaron runkonumero hukassa ei löydy ainakaan iskari tolpan yläpäistä mihin paikkoihin ne sillon mahto metro autossa niitä numeroita laittaa
gmc63 Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2014 Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2014 Olisko edessä apukuskin puolella rungossa?
tam74 Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2014 Kirjoittaja Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2014 Olisko edessä apukuskin puolella rungossa? ei ainakaan konehuoneen puolelta löytynyt
STW Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2014 Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2014 Inssikö kaipaili?mulla oli kerran hukassa yhdest vehkeest ja soitin metroon et mistäs löytyy.Sanoivat et tuu tänne nii meistataan uus,näin sit teimme
tam74 Kirjoitettu 8. Heinäkuuta, 2014 Kirjoittaja Kirjoitettu 8. Heinäkuuta, 2014 Inssikö kaipaili?mulla oli kerran hukassa yhdest vehkeest ja soitin metroon et mistäs löytyy.Sanoivat et tuu tänne nii meistataan uus,näin sit teimme ei ole inssi kaipaillut vielä. mun mielestä turha mennä hakeen hylky sen takia ettei tiedä mistä runkonumero löytyy
gmc63 Kirjoitettu 8. Heinäkuuta, 2014 Kirjoitettu 8. Heinäkuuta, 2014 ei ainakaan konehuoneen puolelta löytynyt Mulla oli 89 camarossa just apukuskinpuolella etupalkissa mut sivulla et piti renkaita kaantaa et loytyi.Massaa piti myos raaputella
tam74 Kirjoitettu 9. Heinäkuuta, 2014 Kirjoittaja Kirjoitettu 9. Heinäkuuta, 2014 Mulla oli 89 camarossa just apukuskinpuolella etupalkissa mut sivulla et piti renkaita kaantaa et loytyi.Massaa piti myos raaputella eipä löytynyt tuoltakaan
tam74 Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2014 Kirjoittaja Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2014 nyt ois pengottu konehuone,etupyöräkotelot,ovi aukot ja takaluukku eikä numeroo vaan löydy taidan mennä hakeen kaupasta meistit ja kasan kaljaa ja paukutan uuden numeron
Nupa Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2014 Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2014 Eihän olis sitte takarungossa akselin kohdilla.
pajalainen Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2014 Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2014 Mulla on ollu parissa autossa konehuoneessa kuskinpuolen runkopalkin päällä osittain johtojen alla piilossa.
tam74 Kirjoitettu 12. Heinäkuuta, 2014 Kirjoittaja Kirjoitettu 12. Heinäkuuta, 2014 no niin löytyhän se pajalaisen ehdottama paikka se loppujen lopuksi oli piti vaan irrottaa se muovinen johto potero siitä palkin päältä pois oli sen alla pistetään vielä kuva jos siitä ois vaikka apua seuraavalle numeron etsijälle
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään