CamKin Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2014 Jaa Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2014 Heitän kysymykset kallistuksen vakaajista onko vakiot riittävän hyvät vai kannattaako panostus esim. näihin: Vaihtoehto 1. http://www.ebay.com/itm/Camaro-Firebird-Chrome-Moly-Sway-Bar-Set-Front-Rear-RED-/291182030570?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Year%3A1993%7CMake%3AChevrolet%7CModel%3ACamaro%7CSubmodel%3AZ28%7CEngine+-+Liter_Display%3A5.7L&hash=item43cbcd2eea&vxp=mtr Vaihtoehto 2. http://www.ebay.com/itm/Eibach-3831-320-Anti-Roll-Bar-Kit-/310404773098?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Year%3A1993%7CMake%3AChevrolet%7CModel%3ACamaro%7CSubmodel%3AZ28%7CEngine+-+Liter_Display%3A5.7L&hash=item484590f4ea&vxp=mtr Käykö nuo paikalleen ilman runnomista ja muita muutoksia...? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z-mo Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2014 Jaa Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2014 Jos tuntuu siltä, että auto kallistelee mutkissa omaan makuun liikaa, niin silloin jäykemmät vakaajat tottakai on hyvä idea. Kattoisin kyllä ensiksi onko nyt alla olevissa vakaajissa uretaanipuslat sekä end linkit. Jos ei ole, niin ne ensin vaihtoon. Pelkästään ne tekee jo ison eron auton käyttäytymiseen. Panosta ennemmin kunnon iskareihin, sen jälkeen ne uretaanipuslat vakaajiin jos ei vielä ole. Jos vielä sen jälkeen tuntuu kiikkerältä, niin sitten vakaajia tilaukseen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
CamKin Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2014 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2014 Täytyy tsekkailla mitä laittaa ja vaihtaa. Onko QA1 hyvä iskari vaihtoehto, koska takana näyttää sellaiset olevan (vaikuttavat melko tuoreilta) ja edessä alkuperäiset? Mikäs merkitys on tällä osalla, joka on pultattu kiinni auton alle (valmistaja Edelbrock)? http://uppaa.net/i/ad639.jpg Link to comment Share on other sites More sharing options...
mopo-ukko Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2014 Jaa Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2014 Torque arm,pitää taka-akselin ojennuksessa,säädettävä malli,saa kardaanin kulmat kohdalleen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z-mo Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2014 Jaa Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2014 Jos takapää on ok, eli se pompotus on vaan edessä, niin vaihtaisin pelkät etuiskarit. Eiköhän QA1 hoida hommansa ihan ok, toisaalta kaikki riippuu siitä mitä autolta haet. Pitääkö olla jäykkä vai mukavan pehmeä ja miltä se takapää tuntuu tuommoisenaan niillä QA1:llä. Kuvassa oleva rauta on Edelbrockin valmistama Torque arm, missä on säädettävä pinionin kulman säätö. Aikalailla järeämpi osa mitä vakio. Tuon pitäisi parantaa melkein kaikkea mahdollista, parempi pito, vähemmän "wheel hoppingia" yms. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CamKin Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2014 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2014 Haen sellaista settiä alle, että voi käydä rata-ajoissa, kun muuttaa säätöjä, mutta pääasissa katuajossa. Minulla ei ole muista Camaroista ajokokemusta, mutta takapää tuntuu olevan Q1A:lla ihan ok. Etupäässä on sellaista löysyttä tai velttoutta huomaa mutkissa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nupa Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2014 Jaa Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2014 Onko sulla jo konehuoneessa poikkituki? Link to comment Share on other sites More sharing options...
CamKin Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2014 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2014 Tämmöinen tuki tuli asennettua konekammariin: http://uppaa.net/i/c5f09.jpg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z-mo Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2014 Jaa Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2014 Jes, Konit tilaukseen. Ei kovin halvat, mutta takuulla toimii myös radalla. Jos ei harrastus oo muutamasta satkusta kiinni, niin ota taakse myös samalla. QA1:set saa kyllä myytyä eteenpäin... Link to comment Share on other sites More sharing options...
CamKin Kirjoitettu 24. Heinäkuuta, 2014 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 24. Heinäkuuta, 2014 No, huh huh kylläpä täällä suomen maassa on kovat hinnat iskareilla: - Konit etu + taka = 1300 €. - Bilstein etu + taka = 750€. Ebaysta, kun katselee, niin on hinnat asiallisia noihin hintoihin nähden vaikka alv:lla. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mcpete Kirjoitettu 25. Heinäkuuta, 2014 Jaa Kirjoitettu 25. Heinäkuuta, 2014 Joo-o. Suomen (Motoralin) hinnat koneille on älyttömiä. Itse ostin -68 Firebirdiini keväällä konit Saksan ebayn kautta. Saksa, Englanti ja Usa- hinnat oli kuluineen aika samat, alle puolet hinnasta, jonka sain kaverin korjaamon kautta Suomen maahantuojalta. Mutta jos takana on toimivat, ehjät QA1:set, niin ehkä kannattaa vielä suunnitella olisko kiireellisempää uusittavaa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gmc63 Kirjoitettu 25. Heinäkuuta, 2014 Jaa Kirjoitettu 25. Heinäkuuta, 2014 Itse sain omaan 93 camuun kyb agx iskarit kaikki 4 lähes yhden suomessa maksavan hinnalla nicci texfinn kautta jenkeistä. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään