Guest ^Neo^ Kirjoitettu 6. Maaliskuuta, 2004 Kirjoitettu 6. Maaliskuuta, 2004 tässä muutama "tuning" kuva autostani....11004.jpg_thumb
Guest ^Neo^ Kirjoitettu 6. Maaliskuuta, 2004 Kirjoitettu 6. Maaliskuuta, 2004 Tässä vielä toinen kuva....11005.jpg_thumb
Salkki Kirjoitettu 7. Maaliskuuta, 2004 Kirjoitettu 7. Maaliskuuta, 2004 ööö.... Veikkaan että auton näkeminen luonnossa auttaa ymmärtämään nuo valot ja matot paremmin
Crisis Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2004 Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2004 Mä tykkään. Ei menty viellä mauttomuuksiin. RAKENTELUA tuokin. Ei syrjitä harrastajia. Kaikki tekee tavallaan Mun pitäis keksiä konehuoneeseen "työvalo". Silleen että se menee päälle kun pellin avaa. Yksinkertainen han se olis toteuttaa. Pitää vaan valot ja katkaisia hommata. p.s kuhan et billet -siipeä hommaa
Z-mo Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2004 Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2004 Eikö firebirdeissä ole konehuoneen valoa? Kyllä ainaki camarossa on... ainakin 87 ja 88 vuosimalleissa. Mä kyl tiiän, mä oon ihan ite nähny
Guest ^Neo^ Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2004 Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2004 Joo bonossa ei semmosta hienoutta ole
Crisis Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2004 Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2004 WTF? camarossa konehuoneessa valo Pitä vaihtaa autoo ;D Ei vaan, firebird 4eva
Guest Jukka Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2004 Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2004 Noista matoista ja valoista sen verran että makuasioista ei passaa kiistellä kehuu musti kun..
Msk383 Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2004 Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2004 Jokainenhan sen oman auton tekee itselleen eikä muille (toivottavasti). Noikin varmaan näyttää livenä hyviltä mutta tosta kuvasta ei nyt juurikaan saa selvää.
Diablo Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2004 Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2004 Kovasti näkyy jakavan mielipiteitä tuollainen "tuunaus". Tietysti selvemmät kuvat voisivat auttaa asiaa, mutta tiedän kokemuksesta että pimeällä ilman salamaa kuvatessa valotusaika on toivottoman pitkä jolloin kuvista tulee sumeita. Mutta tässä mun mielipide. Kyllä tuo ihan asialliselta näyttää. Ja jos sattuu pimeällä pudottamaan avaimet lattialle, niin luulisi tuossa valaistuksessa niiden löytyvän helposti Onko nuo lattiamatot FoliaTec:in tuotantoa? Kiinnostaisi tietää että mitä tuollaiset maksoivat?
Msk383 Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2004 Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2004 Tunnustan itse suosivani sinisiä lattianeoneja .
Guest ^Neo^ Kirjoitettu 11. Maaliskuuta, 2004 Kirjoitettu 11. Maaliskuuta, 2004 joo nyt on takanakin oleville neonit nuo matot maksoivat vain 20€... tietenkin niitä piti taakse hieman modata, mutta muuten kyllä istuvat tosi hyvin
Guest Jukka Kirjoitettu 12. Maaliskuuta, 2004 Kirjoitettu 12. Maaliskuuta, 2004 jos nyt totta puhutaan niin saattaisin kyllä itsekin sortua asentamaan lattianeonit. Jostain kumman syystä tosin asentaisin punaiset valot
Guest ^Neo^ Kirjoitettu 12. Maaliskuuta, 2004 Kirjoitettu 12. Maaliskuuta, 2004 joo. noi neonit oli n. 9€ putki... 4 on nyt aluksi laitettu ja tulevaisuudessa vois konttiin laittaa bassojen reunoille putket...
Soppa Kirjoitettu 12. Maaliskuuta, 2004 Kirjoitettu 12. Maaliskuuta, 2004 Olen itse visioinut Camaron jalkatilojen lamppujen vaihtamisen punaisiin...tuliskohan hieno, eikä olis kallis modi!
Guest ^Neo^ Kirjoitettu 12. Maaliskuuta, 2004 Kirjoitettu 12. Maaliskuuta, 2004 Kyllä siitä varmasti hienoa tulis! toinen on jos maalais lasimaalilla ne lamput... mut kyllä uudet on tietenkin aina paremmat jne...
T0ni Kirjoitettu 13. Maaliskuuta, 2004 Kirjoitettu 13. Maaliskuuta, 2004 niitä lamppuja myydään (lasikantoja) erivärillisinä niihin saa myös "kortsuja" päihin millä saa ton värin muutettua. Ite laitoin jalkatilan lasikantojen tilalle just siniset lamput.. samaten tuonne peilin polttimoiden tilalle siniset... kattovaloa en ole sitten löytänyt mistään. Noita sukkulalamppuja on kyllä olemas miljoonaa erilaista mutta ei niin pitkää kuin tuo. ei varmaan tarvikkeena saa mistään.
Guest ^Neo^ Kirjoitettu 13. Maaliskuuta, 2004 Kirjoitettu 13. Maaliskuuta, 2004 joo onhan noita monenlaisia tapoja laittaa valaistusta jalkatilaan ym. itse hain keskiseltä nuo putket... n. 32cm pitkiä. Mahtuvat täydellisesti eteen jalkatilaan. taakse taas pitää vähän kääntää sivuttain, mutta hyvin sai ne kuitenkin näkymään/pysymään
maka Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2006 oisko sulla parempaa kuvaa noista neoneista?.tarkotus ois kans viritellä noita solarium putkia koppiin .kromi matot löytyy kans
DC Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2006 Olisko tää nyt sitä tuninkii...ei ollu ku 20" ku kaverilla oli ne 22 "syslerinsä" alla...tuned.JPG_thumb
balez Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2006 jos ollaa rehellisii ni.. ni... :o tää on kyllä sitä tuninkia ja sehän onki sit ihan hirveetä katottavaa
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään