Jump to content

"Tuninkia"

Guest ^Neo^

Recommended Posts

Kirjoitettu
:-\ ööö.... Veikkaan että auton näkeminen luonnossa auttaa ymmärtämään nuo valot ja matot paremmin ;)
Kirjoitettu

Mä tykkään. ;)

Ei menty viellä mauttomuuksiin. RAKENTELUA tuokin. Ei syrjitä harrastajia. Kaikki tekee tavallaan ;D

Mun pitäis keksiä konehuoneeseen "työvalo". Silleen että se menee päälle kun pellin avaa. Yksinkertainen han se olis toteuttaa. Pitää vaan valot ja katkaisia hommata.

p.s kuhan et billet -siipeä hommaa :o

Kirjoitettu

Eikö firebirdeissä ole konehuoneen valoa? Kyllä ainaki camarossa on... ainakin 87 ja 88 vuosimalleissa. Mä kyl tiiän, mä oon ihan ite nähny 8)

Kirjoitettu

WTF? camarossa konehuoneessa valo ;D Pitä vaihtaa autoo ;D ;D

Ei vaan, firebird 4eva

Kirjoitettu

Noista matoista ja valoista sen verran että makuasioista ei passaa kiistellä kehuu musti kun..

Kirjoitettu

Jokainenhan sen oman auton tekee itselleen eikä muille (toivottavasti). Noikin varmaan näyttää livenä hyviltä mutta tosta kuvasta ei nyt juurikaan saa selvää.

Kirjoitettu

Kovasti näkyy jakavan mielipiteitä tuollainen "tuunaus".

Tietysti selvemmät kuvat voisivat auttaa asiaa, mutta tiedän kokemuksesta että pimeällä ilman salamaa kuvatessa valotusaika on toivottoman pitkä jolloin kuvista tulee sumeita.

Mutta tässä mun mielipide. Kyllä tuo ihan asialliselta näyttää.

Ja jos sattuu pimeällä pudottamaan avaimet lattialle, niin luulisi tuossa valaistuksessa niiden löytyvän helposti  :D

Onko nuo lattiamatot FoliaTec:in tuotantoa? Kiinnostaisi tietää että mitä tuollaiset maksoivat?

Kirjoitettu

joo nyt on takanakin oleville neonit ;)

nuo matot maksoivat vain 20€... tietenkin niitä piti taakse hieman modata, mutta muuten kyllä istuvat tosi hyvin ;D

Kirjoitettu

jos nyt totta puhutaan niin saattaisin kyllä itsekin sortua asentamaan lattianeonit. Jostain kumman syystä tosin asentaisin punaiset valot :-X

Kirjoitettu
:) joo. noi neonit oli n. 9€ putki... 4 on nyt aluksi laitettu ja tulevaisuudessa vois konttiin laittaa bassojen reunoille putket... ???
Kirjoitettu

Olen itse visioinut Camaron jalkatilojen lamppujen vaihtamisen punaisiin...tuliskohan hieno, eikä olis kallis modi! 8)

Kirjoitettu

Kyllä siitä varmasti hienoa tulis! toinen on jos maalais lasimaalilla ne lamput... mut kyllä uudet on tietenkin aina paremmat jne... 8)

Kirjoitettu

niitä lamppuja myydään (lasikantoja) erivärillisinä niihin saa myös "kortsuja" päihin millä saa ton värin muutettua. Ite laitoin jalkatilan lasikantojen tilalle just siniset lamput.. samaten tuonne peilin polttimoiden tilalle siniset... kattovaloa en ole sitten löytänyt mistään. Noita sukkulalamppuja on kyllä olemas miljoonaa erilaista mutta ei niin pitkää kuin tuo. ei varmaan tarvikkeena saa mistään.

Kirjoitettu

joo onhan noita monenlaisia tapoja laittaa valaistusta jalkatilaan ym. itse hain keskiseltä nuo putket... n. 32cm pitkiä. Mahtuvat täydellisesti eteen jalkatilaan. taakse taas pitää vähän kääntää sivuttain, mutta hyvin sai ne kuitenkin näkymään/pysymään 8)

• 2 years later...
Kirjoitettu

oisko sulla parempaa kuvaa noista neoneista?.tarkotus ois kans viritellä noita solarium putkia koppiin 8).kromi matot löytyy kans :)

Kirjoitettu

jos ollaa rehellisii ni.. ni... :o :o tää on kyllä sitä tuninkia ja sehän onki sit ihan hirveetä katottavaa ;D

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...