avo rs89 Posted August 26, 2014 Posted August 26, 2014 Onko kenellä kokemuksia lakewoodin 70/30 etu ja 50/50 takaiskareista.? Toimiikohan nuo mitenkään katuajossa..
Rale Posted August 26, 2014 Posted August 26, 2014 Mulla on 10/90 edessä ja toimii hyvin kiihdytys käytössä. Etu vakaaja pitää ottaa pois , ettei jarruta keulan nousua. 50/50 oli yhdessä kisassa takana, mutta antoivat aivanliikaa periksi lähdössä. Katukäytössä toimii varmasti ihan hyvin 50/50 takana ja 30/70 edessä kun annat vakaajan olla
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now