hannux Kirjoitettu 31. Lokakuuta, 2005 Kirjoitettu 31. Lokakuuta, 2005 Aattelin että vois olla tarvetta laitta sumuvalot 3gen Camaroon. Olisko hyviä ehdotuksia?
BB Kirjoitettu 1. Marraskuuta, 2005 Kirjoitettu 1. Marraskuuta, 2005 mulla on orgis sumarit paikallaan ja oon aatellu poistaa kun toisen lasi halki.onhan niistä jotain apua sumussa mut kuitenkin.
Guest Vemu Kirjoitettu 2. Marraskuuta, 2005 Kirjoitettu 2. Marraskuuta, 2005 Mulla on tuollaiset isketty keulille. Olivat siis paikoillaan kun ostin auton 1,5 viikkoa sitten. Lähtevät kyllä pois viimeistään keväällä.
hannux Kirjoitettu 3. Marraskuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Marraskuuta, 2005 HYvä kuva, mitkäs on sumarien leveys ja korkeus? Näyttävät ehkä vähän suurilta, näin yhtäkkiä.
BB Kirjoitettu 3. Marraskuuta, 2005 Kirjoitettu 3. Marraskuuta, 2005 orggis sumarit on jonku verran pienemmät.
Guest Vemu Kirjoitettu 3. Marraskuuta, 2005 Kirjoitettu 3. Marraskuuta, 2005 HYvä kuva, mitkäs on sumarien leveys ja korkeus? Näyttävät ehkä vähän suurilta, näin yhtäkkiä. Ovat jotkut Talmun tekeleet. Koko on tosiaan sitä luokkaa että suurempia ei kannata yrittää. Juuri tuon koon vuoksi ajattelin vaihtaa orginaalisumareihin tai sitten jätän ilman. Voin mitata nuo jos kiinnostaa.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään