Jump to content

Nahka- vai kangaspenkit vai...

Recommended Posts

Kirjoitettu

Kummat on jengin mieleen nahka- vai kangaspenkit vai ei kumpikaan vakiokamoista? 4gen Camarosta kysymys, mutta voi kertoilla mielipiteensä muistakin versioista ja jos löytyy jotakin parempaa voi ehdottaa... En ole kyllästänyt vakiokangaspenkkeihin, mutta täytyy katsella muutakin jos...

Kirjoitettu

Multa löytyy yhdet kokonahkapenkit, yhdet sekäettäpenkit ja yhdet kangaspenkit.  Kangaspenkit on parhaat.  Mutta jokainen tyylillään

Kirjoitettu

Multa löytyy yhdet kokonahkapenkit, yhdet sekäettäpenkit ja yhdet kangaspenkit.  Kangaspenkit on parhaat.  Mutta jokainen tyylillään

m/

Kirjoitettu

tjaa mää oon sit se poikkeus täs säännössä camaros on nahkapenkit ja ainoo miinus on rataajo rähinäverkkaisessa ni hieman tuntuu liukkailta mut muuten en kyl anna pois mut se oliki mulla yks toive ku tota autoo ostin. elättelen viel toivetta ettei ime vettä itteensä jos joskus on t-top auki ja sataa, ja näköjuttu omaan silmään ;)

Kirjoitettu

tjaa mää oon sit se poikkeus täs säännössä camaros on nahkapenkit ja ainoo miinus on rataajo rähinäverkkaisessa ni hieman tuntuu liukkailta mut muuten en kyl anna pois mut se oliki mulla yks toive ku tota autoo ostin. elättelen viel toivetta ettei ime vettä itteensä jos joskus on t-top auki ja sataa, ja näköjuttu omaan silmään ;)

Sä et ajakaan talvella. Kylmältä tuntuu nahkapenkit ja penkinlämmittimiäkään ei ole...  Ulkonäön puolesta noi nahkapenkit on kyllä komiat, mutta kukapa sitä nyt ulkonäöstä...  ::)
Kirjoitettu

Sä et ajakaan talvella. Kylmältä tuntuu nahkapenkit ja penkinlämmittimiäkään ei ole...  Ulkonäön puolesta noi nahkapenkit on kyllä komiat, mutta kukapa sitä nyt ulkonäöstä...  ::)

komppaan

Kirjoitettu

Nahka. m/ Harmi vaan kun F-bodyn orkkisnahan laatu on mita on, mutta ainahan sita tietenkin voi parantaakin. ::)

Kirjoitettu

Jos sais valita, niin alcantara. Toisena nahka. Mutta mulle verhoilun materiaali on toissijainen juttu. Loppupeleissä aivan sama mikä verhoilu kunhan penkki tukee hyvin.

Kirjoitettu

Nahka 8) Mun autossa on ilmastointi ja lämmityslaite joten lämpötilan saa säädettyä sopivaksi :)

Kirjoitettu

Ei missään nimessä nahkaa silloin kun saa ja pystyy valitsemaan. Nahkapenkki on näyttävän näköinen siihen sen edut sitten loppuukin.

Kirjoitettu

Ei missään nimessä nahkaa silloin kun saa ja pystyy valitsemaan. Nahkapenkki on näyttävän näköinen siihen sen edut sitten loppuukin.

Linkkolnin lämmitetyt ja jäähdytetyt nahkapenkit on parasta mitä mun perse on kokenut  m/

Säkkikangaspenkit kuuluu rättäreihin.

Kirjoitettu

Jeps, mutta entäs tämmöinen " http://www.andysautosport.com/products/cipher_auto__CPA1013FBK-R.html " istuin? Onko sporttipenkit yleensä normiajoloissa kovat ja epämukavat (ei ole kokemusta)?

riippuu vartalon ja penkin mallista tämmönen metriseitkyt keskikehonrakentaja ni Camaros oli ratapäiväkokeilus amerikan produk comppanyn (tai joku semmonen) sporttijakkara kokeilus pikakipin puute haittas takapenkin käyttöä mut muuten ihan hyvät ne oli tommosta 400km siivua jurvaan ajella ja tainen mokoma takas kun mahtu sihen kuppiin ettei sivutuet paina selkään ollessaan liian kapeet. toinen murhe oli saada penkki tarpeeks alas kiinne ettei kypärä ottas kattopalaan kiinni mut sihen olis voinu viel kiskoilla vaikuttaa muutaman sentin.

mut suosittelen kans koeistumaan se jakkarat ettei tuu pettymystä :)

Kirjoitettu

Linkkolnin lämmitetyt ja jäähdytetyt nahkapenkit on parasta mitä mun perse on kokenut  m/

Säkkikangaspenkit kuuluu rättäreihin.

on niitä muissakin noita toimintoja penkeis , itselläkin on nuo ominaisuudet käytös . Siitä huolimati olisin ottanut kangas penkit jos oli voinu käytettyä autoa ostettaessa siihen vaikuttaa.
Kirjoitettu

noista kuvista tuli mieleen et 5g camaros olis hyvät penkit niitten saatavuus vaan on hieman rajallista ja vielä turhan arvokasta 8)

Kirjoitettu

Meilla myos Expeditionissa ja Escaladessa. m/ Maailman paras keksinto toi perseen jaahdytys. \m/

Kirjoitettu

***Maailman paras keksinto toi perseen jaahdytys. \m/

Varsinkin 30 asteen pakkasella... Olen kokeillut mökillä huussia -33 asteen lämpötilassa ja annan kyllä arvoa styroks-istuimelle.  ;D  ...mutta oli siis persse jäähtymässä aika lyhyen tovin.  Ja joo, tämä on OT.
Kirjoitettu

Esim. siitepölyn poisto nahkapenkistä on mielestäni selkeästi helpompaa kuin kangaspenkistä. Tähän touhuun voi joutua erityisesti avo- tai T-top autojen omistajat.

Kirjoitettu

Esim. siitepölyn poisto nahkapenkistä on mielestäni selkeästi helpompaa kuin kangaspenkistä. Tähän touhuun voi joutua erityisesti avo- tai T-top autojen omistajat.

;D suotakoon avo autojen omistajille nahkapenkit niin pääsevät siivouksessa vähemmällä .

T-top auton olen omistanut  21 vuotta kangaspenkeillä varustettuna , mutta tuota ongelmaa en ole huomannut itsellä.  ;)

Kirjoitettu

Kyllä mulla jää ostamatta kangaspenkein varustettu auto tai ainaski sisusta menee saman tien vaihtoon.

Kirjoitettu

Itellä henkilöautoissa nahat ja Vanissa kangas.

Kangaspenkki parempi kuumalla/kylmällä mutta hankala pitää puhtaana jos töissä kulkee haalareissa.

Muuten nahka kiva kunhan ei oo kovin kulahtanu. Nahkapenkiltä ei normiajossa liu'u alas kunhan sen säätää kohilleen, eli turha väittää et liukas...

Kirjoitettu

Ehdottomasti harrasteautossa hyvä -laatuinen nahka ja käyttöautossa se kangas.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...