CamKin Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2014 Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2014 Kummat on jengin mieleen nahka- vai kangaspenkit vai ei kumpikaan vakiokamoista? 4gen Camarosta kysymys, mutta voi kertoilla mielipiteensä muistakin versioista ja jos löytyy jotakin parempaa voi ehdottaa... En ole kyllästänyt vakiokangaspenkkeihin, mutta täytyy katsella muutakin jos...
repa Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2014 Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2014 Multa löytyy yhdet kokonahkapenkit, yhdet sekäettäpenkit ja yhdet kangaspenkit. Kangaspenkit on parhaat. Mutta jokainen tyylillään
Ann-nie Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2014 Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2014 Multa löytyy yhdet kokonahkapenkit, yhdet sekäettäpenkit ja yhdet kangaspenkit. Kangaspenkit on parhaat. Mutta jokainen tyylillään
mikke Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2014 Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2014 tjaa mää oon sit se poikkeus täs säännössä camaros on nahkapenkit ja ainoo miinus on rataajo rähinäverkkaisessa ni hieman tuntuu liukkailta mut muuten en kyl anna pois mut se oliki mulla yks toive ku tota autoo ostin. elättelen viel toivetta ettei ime vettä itteensä jos joskus on t-top auki ja sataa, ja näköjuttu omaan silmään
repa Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2014 Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2014 tjaa mää oon sit se poikkeus täs säännössä camaros on nahkapenkit ja ainoo miinus on rataajo rähinäverkkaisessa ni hieman tuntuu liukkailta mut muuten en kyl anna pois mut se oliki mulla yks toive ku tota autoo ostin. elättelen viel toivetta ettei ime vettä itteensä jos joskus on t-top auki ja sataa, ja näköjuttu omaan silmään Sä et ajakaan talvella. Kylmältä tuntuu nahkapenkit ja penkinlämmittimiäkään ei ole... Ulkonäön puolesta noi nahkapenkit on kyllä komiat, mutta kukapa sitä nyt ulkonäöstä...
Chevy Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2014 Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2014 Sä et ajakaan talvella. Kylmältä tuntuu nahkapenkit ja penkinlämmittimiäkään ei ole... Ulkonäön puolesta noi nahkapenkit on kyllä komiat, mutta kukapa sitä nyt ulkonäöstä... komppaan
TexFinn Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2014 Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2014 Nahka. Harmi vaan kun F-bodyn orkkisnahan laatu on mita on, mutta ainahan sita tietenkin voi parantaakin.
Z-mo Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2014 Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2014 Jos sais valita, niin alcantara. Toisena nahka. Mutta mulle verhoilun materiaali on toissijainen juttu. Loppupeleissä aivan sama mikä verhoilu kunhan penkki tukee hyvin.
GTATL Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2014 Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2014 Nahka Mun autossa on ilmastointi ja lämmityslaite joten lämpötilan saa säädettyä sopivaksi
pile Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2014 Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2014 Ei missään nimessä nahkaa silloin kun saa ja pystyy valitsemaan. Nahkapenkki on näyttävän näköinen siihen sen edut sitten loppuukin.
CamKin Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2014 Kirjoittaja Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2014 Jeps, mutta entäs tämmöinen " http://www.andysautosport.com/products/cipher_auto__CPA1013FBK-R.html " istuin? Onko sporttipenkit yleensä normiajoloissa kovat ja epämukavat (ei ole kokemusta)?
pantera Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2014 Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2014 Ei missään nimessä nahkaa silloin kun saa ja pystyy valitsemaan. Nahkapenkki on näyttävän näköinen siihen sen edut sitten loppuukin. Linkkolnin lämmitetyt ja jäähdytetyt nahkapenkit on parasta mitä mun perse on kokenut Säkkikangaspenkit kuuluu rättäreihin.
pantera Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2014 Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2014 Jeps, mutta entäs tämmöinen " http://www.andysautosport.com/products/cipher_auto__CPA1013FBK-R.html " istuin? Onko sporttipenkit yleensä normiajoloissa kovat ja epämukavat (ei ole kokemusta)? Nuo kaikki kiinanpenkit on samaa lajia, näyttää sporttiselta mutta ergonomia on unohtunut. Käy koeistumassa piiltemassa niin tiedät
mikke Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2014 Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2014 Jeps, mutta entäs tämmöinen " http://www.andysautosport.com/products/cipher_auto__CPA1013FBK-R.html " istuin? Onko sporttipenkit yleensä normiajoloissa kovat ja epämukavat (ei ole kokemusta)? riippuu vartalon ja penkin mallista tämmönen metriseitkyt keskikehonrakentaja ni Camaros oli ratapäiväkokeilus amerikan produk comppanyn (tai joku semmonen) sporttijakkara kokeilus pikakipin puute haittas takapenkin käyttöä mut muuten ihan hyvät ne oli tommosta 400km siivua jurvaan ajella ja tainen mokoma takas kun mahtu sihen kuppiin ettei sivutuet paina selkään ollessaan liian kapeet. toinen murhe oli saada penkki tarpeeks alas kiinne ettei kypärä ottas kattopalaan kiinni mut sihen olis voinu viel kiskoilla vaikuttaa muutaman sentin. mut suosittelen kans koeistumaan se jakkarat ettei tuu pettymystä
pile Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2014 Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2014 Linkkolnin lämmitetyt ja jäähdytetyt nahkapenkit on parasta mitä mun perse on kokenut Säkkikangaspenkit kuuluu rättäreihin. on niitä muissakin noita toimintoja penkeis , itselläkin on nuo ominaisuudet käytös . Siitä huolimati olisin ottanut kangas penkit jos oli voinu käytettyä autoa ostettaessa siihen vaikuttaa.
CamKin Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2014 Kirjoittaja Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2014 Löysin yhden jenkkifoorumin ketjun jossa oli juttua istuimista ja kuvia autojen sisältä: http://ls1tech.com/forums/appearance-detailing/1463578-what-aftermarket-1993-02-fbody-seats-best-2.html
mikke Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2014 Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2014 noista kuvista tuli mieleen et 5g camaros olis hyvät penkit niitten saatavuus vaan on hieman rajallista ja vielä turhan arvokasta
TexFinn Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2014 Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2014 Linkkolnin lämmitetyt ja jäähdytetyt nahkapenkit on parasta mitä mun perse on kokenut Meilla myos Expeditionissa ja Escaladessa. Maailman paras keksinto toi perseen jaahdytys.
repa Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2014 Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2014 ***Maailman paras keksinto toi perseen jaahdytys. Varsinkin 30 asteen pakkasella... Olen kokeillut mökillä huussia -33 asteen lämpötilassa ja annan kyllä arvoa styroks-istuimelle. ...mutta oli siis persse jäähtymässä aika lyhyen tovin. Ja joo, tämä on OT.
RaiRai Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2014 Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2014 Ei missään nimessä nahkaa silloin kun saa ja pystyy valitsemaan. Nahkapenkki on näyttävän näköinen siihen sen edut sitten loppuukin. Esim. siitepölyn poisto nahkapenkistä on mielestäni selkeästi helpompaa kuin kangaspenkistä. Tähän touhuun voi joutua erityisesti avo- tai T-top autojen omistajat.
pile Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2014 Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2014 Esim. siitepölyn poisto nahkapenkistä on mielestäni selkeästi helpompaa kuin kangaspenkistä. Tähän touhuun voi joutua erityisesti avo- tai T-top autojen omistajat. suotakoon avo autojen omistajille nahkapenkit niin pääsevät siivouksessa vähemmällä . T-top auton olen omistanut 21 vuotta kangaspenkeillä varustettuna , mutta tuota ongelmaa en ole huomannut itsellä.
sirkus Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2014 Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2014 Kyllä mulla jää ostamatta kangaspenkein varustettu auto tai ainaski sisusta menee saman tien vaihtoon.
TransNAM Kirjoitettu 13. Syyskuuta, 2014 Kirjoitettu 13. Syyskuuta, 2014 Itellä henkilöautoissa nahat ja Vanissa kangas. Kangaspenkki parempi kuumalla/kylmällä mutta hankala pitää puhtaana jos töissä kulkee haalareissa. Muuten nahka kiva kunhan ei oo kovin kulahtanu. Nahkapenkiltä ei normiajossa liu'u alas kunhan sen säätää kohilleen, eli turha väittää et liukas...
Ilku Kirjoitettu 18. Syyskuuta, 2014 Kirjoitettu 18. Syyskuuta, 2014 Ehdottomasti harrasteautossa hyvä -laatuinen nahka ja käyttöautossa se kangas.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään