Jump to content

99 camu

gmc63

Recommended Posts

Kirjoitettu

Ammattipätevyys koskee lähtökohtaisesti kaikkia henkilöitä, jotka kuljettavat ajoneuvoja, joiden kuljettamiseen vaaditaan C1-, C- tai LT -luokan ajo-oikeus. Näin myös liikennetraktorit ovat ammattipätevyyden piirissä.

Säädöksissä on annettu muutamia poikkeuksia. Esimerkiksi henkilökohtaiset ajot ovat sallittuja ilman ammattipätevyyttä.

Joo saa viedä sieniä torille jos ne myy ite mutta jos joku toinen myy ne niin amp tarvitaan :D

Saa viedä ruohonleikkurin tontille jos itse leikkaa ruohon.....

Jokos Panteralla on liikennelupa ?

Kirjoitettu

Ei kaikki myös HA löytyy ja kun katsoo esim nettiautoa niin siellä on ne kaikki 3000-15000€ subut olleet kuukaisia myymättä.Kun nykyään tarvii sen ammattipätevyyden jos haluaa vetää vaikka kaverin venettä etc etc  :'(

ei tarvi jos siitä ei ota maksua, :W

Kirjoitettu

Joo saa viedä sieniä torille jos ne myy ite mutta jos joku toinen myy ne niin amp tarvitaan :D

Saa viedä ruohonleikkurin tontille jos itse leikkaa ruohon.....

Jokos Panteralla on liikennelupa ?

Mulla on ollu liikennelupa vuosia, olenhan kuljetusyrittäjätutkinnon suorittanut ja voin toimia missä tahansa eu alueella kuljetuksista vastaavana .... WOW  \m/

Yksityiskäyttöön rekisteröidyllä kuorma-autolla saa ajaa kaikki ajot ilman ammattipätevyyskorttia, jos ajaa vastikkeellista kuljetusta siihen ei ammattipätevyys riitä vaan tarvitaan myös liikennelupa

Kirjoitettu

Kansalaistottelemattomuus alkaa oleen päivän sana kun nää paskalait vaan lisääntyy.. m-

Kirjoitettu

Tollanen pikkupulju... jos se haluu kaupat ni sano, että ajelee sun luo camarolla. Näkee samalla molemmat vaihdokit.

Kirjoitettu

Taitaa olla silleen et käyn  vaihtamassa 2 yhteen Tulee kuiteskin säästöä tallivuokrassa ja on vain yhden auton viat. ;D Tai sit ei mutta 95% varmuudella vaihtuu. :-*

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...