Sarita Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2014 Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2014 Oisko jossain kartta nelos gennerin camaron maadoituspisteistä? Takavalot eivät saa tarpeeksi jänitettä.
Chevy Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2014 Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2014 takavalojen maadoitus on takaluukun lukon kiinnikkeen lähellä
repa Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2014 Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2014 Meidän camarossa oli samansorttinen vika: Yksi takavaloista paloi himmeästi ja jarrua painaessa sammui kokonaan. Vika oli polttimon kannan maadoitusliittimessä. Olisi ollut helppo korjata uusimalla lampun kanta, mutta köyhänä ja laiskana vedin vaan ylimääräisen maalangan ja tinasin sen muistaakseni suoraan polttimon runkoon. Toimii kuitenkin.
Sarita Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2014 Kirjoittaja Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2014 Kiitos tyypit! Täytyypä tutkia.
Chevy Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2014 Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2014 Meidän camarossa oli samansorttinen vika: Yksi takavaloista paloi himmeästi ja jarrua painaessa sammui kokonaan. Vika oli polttimon kannan maadoitusliittimessä. Olisi ollut helppo korjata uusimalla lampun kanta, mutta köyhänä ja laiskana vedin vaan ylimääräisen maalangan ja tinasin sen muistaakseni suoraan polttimon runkoon. Toimii kuitenkin. viitaten viestiin http://forum.f-bodyfinland.com/Yabbse/index.php?topic=64996.msg630934#msg630934
Sarita Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2014 Kirjoittaja Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2014 viitaten viestiin http://forum.f-bodyfinland.com/Yabbse/index.php?topic=64996.msg630934#msg630934 No hoplaa!
elina Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 2014 Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 2014 Mulla takavalot vetää jotain omaa valoshowta luulin et oon ainoo takavalo ongelmainen. Ollaan yritetty saada toimimaan normaalisti mutta ei suostu ni ei suostu ni antaa muitten ihmetellä discotakavaloi. Jos painaa jarrua ni disco alkaa....
letkume Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2014 Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2014 Terve, olisiko jollain arvausta mistä tämmöinen jenkkimallin valo voisi vuotaa vettä tuonne koppaan? Ja mikähän tuo vilkun? paikalle liimattu polttimo mahtaa olla?
Chevy Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2014 Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2014 Ja mikähän tuo vilkun? paikalle liimattu polttimo mahtaa olla? minkä vuotisesta tää lamppu on ? jos on 93-96,niin tuo on ilmeisimmin takasumarin polttimo
letkume Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2014 Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2014 minkä vuotisesta tää lamppu on ? jos on 93-96,niin tuo on ilmeisimmin takasumarin polttimo -94 Ei ole takasumarin, koska takasumari on puskurin alla. Itse veikkaan pakkivaloa, koska on valkoinen. Tuohonhan saisi sumarin kätevästi kyllä punaisella ledillä.
Chevy Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2014 Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2014 Itse veikkaan pakkivaloa, koska on valkoinen. eli olis laitettu lisää valotehoa ?
letkume Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2014 Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2014 eli olis laitettu lisää valotehoa ? Hmm... Minusta tuo vilkuttaa keltaista..? Pitääpä käydä tutkimassa.
letkume Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2014 Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2014 Hmm... Minusta tuo vilkuttaa keltaista..? Pitääpä käydä tutkimassa. Jep... Löytyipäs sitä perkeleen kajaripiuhaa tuoltakin. Eli pakkivalo vilkuttaa keltaista tuossa peruutusvalon paikalla ja tuo lisäpoltin on kai peruutusvalo??
Chevy Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2014 Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2014 olisiko jollain arvausta mistä tämmöinen jenkkimallin valo voisi vuotaa vettä tuonne koppaan? ihan tarkkaan en tunne tuota vanhempaa lamppumallia ulkopuolelta, mutta noista kohdista vois vuotaa,jos on saumat
Chevy Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2014 Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2014 Jep... Löytyipäs sitä perkeleen kajaripiuhaa tuoltakin. Eli pakkivalo vilkuttaa keltaista tuossa peruutusvalon paikalla ja tuo lisäpoltin on kai peruutusvalo?? höh,eli sulle on tehty keltaiset vilkut noihin -94 ei tarvii oransseja takavilkkuja
letkume Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2014 Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2014 höh,eli sulle on tehty keltaiset vilkut noihin -94 ei tarvii oransseja takavilkkuja Olen samaa mieltä. Se ihminen, joka tähän on joskus tehnyt sähköjä pitäisi ampua. Samoin se vitun idiootti, joka on päättänyt, että suomessa käytetään Camaroissa peräkärryn valoja. > > > >
letkume Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2014 Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2014 ihan tarkkaan en tunne tuota vanhempaa lamppumallia ulkopuolelta, mutta noista kohdista vois vuotaa,jos on saumat Niksipirkka.. Lamppu täyteen vettä, niin näkee mistä vuotaa. Tuosta se on yläreunasta valkoiselta osalta koko yläreuna auki. Millähän tuon saisi liimattua tähän hätään?
Chevy Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2014 Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2014 pitäskö kirkas silikooni ? lakkaus ei toimi,kun tuo elää ja liikkuu btw.mä vetäsin aikoinaan yksiin lamppuihin,tuohon saumaan kirkkaan teipin
letkume Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2014 Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2014 pitäskö kirkas silikooni ? lakkaus ei toimi,kun tuo elää ja liikkuu btw.mä vetäsin aikoinaan yksiin lamppuihin,tuohon saumaan kirkkaan teipin vetelin mustalla rtv:llä.. Mistähän noita lampun kantoja saisi näihin?
Chevy Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2014 Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2014 Mistähän noita lampun kantoja saisi näihin? eräs herra Texasista toi mulle viimeksi
letkume Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2014 Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2014 eräs herra Texasista toi mulle viimeksi Herra lienee kiireinen, postilla olisi parempi..
gmc63 Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2014 Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2014 Vois saada nippeli tepolta.Sillä on mitä ihmeellisimpiä osia koskien kulkuvälineitä
TexFinn Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2014 Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2014 Rokkiautosta tulee postilla helposti.
AJ Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2014 Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2014 pitäskö kirkas silikooni ? lakkaus ei toimi,kun tuo elää ja liikkuu btw.mä vetäsin aikoinaan yksiin lamppuihin,tuohon saumaan kirkkaan teipin Silikoniliimalla(motonet) olen kahdet lamput paikannut Jos on pieni rako ja silikoniliima liian paksua,ohenna locktitella tai vastaavalla niin toimii
letkume Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2014 Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2014 Silikoniliimalla(motonet) olen kahdet lamput paikannut Jos on pieni rako ja silikoniliima liian paksua,ohenna locktitella tai vastaavalla niin toimii Meni jo rtv:llä.. Kävin mätänetistä hakemassa muovikassillisen polttomoita ja pari kantaa, katsotaan saisko tuon palautettua jotenkin..
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään