Stone Cold Kirjoitettu 24. Syyskuuta, 2014 Kirjoitettu 24. Syyskuuta, 2014 Oli tarkoitus laittaa vakiot takavetarit, abs perään. Vaan kun ei tunnu mistään apsi-vetareita saavan. Eikös nämä ole vastaavat vakioon -94 Z28:n ? http://www.summitracing.com/int/parts/msr-a102806/overview/year/1994/make/chevrolet/model/camaro
mikke Kirjoitettu 24. Syyskuuta, 2014 Kirjoitettu 24. Syyskuuta, 2014 -94 Camarossa on takapäässä vain yksi abs anturi ja se on perän päällä ja lukee pulssia tasauspyörästön päällä olevasta kehästä. vetoakseleissa ei siis ole näissä minkäälaisia abs kehiä ne tulee jossain 98-99 vuoden paikkeilla. sentakia eivät varmaan abs sopivuuksia mainitte kun ei vetoakseliin näissä suoraan liity. noi linkin vetarit näyttäs olevan kaikkiin 93-97 malleihin tarkotetut siis oikeet 94 autoon
sirkus Kirjoitettu 25. Syyskuuta, 2014 Kirjoitettu 25. Syyskuuta, 2014 Tuo abs anturi homma 3 vs 4 channel taitaa olla kiinni siitä, onko autossa asr luiston esto. Mun -96 autossa on asr ja siksi on myös 4 channel abs / kehät vetareissa.
letkume Kirjoitettu 25. Syyskuuta, 2014 Kirjoitettu 25. Syyskuuta, 2014 Tuo abs anturi homma 3 vs 4 channel taitaa olla kiinni siitä, onko autossa asr luiston esto. Mun -96 autossa on asr ja siksi on myös 4 channel abs / kehät vetareissa. 94 on 3 Mulla on joppen vanha perä, jossa on kai jotkut moserit. Katsoppa tuolta jäsenprojekteista ~4-5 vuoden takaa jos löytyis..
Stone Cold Kirjoitettu 25. Syyskuuta, 2014 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Syyskuuta, 2014 Kiitos lisätiedoista! Talviauto on valjastettu ajoon ja ensi viikolla pääsee päivittämään Camaroa. Tähän vaihdettiin jo 1 uusi vetari, mutta vähän huonolla menestyksellä. Päittäisvälystä tuli jostain syystä lisää ja joku osa vetarista alkoi hinkuttamaan jarrulevyä. Syyksi sanottiin vääränlainen vetari ? Silti mielestäni vaihtoehtoja ei juurikaan ole, mitä pituuksiin tulee... vai onko
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään