TOMMYTOOL Kirjoitettu 8. Maaliskuuta, 2004 Kirjoitettu 8. Maaliskuuta, 2004 Onko muita oikeita kuin TRANSCO?
gmc63 Kirjoitettu 8. Maaliskuuta, 2004 Kirjoitettu 8. Maaliskuuta, 2004 Mulle kans tietoa jos asentais sen kitin :)Yhessä oli ja toimi mahtavasti
Samppa383 Kirjoitettu 8. Maaliskuuta, 2004 Kirjoitettu 8. Maaliskuuta, 2004 Mäki tossa tänään kyselin shift kittiä, mut myyjä sano et on kuulema vaikee pistää th700 laatikkoon. Pitää muka ottaa koko loota pois.
Crisis Kirjoitettu 8. Maaliskuuta, 2004 Kirjoitettu 8. Maaliskuuta, 2004 Ei tarvi ottaa.. Jos tykkää työskennellä auton alla. Heti ku saan paremman kameran käyttöön hetkeks niin postaan lähikuvan siitä koneistosta. Mulla on aski pystyssä hallilla odottamassa pintamaalia. nyt se on pohjamaalissa. Suuret kiitokset siitä Seniorille joka on todellakin aikamme picasso. Pinnasta tuli parempi ku oletin.aski.jpg_thumb
Senior Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2004 Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2004 Heh, taas punastun.... Loota ei ole vielä valmis, tulee musta kerros pintaan.
selli Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 2004 Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 2004 Tänään kävin itekkin ostamassa Transcon Street/strip shift kitin.Annan sit kommentteja ku olen saanut sen kiinni ja/ehkä ajoonkin n.50e muuten maksoi American Importilla joka minua suuresti ihmetyttää...Koska kaikkialla toi on ollut paljon kalliimpi.
selli Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 2004 Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 2004 Jaa heti alotin valehtelee Siis pistin tilaukseen tollasen... Taitaa olla liikaa huumaa ko alkaa sormet kirjottaa omia.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään