macmax Kirjoitettu 5. Lokakuuta, 2014 Kirjoitettu 5. Lokakuuta, 2014 mistä voi johtua että mittariston mukaan paineet on niin kaakossa kuin taulukkoa piisaa? eli siellä 80 lukemissa, pitäiskö tästä oikeasti huolestua varsinkin kun matkaa kotiin on abt 700km.... aikaisemmin mittarin neula on pysytellyt siinä puolenvälin tienoilla
GTATL Kirjoitettu 5. Lokakuuta, 2014 Kirjoitettu 5. Lokakuuta, 2014 Anturi tai anturin johto vois olla maissa. Ota anturilta johto irti ja mittaa liittimesta onko johto maissa, siis johtosarjaan pain. Saman mittauksen voit tahda myos anturilta jos johdossa ei ole maa vuotoa.
macmax Kirjoitettu 5. Lokakuuta, 2014 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Lokakuuta, 2014 mulla ei ole muutakuin perustyökalut matkassa joten en kovin kummoisiin toimenpiteisiin kykene, kaiken lisäksi auto jäi Ouluun kun laturi otti ja hajosi, laakeri hirtti kiinni huolella.... tänään illalla lähden täältä Rovaniemeltä takaisin ouluun jollain konstilla ja yritä metsästää kynsiini uuden/käytetyn laturin että pääsisin takaisin kotimatkalle. Mitä tuo voi teoriassa tehdä koneelle jos nuo öljynpaineet todellakin on niin korkeat?, voiko johtua myös esim huonoista öljyistä?
GTATL Kirjoitettu 5. Lokakuuta, 2014 Kirjoitettu 5. Lokakuuta, 2014 mulla ei ole muutakuin perustyökalut matkassa joten en kovin kummoisiin toimenpiteisiin kykene, kaiken lisäksi auto jäi Ouluun kun laturi otti ja hajosi, laakeri hirtti kiinni huolella.... tänään illalla lähden täältä Rovaniemeltä takaisin ouluun jollain konstilla ja yritä metsästää kynsiini uuden/käytetyn laturin että pääsisin takaisin kotimatkalle. Mitä tuo voi teoriassa tehdä koneelle jos nuo öljynpaineet todellakin on niin korkeat?, voiko johtua myös esim huonoista öljyistä? Suoraan sanottuna en oikein usko etta paineet olis niin korkealla. Tollaisella paineella luulis oljynputsarin tivari jo kohta pullahtavan ulos Jos ei ole mitään ihmeempiä työkaluja matkassa, koittaisin ravistaa anturin johtoa jos mittarin neula putois normi lukemiin
macmax Kirjoitettu 5. Lokakuuta, 2014 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Lokakuuta, 2014 aika hyvä pointti , täytyys heilutella ja toivoa että viisari värähtää. kunhan nyt saa sen ensin käyntiin.
BadassZ28 Kirjoitettu 5. Lokakuuta, 2014 Kirjoitettu 5. Lokakuuta, 2014 Mulla teki täs taannoin ihan samaa ja anturin vaihtamisen jälkeen näytti normilukemia taas. Epäilisin siis vahvasti että anturi ehtoopuolella. Ja vika ilmeni ihan yhtäkkiä.
Fenix Kirjoitettu 5. Lokakuuta, 2014 Kirjoitettu 5. Lokakuuta, 2014 Mulla -89 pontiacissa on 3-johtoinen öljynpaineanturi ja öljypaineet oli mittarin mukaan tapissa kun plugi ei ollut kunnolla kiinni.
macmax Kirjoitettu 9. Lokakuuta, 2014 Kirjoittaja Kirjoitettu 9. Lokakuuta, 2014 3-napainen se tuossakin näkyy olevan, ei auttanut heiluttely ja ihan puhtaan näköinenkin oli.. eli "toivotaan että syynä on vain viallinen anturi
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään