Jump to content

Punaiset takavilkut-huomautus katsastuksessa

Recommended Posts

Kirjoitettu

HUOH.

Viime vuonna tuli hylky puuttuvasta takasumuvalosta. No nyt se on 2vk kiinni katsastuksen ajan.

Tänä vuonna olin vaihtanut "aftermarket" takavalot, missä vilkut punaiset (niinkun orkkiksissakin)..nyt tuli huomautus rek.otteeseen että takasuuntavalot väärän väriset, pitää olla kelta/ruskeat.. auto rekisteröity 1.1.1996 rekisteriotteessa ei merkintää valojen muutoksista

Katselin trafin valo ohjetta..siellä luki kyl että suuntavalot saa olla punaiset 31.12.1997 ennen rek. autoissa jos ei keltaisia valoja ole saatavana..

Mä ajattelin mennä kyl konttorille takas, ohjeen kanssa.. trafi ei oikein ottanut kantaa, pitää hoitaa konttorin kanssa.

(auto on jo talviseisonnassa)

Minkälaiset muiden takavilkut on 4g f-bodeissa?? 1998--> taitaa keltaisia olla jo tehtaalta ja myös euro-malleja

Kirjoitettu

kokopunaset alkuperäse takavalot siis punasta parkki jarru ja suuntavalot(vilkku) dot hyväksyntä ja tälhetkel kii kokopunanen led aftermarket versio dot merkistä en oo ees varma mut kelpaa kyllä tääl leimalle -94 camaros ja noinhan noi on alkuperäsesti johdotettu ja dot versiona kelpaavat ???

Kirjoitettu

Vilkut saa olla punaiset -97 loppuun saakka.

Ehdota katsurillesi uran vaihtoa, perusasiatkaan ei tunnu olevan hallussa... siis DOT valot käy, jos E-niin pitää olla keltanen vilkku.

HUOH.

Viime vuonna tuli hylky puuttuvasta takasumuvalosta. No nyt se on 2vk kiinni katsastuksen ajan.

Tänä vuonna olin vaihtanut "aftermarket" takavalot, missä vilkut punaiset (niinkun orkkiksissakin)..nyt tuli huomautus rek.otteeseen että takasuuntavalot väärän väriset, pitää olla kelta/ruskeat.. auto rekisteröity 1.1.1996 rekisteriotteessa ei merkintää valojen muutoksista

Katselin trafin valo ohjetta..siellä luki kyl että suuntavalot saa olla punaiset 31.12.1997 ennen rek. autoissa jos ei keltaisia valoja ole saatavana..

Mä ajattelin mennä kyl konttorille takas, ohjeen kanssa.. trafi ei oikein ottanut kantaa, pitää hoitaa konttorin kanssa.

(auto on jo talviseisonnassa)

Minkälaiset muiden takavilkut on 4g f-bodeissa?? 1998--> taitaa keltaisia olla jo tehtaalta ja myös euro-malleja

Kirjoitettu

auto rekisteröity 1.1.1996

alkuperäiset ovat tuossa DOT valot ja vilkut ovat punaiset. (konttorilla taas ammattitaidottomia)

-97 tuli E valot kaikkiin Camaroihin ja oranssit vilkut

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...