Jump to content

gm optispark

TimoTJP

Recommended Posts

Kirjoitettu

Huh huh, ei ollu ihan halpa jakaja, ostin tuon alkuperäisen korjatun mallin. Karvan päälle 500€ tuli hintaa kötöstykselle veroineen. Saa nähdä kauan tuo kestää käyttöä kesä autossa  :D

Ai nii ja vm 1993 camaroon eli tuulettamaton malli, saakohan tuohon tehtyä kuinka helposti itse tuuletus letkun tms? Vissii olis kannattaa laittaa kierrelukitteella pyörijä kiinni ja joku ehdotti amerikan foorumilla laittamaan vielä silikonin kannen ja tiivisteen väliin?

Kirjoitettu

Samaan hintaan olis saanu MSD:n 93-94 mallin ja se on parannettu tuulettuva versio :/

Kirjoitettu

Samaan hintaan olis saanu MSD:n 93-94 mallin ja se on parannettu tuulettuva versio :/

Noi vaan tuolla ameriikassa olivat sitä mieltä ettei olis yhtä hyvä kun tuo alkuperäinen malli tai siis yhtä kestävä. Mulla kyl sattuu olemaan tuon msd:n tuulettuva kansi joka on täysin ehjä, voisin laittaa sen tuohon alkuperäiseen runkoon?

Kirjoitettu

Noi vaan tuolla ameriikassa olivat sitä mieltä ettei olis yhtä hyvä kun tuo alkuperäinen malli tai siis yhtä kestävä. Mulla kyl sattuu olemaan tuon msd:n tuulettuva kansi joka on täysin ehjä, voisin laittaa sen tuohon alkuperäiseen runkoon?

sihen msd sarjaan kuuluu se tuulettava kansi ja toinen tuuletus lähtö on on siin välikopassa mukä siottuu pyöriän ja rungon väliin niillä mä tosta omasta muutin optin tuuletetuks sit viel sieltä optin metallirungosta alapuolelta tukkii ne kolme huohotusreikää vaikka sikaflexillä jos letkutuksen toteuttaa ni sit toimii oikein. ja lerkut tulee imusarjan kylkeen ja kaasuläpän ja ilmamassamittarin väliseen osaan ainaki msd ohjeen mukaan

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...