Jump to content

Moottoripyörät

Recommended Posts

Kirjoitettu

Eikös tämä oo vähän sillei V-ka(k eiku s)si -konekerho... ;) ;D ::)

Suorat koneet on sit yli 10L diisseleitä... ;D

\m/ *clap*

Kirjoitettu

Oli nain lahella ---> <--- etta olisin viime lauantaina huutanut itselleni tallaisen laitoksen.  :-\ Naytti ihan hyvin tehdylta ja hinnaksikaan ei jaanyt kuin 1400 taalaa...

http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/537/0ezlTe.jpg

Kirjoitettu

Oli nain lahella ---> <--- etta olisin viime lauantaina huutanut itselleni tallaisen laitoksen.  :-\ Naytti ihan hyvin tehdylta ja hinnaksikaan ei jaanyt kuin 1400 taalaa...

http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/537/0ezlTe.jpg

johan on mylly..  :o :o

Kirjoitettu

http://www.btcf.fi/gallery/data/632/medium/jaska3.jpg

tollanen

Kirjoitettu

Kyllä, nimimerkki voiman Harlikat on todella jees...  m/ \m/ 8) Muiden m.pyöriä väheksymättä, mutta näin se vaan menee ja on...

Kirjoitettu

Intruder 1500

541914_10150995459657973_380167447_n.jpg?oh=4536fc1bfe7464bafab110494ce0d76d&oe=54D2A7CE

Ruohonleikkurin kahva sopivasti takana.  :D

Kirjoitettu

Kyykky sen olla pitää  \m/ Jos mä hankkisin pyörän, se olis joku joka ihan oikeasti kulkee, eikä mikään maisemien kattelu vehe.

Kirjoitettu

Kyykky sen olla pitää  \m/ Jos mä hankkisin pyörän, se olis joku joka ihan oikeasti kulkee, eikä mikään maisemien kattelu vehe.

Noin mäkin ajattelin ennenkuin ostin sellaisen ja ajelin 2 kesää. Kun sain myytyä olin onnellinen että selvisin hengissä :W Ei sovi kyykkypyörät mun luonteelle ;D

Kirjoitettu

osta toi bompperi multa niin varmaan kulkee tarpeeksi  ;D

Kirjoitettu

Noin mäkin ajattelin ennenkuin ostin sellaisen ja ajelin 2 kesää. Kun sain myytyä olin onnellinen että selvisin hengissä :W Ei sovi kyykkypyörät mun luonteelle ;D

Itse selvisin reilu parikymmentä vuotta hengissä noilla vehkeillä vaikka motto voisikin olla että "elämä alkaa vasta 300:sta". Joo... on ne kovia laitteita kun edellinen ZX 10 R puhalsi takapyörästä melkein parisataa heppaa ja keuli nelosella yli kahdestasadasta, ja pikkuisen nypätessä jopa vitosella. Moottoritiellä en koskaan päästäny ketään ohi, mutta normiliikenteessä olen pärjännyt hyvin kun kun ei ole tarvinnut pullistella esim. taajamissa, pikku kiihdytyksia lukuunottamatta :W

Kirjoitettu

Itse selvisin reilu parikymmentä vuotta hengissä noilla vehkeillä vaikka motto voisikin olla että "elämä alkaa vasta 300:sta". Joo... on ne kovia laitteita kun edellinen ZX 10 R puhalsi takapyörästä melkein parisataa heppaa ja keuli nelosella yli kahdestasadasta, ja pikkuisen nypätessä jopa vitosella. Moottoritiellä en koskaan päästäny ketään ohi, mutta normiliikenteessä olen pärjännyt hyvin kun kun ei ole tarvinnut pullistella esim. taajamissa, pikku kiihdytyksia lukuunottamatta :W

mut nyt kun on alla vette nii ei pystykkään  :W ;D

Kirjoitettu

mut nyt kun on alla vette nii ei pystykkään  :W ;D

Niin kun tulee ikää ei enää jaksa eikä vetellä kyllä tosiaan siihen pystykkään :(

Kirjoitettu

Niin kun tulee ikää ei enää jaksa eikä vetellä kyllä tosiaan siihen pystykkään :(

eikä tarvi näyttää....ei oo sellaista autokuskia mikä ei tiedä vetten suorituskykyä  ;)

Kirjoitettu

eikä tarvi näyttää....ei oo sellaista autokuskia mikä ei tiedä vetten suorituskykyä  ;)

all show , no go ?

Kirjoitettu

osta toi bompperi multa niin varmaan kulkee tarpeeksi  ;D

Ei sillä että olisin kiinnostunut mutta minkäkokoinen hintalappu bompperi kahvassa roikkuu?

• 2 months later...
Kirjoitettu

Ajokausi tuli tänään korkattua... Joku parikytä kilsaa kylillä. On se mukavaa :o

IMG_2992.JPG.f09a0fa05735147bb708f47b0406ec9a.JPG

Kirjoitettu

Ajokausi tuli tänään korkattua... Joku parikytä kilsaa kylillä. On se mukavaa :o

m/

• 9 months later...
Kirjoitettu

Onkos kellään kokemusta näistä 3-pyöräisistä Can-Am Spyder vempeleitä ja miltä on meno maistunut?

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...