The Retro Kirjoitettu 26. Marraskuuta, 2014 Kirjoitettu 26. Marraskuuta, 2014 Eikös tämä oo vähän sillei V-ka(k eiku s)si -konekerho... Suorat koneet on sit yli 10L diisseleitä...
TexFinn Kirjoitettu 26. Marraskuuta, 2014 Kirjoitettu 26. Marraskuuta, 2014 Oli nain lahella ---> <--- etta olisin viime lauantaina huutanut itselleni tallaisen laitoksen. Naytti ihan hyvin tehdylta ja hinnaksikaan ei jaanyt kuin 1400 taalaa... http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/537/0ezlTe.jpg
The Retro Kirjoitettu 26. Marraskuuta, 2014 Kirjoitettu 26. Marraskuuta, 2014 Oli nain lahella ---> <--- etta olisin viime lauantaina huutanut itselleni tallaisen laitoksen. Naytti ihan hyvin tehdylta ja hinnaksikaan ei jaanyt kuin 1400 taalaa... http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/537/0ezlTe.jpg johan on mylly.. :o
TexFinn Kirjoitettu 26. Marraskuuta, 2014 Kirjoitettu 26. Marraskuuta, 2014 johan on mylly.. :o Piti kylla ihan kivat saundit.
sirkus Kirjoitettu 27. Marraskuuta, 2014 Kirjoitettu 27. Marraskuuta, 2014 http://www.btcf.fi/gallery/data/632/medium/jaska3.jpg tollanen
CamKin Kirjoitettu 28. Marraskuuta, 2014 Kirjoittaja Kirjoitettu 28. Marraskuuta, 2014 Kyllä, nimimerkki voiman Harlikat on todella jees... Muiden m.pyöriä väheksymättä, mutta näin se vaan menee ja on...
Arveccio Kirjoitettu 3. Joulukuuta, 2014 Kirjoitettu 3. Joulukuuta, 2014 Intruder 1500 Ruohonleikkurin kahva sopivasti takana.
Lady Firebird Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 2014 Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 2014 Kyykky sen olla pitää Jos mä hankkisin pyörän, se olis joku joka ihan oikeasti kulkee, eikä mikään maisemien kattelu vehe.
GTATL Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 2014 Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 2014 Kyykky sen olla pitää Jos mä hankkisin pyörän, se olis joku joka ihan oikeasti kulkee, eikä mikään maisemien kattelu vehe. Noin mäkin ajattelin ennenkuin ostin sellaisen ja ajelin 2 kesää. Kun sain myytyä olin onnellinen että selvisin hengissä Ei sovi kyykkypyörät mun luonteelle
avogta-89 Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 2014 Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 2014 Kyykky sen olla pitää Jos mä hankkisin pyörän, se olis joku joka ihan oikeasti kulkee, eikä mikään maisemien kattelu vehe. osta toi bompperi multa niin varmaan kulkee tarpeeksi
Repsoli Kirjoitettu 14. Joulukuuta, 2014 Kirjoitettu 14. Joulukuuta, 2014 Noin mäkin ajattelin ennenkuin ostin sellaisen ja ajelin 2 kesää. Kun sain myytyä olin onnellinen että selvisin hengissä Ei sovi kyykkypyörät mun luonteelle Itse selvisin reilu parikymmentä vuotta hengissä noilla vehkeillä vaikka motto voisikin olla että "elämä alkaa vasta 300:sta". Joo... on ne kovia laitteita kun edellinen ZX 10 R puhalsi takapyörästä melkein parisataa heppaa ja keuli nelosella yli kahdestasadasta, ja pikkuisen nypätessä jopa vitosella. Moottoritiellä en koskaan päästäny ketään ohi, mutta normiliikenteessä olen pärjännyt hyvin kun kun ei ole tarvinnut pullistella esim. taajamissa, pikku kiihdytyksia lukuunottamatta
avogta-89 Kirjoitettu 14. Joulukuuta, 2014 Kirjoitettu 14. Joulukuuta, 2014 Itse selvisin reilu parikymmentä vuotta hengissä noilla vehkeillä vaikka motto voisikin olla että "elämä alkaa vasta 300:sta". Joo... on ne kovia laitteita kun edellinen ZX 10 R puhalsi takapyörästä melkein parisataa heppaa ja keuli nelosella yli kahdestasadasta, ja pikkuisen nypätessä jopa vitosella. Moottoritiellä en koskaan päästäny ketään ohi, mutta normiliikenteessä olen pärjännyt hyvin kun kun ei ole tarvinnut pullistella esim. taajamissa, pikku kiihdytyksia lukuunottamatta mut nyt kun on alla vette nii ei pystykkään
Repsoli Kirjoitettu 16. Joulukuuta, 2014 Kirjoitettu 16. Joulukuuta, 2014 mut nyt kun on alla vette nii ei pystykkään Niin kun tulee ikää ei enää jaksa eikä vetellä kyllä tosiaan siihen pystykkään
avogta-89 Kirjoitettu 16. Joulukuuta, 2014 Kirjoitettu 16. Joulukuuta, 2014 Niin kun tulee ikää ei enää jaksa eikä vetellä kyllä tosiaan siihen pystykkään eikä tarvi näyttää....ei oo sellaista autokuskia mikä ei tiedä vetten suorituskykyä
pantera Kirjoitettu 17. Joulukuuta, 2014 Kirjoitettu 17. Joulukuuta, 2014 eikä tarvi näyttää....ei oo sellaista autokuskia mikä ei tiedä vetten suorituskykyä all show , no go ?
Repsoli Kirjoitettu 19. Joulukuuta, 2014 Kirjoitettu 19. Joulukuuta, 2014 osta toi bompperi multa niin varmaan kulkee tarpeeksi Ei sillä että olisin kiinnostunut mutta minkäkokoinen hintalappu bompperi kahvassa roikkuu?
TransNAM Kirjoitettu 8. Maaliskuuta, 2015 Kirjoitettu 8. Maaliskuuta, 2015 Ajokausi tuli tänään korkattua... Joku parikytä kilsaa kylillä. On se mukavaa
Mika Kirjoitettu 8. Maaliskuuta, 2015 Kirjoitettu 8. Maaliskuuta, 2015 Ajokausi tuli tänään korkattua... Joku parikytä kilsaa kylillä. On se mukavaa
Paablo Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2015 Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2015 http://www.nettimoto.com/honda/gl/1677503 Tosta lisäharrastetta.
CamKin Kirjoitettu 31. Joulukuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 31. Joulukuuta, 2015 Onkos kellään kokemusta näistä 3-pyöräisistä Can-Am Spyder vempeleitä ja miltä on meno maistunut?
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään