Jump to content

Onko pontiac trans am -79 kokemuksia?

Recommended Posts

Kirjoitettu

Olen ostamassa itelle -79 mallista ponua, talvi projektiksi.

Onkohan minkälainen kapistus kestoltaan ja tehoiltaan?

Moottori on 7.4L kaasari ja katto on lasia.

Olisin kiitollinen vastauksista.

Kirjoitettu

ponuista en tiedä,mutta jos tarkoitat firebird/trans amia niin ne on kyllä hienoja laitteita.los angelesin alueella on paikka tai liike nimeltään "donate cars"tai ainakin sinnepäin.

siellä olisi ollut WS6 trans am vuodelta 80 eli vakiona lukkoperä ja levyt takana.hinta autolle oli 300 dollaria.ei se kedon kukkanen ollut mutta täydellinen auto.

onko kyseessä WS6 auto?

Kirjoitettu

Olen ostamassa itelle -79 mallista ponua, talvi projektiksi.

Onkohan minkälainen kapistus kestoltaan ja tehoiltaan?

Moottori on 7.4L kaasari ja katto on lasia.

Olisin kiitollinen vastauksista.

Ei taida olla alkuperäinen kone, joten tehoista on paha sanoa. Taitaa olla vaihdettu chevyn 454 isolohko vai onko sittenkin pontiacin 455? Arvataan , että tehoa löytyy jotain väliltä 200-400 hp ;)

Mulla on -75 trans am, eikä se vielä ole loppunut, joten hyvin on 30 vuotta kestänyt ;D ;D ;D

Kirjoitettu

Ei taida olla alkuperäinen kone, joten tehoista on paha sanoa. Taitaa olla vaihdettu chevyn 454 isolohko vai onko sittenkin pontiacin 455? Arvataan , että tehoa löytyy jotain väliltä 200-400 hp ;)

Mulla on -75 trans am, eikä se vielä ole loppunut, joten hyvin on 30 vuotta kestänyt ;D ;D ;D

Moi taas.

Kone on pontiacin 455. Myyjä sano et on dynotettu 380 hp. Laput tosin oli hukassa, mutta aikoi etsiä ne.

Kävin tarkemmin syynäämässä autoa ja olihan se hieno, kerman värinen nahkasisusta, konehuoneen puoli kaipaa pientä huoltoa ulkonäköön ja maali kokonaan uusiksi.

Maali lohkeillu isoina levyinä pois, autolla ei ole ajettu 8 vuoteen muutaku testi ja seisonta ajot ettei kone napsahda jumiin.

Lähti nätisti käymään heti ku laittoi akun kiinni.

Mistä muuten sais uuden linnun siihen peltiin ku sekin pitää maalata?

Kiitos tähän astisista vastauksista.

Kirjoitettu

Tarkoitatko lintua teippinä vai maalattuna...? :-[

Periaatteessa ihan sama, nyt on alkuperäinen, en kattonu oliko teippi vai maali.

• 1 month later...
Kirjoitettu

mulla oli v.88 tuommonen -79 T/A jenkkilässä vajaan vuoden, valitettavasti olin niin persauki, etten saanut tuotua sitä Suomeen, hinta tuolloin oli 3300$, ja auto oli lähes uuden veroinen. Kun ei ole sattunu kohtuullisia tulemaan vastaan niin tällä hetkellä alla on -91 T/A (täytyyhän taudin kehittyä, vai). Oikeen soiva peli, automaatilla sitä ei oikeen saanu sutimaan, mutta se lähti kuin lehmä suosta, ja bussipysäkin matkalla oli jo 55 mph mittarissa, eikä menohalut hyytyny. Nam.

Olen laittanu johonkin tänne sivuille otteen amerikkalaisesta käytettyjen autojen kirjasesta, jossa kerrotaan kunkin vuosimallin varustevaihtoehdot ja tehot ym.

Muistaakseni vain juhlamallissa -77, kotka oli käsin maalattu, kaikissa muissa teipattu.

JanneJ

• 5 weeks later...
Kirjoitettu

hieno auto, osta pois vaan. Tilasin juuri itselleni täydellisen tarrasarjan, jossa tuli konepelliin, takaspoileriin, etulokareihin, scooppiin, A-tolppiin jne. Seppo Niemensivulta

Kirjoitettu

Olen ostanut ennen joulua Trans Am -79, johon vaihdettu chevy 454 7,5 lit. kone, vaikka rekisterissä on vielä merkintä 6,5 lit. , onko kokemuksia muutoskatsastuksesta, millainen prosessi?Autossa on vahvistettu 350 laatikko sekä lukkoperä.

Katsastettu on kyllä vanhalla rekisteriotteella syyskuussa 2005 ja täysin puhtaasti läpi.

Tarkoitus olisi käyttää kone täysin auki ja laittaa uudet sisukset ja samalla se tulee tiivistettyä, mutta maalausta ajatellen tietääkö kukaan mistä alkuperäiset tiivisteet saisi edullisesti? :DMyös lämmituslaitteen irroitus kokemukset olisivat aivan hyviä, nimittäin omani vuota joko letkuista tai kennosta, vaikea sanoa. TIEDOISTA KIITOLLINEN

513342_b_02d9eeeff26b4f41.jpg}

Kirjoitettu

ei kait sitä tavallinen katsuri huomaa onko kone 6,5l vai 7,5l ::)

Kirjoitettu

Olen ostanut ennen joulua Trans Am -79, johon vaihdettu chevy 454 7,5 lit. kone, vaikka rekisterissä on vielä merkintä 6,5 lit. , onlo kokemuksia muutoskatsastuksesta, millainen prosessi?

Tilavuuden puolesta pitäis mennä (7,5 vs 6,5), tehon suhteen rajoilla jos 20 prosentin sisään pitäis mennä. -79:n tehoikkaimman trans amin teho lienee 220 hp. Jarrut ja vieterit varmaan jo "isolohkon" mukaan.. Netistä printattu tieto tai varaosamanuaalin data pitäis riittää asemalla.. Tuosta 454:sta ois kans syytä olla jonkinmoiset paperit(kauppakirja, tekniset tiedot).

Kirjoitettu

päältä päin ei erota onko isolohko chevy 366 tall deck isolohko tai vaikka pitkälle yli 600 kuutiotuumanen.......

autosi on juuri sitä oikeaa mallia ja moottori legendaarinen 454!

onnittelut!

Kirjoitettu

päältä päin ei erota onko isolohko chevy 366 tall deck isolohko tai vaikka pitkälle yli 600 kuutiotuumanen.......

autosi on juuri sitä oikeaa mallia ja moottori legendaarinen 454!

onnittelut!

Kyseessähän on pontiacin (400:n) ja chevyn isolohkon erottaminen. No pitää olla kyllä aiheesta kiinnostunut katsastusmies, että edes niitä erottaa..

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...