KKOSKINEN Kirjoitettu 14. Joulukuuta, 2014 Kirjoitettu 14. Joulukuuta, 2014 Vuotaa öljynputsarin yläpuolella. Paikalla on joku vesijohtotulppa. Löytyisikö pulttikaupasta tulppa vai kannattaako tarjota alkuperäistä. Jenka on kai varttinen putkikierre. Täytyy toivoa, että kierre lohkossa on ok koska on ajoauto.
KKOSKINEN Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 2015 Oikealla kierteellä varustettu tulppa lvi-liikkestä ja se oli siinä. Ei enää merkkaa.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään