RaiRai Kirjoitettu 10. Tammikuuta, 2015 Kirjoitettu 10. Tammikuuta, 2015 Eli aina kun pyyhkijät vaihtaa suuntaansa ylhäällä ääriasennossaan, kuuluu mekanismista jostain sellainen kolahdus, ikään kuin osuisi johonkin listaan yms. Mutta ei ne mihinkään osu. Sulat on myös kiinni ok. Oisko joku tällaista kohdannut ja mikä lie tähän lääkitys?
mikke Kirjoitettu 10. Tammikuuta, 2015 Kirjoitettu 10. Tammikuuta, 2015 mulla esiintyy kans napsumista ja aikani etin syytä niin pyyhkiän varressa oleva muovisiipi ottaa tuulilasiin kiinni kun on rungoton pyyhkiänsulka käytössä, on senverran vakiotyyppistä matalampi ja just siinä suunnanvaihdon yläasennossa lasin kaarevuus on vissiin kans just sopiva ja kuskinpuolen sulka kyseessä.
RaiRai Kirjoitettu 11. Tammikuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 11. Tammikuuta, 2015 Jep jep. Auto on talviunilla mutta katselin tuota tänään ja taitaapa olla juuri sama vaiva mulla. Ainakin tuo vaiva on ollut koska lasissa on jäljet ed. omistajan ajoilta tuossa kriittisessä kohdassa. Eli tarvikesulka on liian matala (mulla ei rungoton) ja se auton varren spoikka raapasee lasia. Uudet sulat kevääksi ja nyt täytyy tällä kertaa etsiä myös sopivan korkea sulka, niin ei tarttis sitä tuuliohjainta ryhtyä hiomaan. mulla esiintyy kans napsumista ja aikani etin syytä niin pyyhkiän varressa oleva muovisiipi ottaa tuulilasiin kiinni kun on rungoton pyyhkiänsulka käytössä, on senverran vakiotyyppistä matalampi ja just siinä suunnanvaihdon yläasennossa lasin kaarevuus on vissiin kans just sopiva ja kuskinpuolen sulka kyseessä.
RaiRai Kirjoitettu 23. Tammikuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 23. Tammikuuta, 2015 Tämä vissiin ratkaisi onkelman: kuskin puolelle Biltema Clear Vision Kuvassa ylempänä on autossa ollut sulka ja alempana tämä Bilteman. Tosin tästäkin joutui sipaisemaan pienen palan pois punaisella ympyröidystä kohdasta, kun auton pyyhkijän varsi on vähän erikoinen ja muuten jää tuohon kantamaan. Jos joku ei ole tarkemmin tuota katsellut niin varsi tosiaankin tulee tuolta "alakautta". 4 genneriin ei ihan jokainen tarvikesulka tunnu käyvän. Ratkaisun sataprosenttisen toimivuuden vauhdissa pääsen testaamaan vasta kevväämmällä.
Chevy Kirjoitettu 23. Tammikuuta, 2015 Kirjoitettu 23. Tammikuuta, 2015 Ostaa AcDelcon tai Champion x60 sulat,ei ongelmia
Mika Kirjoitettu 24. Tammikuuta, 2015 Kirjoitettu 24. Tammikuuta, 2015 Ostaa AcDelcon tai Champion x60 sulat,ei ongelmia Meillä taitaa olla omassa AcDelcon sulat muistaakseni ja ei napsu
CamKin Kirjoitettu 24. Tammikuuta, 2015 Kirjoitettu 24. Tammikuuta, 2015 Mulla Camarossa Championin sulat ja ok.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään