Rale Posted December 19, 2015 Posted December 19, 2015 ihan sopiva katunokka sulla jos kannet virtaa 280-300cmf, koneesta löytyy helposti vähintään 550 hv. kaasari saisi olla isompi , vähintään 850. mielummin 1050 dominaattori. paljonko arvelet olevan ruttua? 11-12.5cr olisi katukäyttöön juurikin passeli.
markkuj Posted December 19, 2015 Author Posted December 19, 2015 Kannet kanavat viimeisteltIin, venttiilit hiottiin ja tasot plaanattiin. Virtausten pitäis olla kohdallaan. Isompi kasaari on tallilla laatikossa. Kulutus vaan nousee sillä turhan isoksi. Ajatuksissa olis mitata tehot keväällä. Ja Alastarolla vois käydä aikojakin mittaamassa. Siksi aikaa vois tietty vaihtaa tuon isomman soppatykin, niin sais todelliset lukemat tauluun.
Rale Posted December 19, 2015 Posted December 19, 2015 ei se kaasarin koko kulutukseen vaikuta, pedalin asento sen tekee. pienelläkin kaasarilla saa kovat kulutuslukemat kun bensaa saa, mutta ilmaa ei. ehdottomasti vartille kokeilemaan. pitokumeilla tuolla mosalla, noin 1450kg laite menee matalia 11s aikoja
markkuj Posted December 20, 2015 Author Posted December 20, 2015 Noinhan se tietty on. Pitää huoltaa tuo auton mukana tullut kasaari varmuuden vuoksi. Siinä kaikki kurkut aukeaa samantien, eli ei mitään alipainejuttuja. Koosta ei mitään hajua. Sait vähän innostumaan . Seuraava ongelma on sitten perä. Kun ostin auton siinä oli spooli, minkä tietty jouduin ottamaan pois. Sain ostaa sopivaan hintaan käytetyn tasauspyörästön, ilman lukkoa. Jos radalle mielii niin lukonhan se vaatii.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now