pate Kirjoitettu 17. Marraskuuta, 2005 Kirjoitettu 17. Marraskuuta, 2005 mikähän tuosta reijästä puuttuu? :'(
PKoo Kirjoitettu 17. Marraskuuta, 2005 Kirjoitettu 17. Marraskuuta, 2005 Eikös tuo ole peräöljyn täyttöreikä?? ja proppu näkyis puuttuvan!
Purtzi Kirjoitettu 17. Marraskuuta, 2005 Kirjoitettu 17. Marraskuuta, 2005 eikös peräöljy täytetä yhdestä pultin reiästä mikä on keski paikkeilla vaakatasossa niin että kun reiästä alkaa tuleen tavaraa takaisin niin siellä on sitä tarpeeksi. ja tuo mikä tuosta perästä puuttuu on huohotin venttiili.
selli Kirjoitettu 18. Marraskuuta, 2005 Kirjoitettu 18. Marraskuuta, 2005 Huohotin on mulla tuossa ainakin.
PKoo Kirjoitettu 18. Marraskuuta, 2005 Kirjoitettu 18. Marraskuuta, 2005 no niii...aina oppii jotain uutta!!
pate Kirjoitettu 18. Marraskuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 18. Marraskuuta, 2005 huohotin venttiili, niin mä vähän arvelinki, onkos kukaan joutunu tuota uusimaan. minkäköhän näkönen se on , ja saakohan tuota ihan noista varaosa liikkeistä?
K.I.T.T.2000 Kirjoitettu 18. Marraskuuta, 2005 Kirjoitettu 18. Marraskuuta, 2005 Joo niinpä on huohotin... Kävin kans kattoos tosta perästä joka tallis lojuu. Siitä saisit veloituksetta jos ei tuo yks jäppiskä osta koko perää...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään