rokzetä Kirjoitettu 17. Marraskuuta, 2005 Kirjoitettu 17. Marraskuuta, 2005 kuka myy pk-seudulla?tuotetta löytyy summitilla spraynä ja pensselipurkissa,kumpi parempi? onks ollu mitään tarttuvuus/pysyvyysonkelmaa kellään?
Soppa Kirjoitettu 17. Marraskuuta, 2005 Kirjoitettu 17. Marraskuuta, 2005 Minä päällystin sarjat pari vuotta sitten, ja näytti niinku ois lähteny irti parissa kesässä kun tuntui tulevan ruostetta pintaan. Pistin vain yhden kerroksen tosin. Tuon päälle vedin viime kesänä normaalin lämpömaalin ja se on näyttänyt pysyvän. Mitään lämpöongelmia ei ole kyllä esiintynyt, että ehkäpä aine toimii vaikka ei niin upealta mulla näyttänytkään.
Jake Kirjoitettu 18. Marraskuuta, 2005 Kirjoitettu 18. Marraskuuta, 2005 kuka myy pk-seudulla?tuotetta löytyy summitilla spraynä ja pensselipurkissa,kumpi parempi? onks ollu mitään tarttuvuus/pysyvyysonkelmaa kellään? http://www.nic.fi/~marlin/excoat.htm em. paikasta löytyy. Mulla on kans sataiinit Edelin TESsien pinnassa. on pysyny jo vuosia eikä oo ruostunu. Ohjeesta ymmärtää että sitä pannaan hirmu vähän, mutta mä ainakin (kynäruiskulla) sumuttelin ihan reilusti. Puhalsin ensin putket metallipinnalle ja puhistin rasvanpoistoaineella. Laitoin sitä sarjoihin+y-putkeen ja vielä jäi ylikin. Y-putkeen se ei palanu kiinni kun vasta dynossa. Varmaan kunnon pitkä burnis ajaa saman asian.
Seppo Kirjoitettu 18. Marraskuuta, 2005 Kirjoitettu 18. Marraskuuta, 2005 Minä aikoinaan laitoin myös tuon Black Satinin, ja hyvin on pysynyt. Pakaosarjat puhallettiin ensiksi puhtaaksi kaikesta liasta teräshiekalla. Juuri ennen käsittelyä puhdisettiin asetoonilla kaikki mahdollinen rasva mitä käsistä tms. oli tullut, ja sen jälkeen ensin todella ohut tartuntakerros ja sen päälle hetken kuluttua toinen ohut kerros. Ohjeenkin mukaan kerros ei saa olla paksu. Ilmeisesti tulee ongelmia mm. lohkeamisen takia. Ensimmäiseksi kuivailin niitä saunan lauteilla n. 90-100 asteisessa lämmössä n. 3-4 h. Kun olivat käsittelykuivat, vein ne yhteen pintakarkaisimoon uuniin 450 asteeseen muutamaksi tunniksi, ja hyvä tuli. On pinta pysynyt
rokzetä Kirjoitettu 18. Marraskuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 18. Marraskuuta, 2005 no niin ,näin sitä viisastuu.monimutkasempi homma kun kuvittelin.eli edelin 6872 sarjat noutasin maanantaina ,kun löyty "hyllystä".käsittääkseni niissä musta maali päällä.pitääks se puhaltaa pois? toinen vauhtiputka ois toimittanu edelin 68722 tai68723 sarjat joissa pinnoite,mutta vasta vuoden vaihteessa ois saanu .hintaa pikkasen enemmän, mutta ei sillä saa edes black satin purkkia (80e) melko kallista.mites toi teippaus vaihtoehto suojaaks se kuumuudelta noita johtoja yhtä hyvin? enää ei voi perääntyä sarjat on irti tosin y-putkissa kiinni.täytyy aamulla vetää puukkosahalla y putket alta poikki ,näyttäs ettei tosta liitoksesta suosiolla irtoo. aika mielenkiintonen oli toi sarjojen irrotus > kädet lievästi sanottuna verillä.oli nää lämpösuoja pellit hitsaantunu pakosarjanpultteihin kiinni ja pyörivät mukana.onneks tilaa oli paljon .varsinkin hantin puolella. >
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään