Guest pile Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2004 Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2004 tulpanjohtoja olisin tilaamassa mitkä porukka mäistä laittaisi autoonsa jossa on pellisarjat se on taas näitä kieli ongelmia kun kaikki ei selviä lukemalla niin antakaa kommentteja Home >> Ignition & Electrical >> Spark Plug Wire >> Spark Plug Wires More Departments Air Conditioner Components Apparel & Collectibles Bracket Racing Cams & Valvetrain Car Care Chassis & Suspension Chrome, Billet & Dress-Up Circle Track Cooling Drivetrain & Brakes Engines & Components Exhaust ECU Upgrades Fasteners & Gaskets Fuel & Induction Gauges & Tachs Hoods & Scoops Ignition & Electrical Jr. Dragster Mopar Performance Mustang & Ford Racing New Products Oil System Safety Equipment Shifters Specials Sport Compact Street Accessories Switches, Batteries, and Alternators Timing Chains & Pulleys Tools Trailer Accessories Transmission Truck TPI, LT1, LS-1 Wheels & Tires Accel 300+ Race Wires with Pro Sleeve View larger image Product images may differ from actual product appearance. The oversized 8.8mm wire features a double silicone construction rated at over 600°F and 60kV. The high gloss black silicone wire jacket not only looks great, but resists heat extremes, petrochemicals, ozone and moisture better than so-called blended materials for greater durability and longer life.The high-density, high-temperature silicone insulation provides greater dielectric strength and eliminates arcing and the effects of corona better than the typical OE style rubber materials.The all-Kevlar stranded inner core and fiberglass braiding adds greater pull strength and terminal retention.The stainless steel and brass terminals provide unsurpassed electrical conductivity and excellent corrosion resistance compared to terminals made of common or plated metals. Click image to view Ferro Spiral Features. ACCEL offers 300+ FERRO-SPIRAL Race Wire Sets sets... that are custom tailored for race engines. These sets feature all the benefits of the custom fit sets plus they have been specifically designed to fit race engines equipped with racing distributors and headers. These sets have been designed with custom wire lengths to route the wire either over the valve covers or down the back of the engine block and under the headers, helping keep the wires from being damaged by the heat of the exhaust system. Some wire sets feature ACCEL Pro-Sleeving with heat shrink tubing to provide even greater protection from heat, abrasion and flying debris. Each wire set comes with an extra long, non-sleeved, universal coil lead and boot/terminal kit that allows you to tailor it for your specific setup. SB or BB-Chevy (Non-Sleeved) 110-7009 Non-HEI, Under Comp Style Headers $61.99 110-7010 HEI, Under Comp Style Headers $54.99 SB-Chevy (Sleeved) 110-7000 Non-HEI, Under Headers $97.99 110-7001 HEI, Under Headers $99.99 110-7002 Non-HEI, Over Valve Covers $99.99 110-7004 HEI, Over Valve Covers $99.99 SB-Ford 221-351W (Sleeved) 110-7006 Male Distibutor Cap, Over Valve Covers $99.99 Back to top of document. Popular Products Accel Boot and Terminal Kits More information Accel 8.8mm Ignition Wires More information Accel Kool Blue Air Filter Service Kit More information Accel 300+ ThunderSport Ferro-Spiral Import Wires More information Accel Ford 1984-98 Super Coil More information New Products Listing Click here for the complete list JEG'S Apparel & Souvenirs Click here for the complete list ©2004 JEG'S High Performance. All rights reserved. | Privacy Policy
Msk383 Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2004 Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2004 Accel 8.8 ferrot on laatukamaa mutta kallista. Tosin laatu maksaa aina. Noihin vielä sellaista suojasukkaa niin ei peltisarjat haittaa.
Ilku Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2004 Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2004 Nuo pellisatsit on hankalat, kun polttivat mulla jopa kunnollisen suojasukan läpi yhden tulpanjohdon viime kesänä. Johdot tulee asetella ja kiristää jakajaan päin hyvin. Osta Pile Accel 300+ 8.8mm Race plugit (ei ainakaan lopu kipinä niihin). Sarjassa pitäisi tulla osaan tulpista suora- ja osaan kulmaliitin. Yksi johto tulee niissä aina jopa varalle, jos palaa poikki. Voipi olla, että esim. MSD:ltä ja muiltakin merkeiltä löytyisi hyviä vaihtoehtoja. Aulis vois kertoa ja lähettää sulle hyvät tarjolla olevat letkut. Saattaapi olla tarjouksiakin rapakon takana.
gmc63 Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2004 Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2004 Mä tilasin tuolta RP:stä msd:n tulpanjohdot niin oli jotain 86€ :)Ei oo vaan vielä ollu varaa hakea kun meni autoon 1,5kk 1400€ rahat vähäx aikaa loppu :'( :'(
T0ni Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2004 Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2004 mulla on accelin 8mm piuhat ja nyt varmuuden vuoksi oon laittanu edelin peltisatseihin lämpönauhaa ympärille.. ihan niin nätti se ei oo ku maalattu mut eipä päästä paljoo lämpöä läpi
Msk383 Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2004 Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2004 Toni, kannattaa ottaa ne lämpöliinat pois ja laittaa ennemmin jotain keraamista pinnoitetta. Liinat kuluttaa sun sarjat muutamassa vuodessa loppuun. Rätit kastuu sateella -> ruostuu, sarjat käy kuumana -> hiili katoaa raudasta -> metalli muuttuu hauraaksi..
Guest pile Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2004 Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2004 Toni, kannattaa ottaa ne lämpöliinat pois ja laittaa ennemmin jotain keraamista pinnoitetta. Liinat kuluttaa sun sarjat muutamassa vuodessa loppuun. Rätit kastuu sateella -> ruostuu, sarjat käy kuumana -> hiili katoaa raudasta -> metalli muuttuu hauraaksi.. olen tuosta eri mieltä itse olen laittanyt vuonna-95 pellisarjat ja lämpönauhat enkä ole havainnut vielä mitään haurautta. mutta täytyy kyllä sen verran myöntyä että talvella ei ole autoa käytetty eli talvi käytöstä en tierä.
Guest pile Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2004 Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2004 niin ja ostin tänään rp:stä accelin 300+ johdot
Msk383 Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2004 Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2004 Toni, kannattaa ottaa ne lämpöliinat pois ja laittaa ennemmin jotain keraamista pinnoitetta. Liinat kuluttaa sun sarjat muutamassa vuodessa loppuun. Rätit kastuu sateella -> ruostuu, sarjat käy kuumana -> hiili katoaa raudasta -> metalli muuttuu hauraaksi.. olen tuosta eri mieltä itse olen laittanyt vuonna-95 pellisarjat ja lämpönauhat enkä ole havainnut vielä mitään haurautta. mutta täytyy kyllä sen verran myöntyä että talvella ei ole autoa käytetty eli talvi käytöstä en tierä. Toi on kuitenkin ihan yleisesti tiedostettu ja puhuttu juttu että termotechit tekee hallaa pakosarjoille. Mulla on kokemusta SLP-sarjoilla ja samoin monilla muilla siitä matskun haurastumisesta. Ei ole bullshittiä.
Crisis Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2004 Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2004 Tottakai olosuhteet vaikuttaa kaikkeen. Kyllähän ne maalattunakin ruostuu ja kuluu. Sitä ei voi millään estää.
Guest pile Kirjoitettu 11. Maaliskuuta, 2004 Kirjoitettu 11. Maaliskuuta, 2004 Toni, kannattaa ottaa ne lämpöliinat pois ja laittaa ennemmin jotain keraamista pinnoitetta. Liinat kuluttaa sun sarjat muutamassa vuodessa loppuun. Rätit kastuu sateella -> ruostuu, sarjat käy kuumana -> hiili katoaa raudasta -> metalli muuttuu hauraaksi.. olen tuosta eri mieltä itse olen laittanyt vuonna-95 pellisarjat ja lämpönauhat enkä ole havainnut vielä mitään haurautta. mutta täytyy kyllä sen verran myöntyä että talvella ei ole autoa käytetty eli talvi käytöstä en tierä. Toi on kuitenkin ihan yleisesti tiedostettu ja puhuttu juttu että termotechit tekee hallaa pakosarjoille. Mulla on kokemusta SLP-sarjoilla ja samoin monilla muilla siitä matskun haurastumisesta. Ei ole bullshittiä. joo olen kuullut myös noista puheista paljon. nekatiivistä lähinnä,en vain voi olla samaa mieltä niistä kun itsellä ei ongelmia ole ollut eikä niillä tutuillakaan joilla kyseistä nauhaa on ollut/on erelleen käytössä.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään