TimoTJP Kirjoitettu 11. Maaliskuuta, 2015 Kirjoitettu 11. Maaliskuuta, 2015 elikkä mulla 1/8npt mittarin anturi ja pitäs saada se tohon kanteen jotenkin kiinni. Mulla on siellä joku adapteri mutta väärän kokoinen kun ihan väljä ja menee pohjaan eli luulen et millinen adapteri varmaan. Mistä sais oikeenlaisen? 5/8-18 antaa google tohon adapteriin koon mut en löydä sellasta suomesta oikein millään.
TransNAM Kirjoitettu 11. Maaliskuuta, 2015 Kirjoitettu 11. Maaliskuuta, 2015 Vähän vuosimallista yms. riippuen mutta ainakin osa on ihan normi putkikierteillä eli putkiliikkeistä tuurilla... Kaverille vaihdettiin vanhemmat kannet ni todettiin helpommaks hommata vuosmallinmukaiset anturit.
TimoTJP Kirjoitettu 11. Maaliskuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 11. Maaliskuuta, 2015 Vähän vuosimallista yms. riippuen mutta ainakin osa on ihan normi putkikierteillä eli putkiliikkeistä tuurilla... Kaverille vaihdettiin vanhemmat kannet ni todettiin helpommaks hommata vuosmallinmukaiset anturit. no mulla ei oo orkkis mittareita niin tuskin alkuperäiset anturit käy? Ohm lukemat varmaan ihan erilaiset kun noissa tarvike mittareissa
TransNAM Kirjoitettu 11. Maaliskuuta, 2015 Kirjoitettu 11. Maaliskuuta, 2015 no mulla ei oo orkkis mittareita niin tuskin alkuperäiset anturit käy? Ohm lukemat varmaan ihan erilaiset kun noissa tarvike mittareissa Itseasiassa ovat yleensä nykyään melko samoja nuo vastusarvot. Lähes jonkinlainen standardi. Ainakin alkuperäisissä. Alkuperäiset 80-90-luvun tpi ja mittarin anturit n. 2,8-3Kohm n.+20C. Bosch (Saab) sama. Ne tarttui äkkiseltään hyllystä käteen... LTx melko varmasti sama. Näistä voi verrata tarvikeanturiin. Ainakin isokierteinen 70-luvun anturi toimii 87 Ponussa ja näyttää oikein eli on samaa vastusarvoa 70-90 luvulla.
juha Kirjoitettu 11. Maaliskuuta, 2015 Kirjoitettu 11. Maaliskuuta, 2015 elikkä mulla 1/8npt mittarin anturi ja pitäs saada se tohon kanteen jotenkin kiinni. Mulla on siellä joku adapteri mutta väärän kokoinen kun ihan väljä ja menee pohjaan eli luulen et millinen adapteri varmaan. Mistä sais oikeenlaisen? 5/8-18 antaa google tohon adapteriin koon mut en löydä sellasta suomesta oikein millään. Olisiko ihan perinteisesti hydrauliikkaliikkeessä mahdollisesti sopivaa. Hydraulipuolella ainakin käytetään sekä G1/8 mikä on suora versio npt-kierteestä mikä on kartio. Ja eikö 5/8-18 ole UNF kierre ja niitäkin löytyy hydrauliikka puolelta.
TimoTJP Kirjoitettu 12. Maaliskuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 12. Maaliskuuta, 2015 Olisiko ihan perinteisesti hydrauliikkaliikkeessä mahdollisesti sopivaa. Hydraulipuolella ainakin käytetään sekä G1/8 mikä on suora versio npt-kierteestä mikä on kartio. Ja eikö 5/8-18 ole UNF kierre ja niitäkin löytyy hydrauliikka puolelta. täytyy lähtee hydrauliikka liikkeisiin ihmetteleen jos sieltä sais sopivaa osaa. Kiitokset vinkeistä kaikille, toivotaan et löytyy oikeenlainen palikka
TimoTJP Kirjoitettu 14. Maaliskuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 14. Maaliskuuta, 2015 se olikin 3/8npt-1/8npt. Löytyi nippeli mieheltä hyllystä.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään