Jump to content

kanteen lämpömittarin sovitetta?

Recommended Posts

Kirjoitettu

elikkä mulla 1/8npt mittarin anturi ja pitäs saada se tohon kanteen jotenkin kiinni. Mulla on siellä joku adapteri mutta väärän kokoinen kun ihan väljä ja menee pohjaan eli luulen et millinen adapteri varmaan. Mistä sais oikeenlaisen? 5/8-18 antaa google tohon adapteriin koon mut en löydä sellasta suomesta oikein millään.

Kirjoitettu

Vähän vuosimallista yms. riippuen mutta ainakin osa on ihan normi putkikierteillä eli putkiliikkeistä tuurilla...

Kaverille vaihdettiin vanhemmat kannet ni todettiin helpommaks hommata vuosmallinmukaiset anturit.

Kirjoitettu

Vähän vuosimallista yms. riippuen mutta ainakin osa on ihan normi putkikierteillä eli putkiliikkeistä tuurilla...

Kaverille vaihdettiin vanhemmat kannet ni todettiin helpommaks hommata vuosmallinmukaiset anturit.

no mulla ei oo orkkis mittareita niin tuskin alkuperäiset anturit käy? Ohm lukemat varmaan ihan erilaiset kun noissa tarvike mittareissa

Kirjoitettu

no mulla ei oo orkkis mittareita niin tuskin alkuperäiset anturit käy? Ohm lukemat varmaan ihan erilaiset kun noissa tarvike mittareissa

Itseasiassa ovat yleensä nykyään melko samoja nuo vastusarvot. Lähes jonkinlainen standardi. Ainakin alkuperäisissä.

Alkuperäiset 80-90-luvun tpi ja mittarin anturit n. 2,8-3Kohm n.+20C. Bosch (Saab) sama. Ne tarttui äkkiseltään hyllystä käteen... LTx melko varmasti sama.

Näistä voi verrata tarvikeanturiin.

Ainakin isokierteinen 70-luvun anturi toimii 87 Ponussa ja näyttää oikein eli on samaa vastusarvoa 70-90 luvulla.

Kirjoitettu

elikkä mulla 1/8npt mittarin anturi ja pitäs saada se tohon kanteen jotenkin kiinni. Mulla on siellä joku adapteri mutta väärän kokoinen kun ihan väljä ja menee pohjaan eli luulen et millinen adapteri varmaan. Mistä sais oikeenlaisen? 5/8-18 antaa google tohon adapteriin koon mut en löydä sellasta suomesta oikein millään.

Olisiko ihan perinteisesti hydrauliikkaliikkeessä mahdollisesti sopivaa.

Hydraulipuolella ainakin käytetään sekä G1/8 mikä on suora versio npt-kierteestä mikä on kartio.

Ja eikö 5/8-18 ole UNF kierre ja niitäkin löytyy hydrauliikka puolelta.

Kirjoitettu

Olisiko ihan perinteisesti hydrauliikkaliikkeessä mahdollisesti sopivaa.

Hydraulipuolella ainakin käytetään sekä G1/8 mikä on suora versio npt-kierteestä mikä on kartio.

Ja eikö 5/8-18 ole UNF kierre ja niitäkin löytyy hydrauliikka puolelta.

täytyy lähtee hydrauliikka liikkeisiin ihmetteleen jos sieltä sais sopivaa osaa. Kiitokset vinkeistä kaikille, toivotaan et löytyy oikeenlainen palikka :D

Kirjoitettu

se olikin 3/8npt-1/8npt. Löytyi nippeli mieheltä hyllystä.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...