bollee Posted March 11, 2015 Share Posted March 11, 2015 Missähän mahtas olla vikaa kun jarrut on tosi tehottomat,palat ja levyt on hyvät eikä poljin painu liian alas eikä myöskään ilmaa ole järjestelmässä?Kun poljinta painaa oikeen kunnolla niin syttyy low trac ja brake valo palamaan...mistä aloitan vian etsinnän? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MasaHiro Posted March 11, 2015 Share Posted March 11, 2015 Liukutapit satuloissa jumittaa, rasvaus punasella ja synteettisellä vaseliinilla. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mikke Posted March 11, 2015 Share Posted March 11, 2015 Missähän mahtas olla vikaa kun jarrut on tosi tehottomat,palat ja levyt on hyvät eikä poljin painu liian alas eikä myöskään ilmaa ole järjestelmässä?Kun poljinta painaa oikeen kunnolla niin syttyy low trac ja brake valo palamaan...mistä aloitan vian etsinnän? low trac syttyy melkeempä aina kovassa jarrutuksessa varsinki jos menee etupyörä lukkoon varottaako toi sit madaltuneesta pidosta en tie. mut toi brake syttyy yleensä vast sit ku piireihin tulee paine eroo tai säiliö menee tyhjäks, linjalukolla tuttu ilmiö. mut kun katot niitä liukuja ni kato samalla et männät liikkuu ettei oo mikää letku tukossa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CamKin Posted March 11, 2015 Share Posted March 11, 2015 Tämmöistä on turinoitu Amerikassa: http://ls1tech.com/forums/lt1-lt4-modifications/1256632-low-trac-light.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
bollee Posted March 15, 2015 Author Share Posted March 15, 2015 No niin,nyt on jarrut käyty läpi ja liuut putsattu ja rasvattu(liikkuu herkästi)männät liikkuumyös hyvin ja palautuu myös hienosti,jarrunesteet vaihdettu eli letkuista tulee hyvin nestettä(ei siis)tukossa....silti jarrut vaan tuntuu aika tehottomiltä vai kuuluuko niin ollakin?OLikos näissä joku kässärin automaattisäätö kun kahva nousee aika ylös(vaijjereissa ei säätöä löytynyt)?Ja kiitos jo vastanneille. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CamKin Posted March 15, 2015 Share Posted March 15, 2015 No niin,nyt on jarrut käyty läpi ja liuut putsattu ja rasvattu(liikkuu herkästi)männät liikkuumyös hyvin ja palautuu myös hienosti,jarrunesteet vaihdettu eli letkuista tulee hyvin nestettä(ei siis)tukossa....silti jarrut vaan tuntuu aika tehottomiltä vai kuuluuko niin ollakin?OLikos näissä joku kässärin automaattisäätö kun kahva nousee aika ylös(vaijjereissa ei säätöä löytynyt)?Ja kiitos jo vastanneille. Jarrujen ilmaus voi olla tarpeen... Olisikohan jarrutehostaja tiensä päässä... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommi Posted March 15, 2015 Share Posted March 15, 2015 KimmoT:n -94 camarossa oli joskus jarrujen tehottomuutta niin että radalla jarrut hävisi kierroksen matkalla ja syyksi paljastui rikkinäinen pääsylinteri. Takajarrut oli kokonaan ois pelistä. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now