spede Kirjoitettu 19. Marraskuuta, 2005 Kirjoitettu 19. Marraskuuta, 2005 mitenköhän se nyt meni..Toimiiko se rs232 adapteri tai eikö mistään saa piuhaa mikä sopis suoraan usb-liittimeen?
ta-455 Kirjoitettu 20. Marraskuuta, 2005 Kirjoitettu 20. Marraskuuta, 2005 mitenköhän se nyt meni..Toimiiko se rs232 adapteri tai eikö mistään saa piuhaa mikä sopis suoraan usb-liittimeen? Jotain ongelmia noissa serial-to-usb-adaptereissa on ollut. Osa toimii ja osa ei Mikähän auto/järjestelmä sulla on? 4th gen vehkeissä on ollut OBD-I tai OBD-II(>96) ja vanhemmissa gm:n oma sydeemi. Täältä saa ainaki OBD-usb-kaapeleita http://www.scantool.net
spede Kirjoitettu 20. Marraskuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 20. Marraskuuta, 2005 mul on 350 tbi -89. Huomasin, että www.akmcables.com taitaakin myydä piuhoja jotka sopii suoraan usb-liittimeen, jos mä oikein ymmärsin. Onkohan kellään kokemuksia tosta mestasta?
hannux Kirjoitettu 21. Marraskuuta, 2005 Kirjoitettu 21. Marraskuuta, 2005 Kyselin aikoinaan kans noita ALDL-pistokkeit, ei mistään löytyny. Ostin sitten pieniä liittimenpiikkejä paikalliselta Wurthilta ja 'raidallista ' piirilevyä elektroniikkatarvikkeesta ja näistä sitten tinasin riviliitintä 6 kpl rivissä. Tähän piirilevyyn sitten se WinALDL:n transistorikytkentä ja lisäksi parit ledit, että näkee tuleeko mitään dataa ja onko tietokoneen portti kunnossa. Sitten piuhan päähän tietokoneen liitin. Kertovat että se USB-portti ei oikein worki tämän kytkennän kansa, vaan pitää olla vanhaa mallia RS232-sarjaportti. Millasia ratkaisuja itte kukin on tehnyt, kuvia ?
Guest turbomies Kirjoitettu 21. Marraskuuta, 2005 Kirjoitettu 21. Marraskuuta, 2005 Mulla on akmcables.comista tilattu piuha ja hyvin toimii sarjaportin kautta. Kokeilin uudemmassa mikrossa, jossa on vain usb-portit, serial-usb-adapterin kanssa sitä ja ei toiminut. Näköjään ko. firma vaihtaa vanhan kaapelin usb-versioon pientä korvausta vastaan: http://www.akmcables.com/trade-up.htm
spede Kirjoitettu 22. Marraskuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 22. Marraskuuta, 2005 Mulla kun ei olis oikein intoa ruveta rakentamaan. Mielummin tilais valmiin ja mun koneessa on vaan USB portti, ni pitäs saada semmonen malli. Oliko sulla Turbomies mitään ongelmia tilauksen kanssa? millä maksoit?
JR Kirjoitettu 22. Marraskuuta, 2005 Kirjoitettu 22. Marraskuuta, 2005 Eiköhän akmcables ole ihan kelpoyritys, en ainakaan ole mihinkään negatiivisen juttuun netissä törmännyt. Käyttää Paypal:ia maksujen välitykseen - eikun ostoksille vaan.
Guest turbomies Kirjoitettu 22. Marraskuuta, 2005 Kirjoitettu 22. Marraskuuta, 2005 Ei ongelmia ja paypal toimii
spede Kirjoitettu 22. Marraskuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 22. Marraskuuta, 2005 Sitten täytyy vissiin ruveta tilailemaan. Eka vaan täytyy selvittää miten toi paypal toimii..
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään