Jump to content

TH700 4 ei mee sisään.


F-Jape
 Share

Recommended Posts

Joo eli ilmeni samantapane kuin jani91^^ tossa alempana. Eli pakkovaihteet toimii, mutta kun laittaa normi D päälle 3 tilalla vapaa. Sitten kun maantie D laittaa on nelonenkin hukassa mutta tiputtaa kummiskin kolmosen sisään kun kaasua antaa?

 

Vienkö Hussolle suoraan?

Link to comment
Share on other sites

Ohhoh, laatikossa öljyä aika reippaasti. Melkein tuplasti sen mittaasteikon verran... Punasta on kyllä vielä. Alarajassa oli vielä perjantaina...

 

Olisiko tässä mahdollinen syy, mitä noita oon lueskellu et liika öljy aiheuttaisi tuon?

Link to comment
Share on other sites

Ei se liika öljy hyvääkään tee. Ei nyt sinänsä pitäis silti vaihteita hukkua, vajauksen takia kylläkin.

Mistä se on sinne yhtäkkiä ilmestyny??? Katoithan käydessä?

 

Eihän siellä ole jäähdytysnestettä seassa eli syylärivika? Silloin pitäis kyllä olla öljyä syylärissäkin eli mehut sekaisin.

 

 

Link to comment
Share on other sites

laatikkoöljyn pinta tarkistetaan koneen käydessä. käy kaavio läpi ja P päälle kun kone käy ja tarkista sitten se mittatikku  ;)

Link to comment
Share on other sites

No tässä oli syylärinesteet aika paskaset ostettaessa sekä paisari täynnä pinttynyttä mäskiä tai jotain. Putsasin Tottakai järjestelmän ja uusi paisuntasäiliö tuli myös. Nyt on tosiaan nesteet tumman ruskeet taas...

Link to comment
Share on other sites

3 ja 4 tiivisteet kuulemma loppu sano kokeneempi kun kävi kokeilemassa. Eipä ole varmaan koskaan laatikossa käyty ja kohta 200 tkm taulussa että...

Link to comment
Share on other sites

3 ja 4 tiivisteet kuulemma loppu...

Mitähän tuo tarkoittaa... Ei siellä ole joka vaihteelle omaa tiivistettä.

3/4 pakkaan tulee tiivistevika kun pakka kuluu tarpeeks niin pääsee männän tiiviste pullahtamaan mutta sen jälkeen 3 ja 4 on ja pysyy hukassa. Pannankin servosta voi mennä tiiviste joka periaatteessa voi tehdä kummallisia jos paineet karkaa sieltä. Servon saa purettua lootaa irroittamatta.

Mekaanisesti pelkkä 4 voi mennä hukkaan jos pannan servossa vikaa tai sitten 3 JA 4 jos pakassa vikaa.

Seuraava mahdollisuus on sitten ohjauspuolella sähkövika tai lohkovika.

Sitten on vielä vaihtoehtona jonkun muun hajoaminen.

Multa hajos Vanista yks päittäislaakeri joka teki kaikkea kummallisia kun sisusten päittäisvälys oli 4mm eli akselien öljykanavat ei pysyny enää kohallaan.

 

Jos öljyn seassa on nestettä niin saattais hyvinkin joku jumittaa ja toisekseen vesi voi sekoittaa boxin jos pyörii anturien välissä.

Aloittaisin ainakin tutkimalla miksi öljy on lisääntyny jos oot oikein sen tarkistanu eli auton käydessä ja katsomalla oikeaa asteikkoa (hot/cold)

 

Edit: Ainiin eihän se ollu sähköloota eli sähköviat saa unohtaa...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...