kachina Kirjoitettu 12. Huhtikuuta, 2015 Kirjoitettu 12. Huhtikuuta, 2015 morjesta! joo camaroonilaatikko tekee otsikonmukaista kummastusta, oire ilmenee kun tosiaan lämpenee ja tyhjäkäynnille jättäesssä syttyy valo sekä joutokäynti nousee noin 500 kierrosta. olen koittanut hyppylangalla kattoa koodit, muttei suostu näyttämään eikä koneella pääse autoon sisään. en oikeen itse osaa yhdistää kyllä mihinkään
Fenix Kirjoitettu 12. Huhtikuuta, 2015 Kirjoitettu 12. Huhtikuuta, 2015 Onko alipainevuotoja yritetty etsiä imusarjasta ja letkuista käynnistysspraylla? Pakosarja tai putkisto ei vuoda ennen lambdaa? Pakosarja säksättäisi ja muut vuodot putkistossa näkyisi tummentumina saumakohdissa. Jossakin anturissakin voisi olla myös häikkää, mutta hankalampi etsiä ilman vikakoodia. Mitään muuta oirettako ei ole kuin nouseva tyhjäkäynti, eli käy muuten tasaisesti ja kulkee hyvin?
Fenix Kirjoitettu 12. Huhtikuuta, 2015 Kirjoitettu 12. Huhtikuuta, 2015 Kun olet laittanut hyppylangan aldl-pistokkeeseen niin alkaako flekti pyörimään? Sen pitäisi. Tässä vielä koodien luku linkki varmuuden vuoksi. http://forum.f-bodyfinland.com/Yabbse/index.php?topic=65782.0
kachina Kirjoitettu 12. Huhtikuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 12. Huhtikuuta, 2015 ei ala flekti pyörimään ainakaan a-b:n yhdistämisestä, eikä kyllä näytä koodejakaan. auto on 94 ja ilmeisesti näitä on myös sellasia joissa vaaditaan lukulaite. toistaiseksi toimivaa laitetta ei ole vielä löytynyt. auto toimii ok. toki iac:n olen putsannut aikasemmin koska tyhjäkäynti oli korkealla myös kylmänä jänniä vehkeitä
impala67 Kirjoitettu 12. Kesäkuuta, 2015 Kirjoitettu 12. Kesäkuuta, 2015 eihän näistä uuskoppasista käsittääkseni saa koodeja kuin lukijalla, vaikka ovatkin OBD-I. Käy suosiolla luetuttamaan koodit, justiinsa kävin hätäseen ylöjärven jm garagella eikä ottanu viattomien koodien luvusta mitään -tosin ostin samalla osia... kuulostaa joltain lämpötila anturiin liittyvältä tuo omituisuutesi
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään