Jump to content

eaton lukon ongelmia

viljou

Recommended Posts

Kirjoitettu

Elikkäs sellasta kyselen kun laitoin lautaspyörän kiinni murikkaan niin huomasin ettei saa enää keskinaulaa pois. Millähän helvetillä saan c-clipsit paikalles? Kyseessä eatonin murikka ja 4.1 välitys.kuvia saa kun kerkeen ottamaan. Kiitos jo etukäteen.

Kirjoitettu

Taitaa olla sama ongelma, kun mulla oli 4.1 välityksellä. Sitä lukon keskelle tulevaa palikkaa piti koneistaa et sen sai käymään.

Kirjoitettu

Ei oikeen viittis keskitappia ohentaa ku tulee vähän turhan väljäks  :D

Kirjoitettu

En tiedä millanen toi eaton on. Mulla oli torsen ja 4.1 välitys. Mut onko siinä sellainen palikka mikä tulee vetareiden päiden väliin? Mulla sitä palikkaa koneistettiin päistä et sen sai paikoilleen. Ei siihen pintaan tarvinnut koskea mikä on vetareiden päiden kohdalla.

Kirjoitettu

Eatonissa on pyöree akseli vetareiden välissä...ihan niinkuin lukottomassa perässä.

Kirjoitettu

Tässä jotain selitystä

http://www.ringpinion.com/TechnicalHelp/ContentFrame.aspx?FilePath=~%2FContent%2FParts%2FRingAndPinions%2F%2FThick_Gears_and_C-Clips_Can_Coexist.inc

Näyttäis olevan yksinkertaisin konsti tehä keskitapin keskelle vetarin pään kokoinen kolo. Clipin verran syvä. Sitten tappia pyörittämällä saa vuorollaan clipit paikalleen ja kun tappi lukitaan jää kolo sellaiseen kohtaan missä se ei haittaa.

Kirjoitettu

Tulin siihen tulokseen että mulla on ei yhteensopivat välitys ja lukko yksikkö  :D

Kirjoitettu

Tulin siihen tulokseen että mulla on ei yhteensopivat välitys ja lukko yksikkö  :D

89 taitaa olla ainakin 2 ehkä 3 eri murikkaa mihin välitykset ei sovi keskenään. 3.23 taitaa olla rajana missä GM vaihtuu ja sit vielä Borgwarner.

Kaveri tässä lähetteli viimekesänä liikkeeseen eestaas kun tuli vääriä osia. Vielä lukko ja välitykset molemmat kerralla. Sikäli onneks ei tullu ulkomailta...

Kirjoitettu

tais mennä tää homma omaan piikkiin ku tuli series 2 välitys vaik oli 3.23 ja sitä tihumille tehty lukko :D

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...