viljou Kirjoitettu 14. Huhtikuuta, 2015 Kirjoitettu 14. Huhtikuuta, 2015 Elikkäs sellasta kyselen kun laitoin lautaspyörän kiinni murikkaan niin huomasin ettei saa enää keskinaulaa pois. Millähän helvetillä saan c-clipsit paikalles? Kyseessä eatonin murikka ja 4.1 välitys.kuvia saa kun kerkeen ottamaan. Kiitos jo etukäteen.
KimmoT Kirjoitettu 14. Huhtikuuta, 2015 Kirjoitettu 14. Huhtikuuta, 2015 Taitaa olla sama ongelma, kun mulla oli 4.1 välityksellä. Sitä lukon keskelle tulevaa palikkaa piti koneistaa et sen sai käymään.
viljou Kirjoitettu 14. Huhtikuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 14. Huhtikuuta, 2015 Ei oikeen viittis keskitappia ohentaa ku tulee vähän turhan väljäks
KimmoT Kirjoitettu 14. Huhtikuuta, 2015 Kirjoitettu 14. Huhtikuuta, 2015 En tiedä millanen toi eaton on. Mulla oli torsen ja 4.1 välitys. Mut onko siinä sellainen palikka mikä tulee vetareiden päiden väliin? Mulla sitä palikkaa koneistettiin päistä et sen sai paikoilleen. Ei siihen pintaan tarvinnut koskea mikä on vetareiden päiden kohdalla.
viljou Kirjoitettu 14. Huhtikuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 14. Huhtikuuta, 2015 Eatonissa on pyöree akseli vetareiden välissä...ihan niinkuin lukottomassa perässä.
TransNAM Kirjoitettu 14. Huhtikuuta, 2015 Kirjoitettu 14. Huhtikuuta, 2015 Tässä jotain selitystä http://www.ringpinion.com/TechnicalHelp/ContentFrame.aspx?FilePath=~%2FContent%2FParts%2FRingAndPinions%2F%2FThick_Gears_and_C-Clips_Can_Coexist.inc Näyttäis olevan yksinkertaisin konsti tehä keskitapin keskelle vetarin pään kokoinen kolo. Clipin verran syvä. Sitten tappia pyörittämällä saa vuorollaan clipit paikalleen ja kun tappi lukitaan jää kolo sellaiseen kohtaan missä se ei haittaa.
viljou Kirjoitettu 14. Huhtikuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 14. Huhtikuuta, 2015 Tulin siihen tulokseen että mulla on ei yhteensopivat välitys ja lukko yksikkö
TransNAM Kirjoitettu 14. Huhtikuuta, 2015 Kirjoitettu 14. Huhtikuuta, 2015 Tulin siihen tulokseen että mulla on ei yhteensopivat välitys ja lukko yksikkö 89 taitaa olla ainakin 2 ehkä 3 eri murikkaa mihin välitykset ei sovi keskenään. 3.23 taitaa olla rajana missä GM vaihtuu ja sit vielä Borgwarner. Kaveri tässä lähetteli viimekesänä liikkeeseen eestaas kun tuli vääriä osia. Vielä lukko ja välitykset molemmat kerralla. Sikäli onneks ei tullu ulkomailta...
viljou Kirjoitettu 14. Huhtikuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 14. Huhtikuuta, 2015 tais mennä tää homma omaan piikkiin ku tuli series 2 välitys vaik oli 3.23 ja sitä tihumille tehty lukko
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään