Maniac85 Posted April 29, 2015 Share Posted April 29, 2015 joo eli transusta leipo kytkin toissapäivänä. onko kokemuksia us partsilla myytävästä zoom kytkinsetistä. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fica Posted May 3, 2015 Share Posted May 3, 2015 Parin päivän kokemusta ois ja vaikuttaa todella hyvältä vähän jämäkämmin nappaa kiinni kuin vakio kytkin vaan pystyy silti luistattaankin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maniac85 Posted May 3, 2015 Author Share Posted May 3, 2015 ok. laitetaan sitten toi zoomin setti tilaukseen. kai se jonkin aikaa kestää Link to comment Share on other sites More sharing options...
pate Posted May 4, 2015 Share Posted May 4, 2015 mulla oli tuo zoom eikä kestäny yhtä kesää. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maniac85 Posted May 4, 2015 Author Share Posted May 4, 2015 mulla oli tuo zoom eikä kestäny yhtä kesää. Miten se nyt niin paska oli. kai se nyt pienet driftaukset kestää Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maniac85 Posted June 7, 2015 Author Share Posted June 7, 2015 vaihoin ton zoomin kytkytin setin 3 viikkoa sitten ja alkuun oli hyvä. ei täristänyt tai ravistanut liikkeelle lähtiessä. mutta nyt kun on tullut vähän tehtyä burnista ja donitseja, niin taas palasi tuttu ravistaminen liikkeelle lähdössä.. missä vika. kytkin ei luista eikä muutenkaan ja vaihteet menee hyvin päälle. miten ton helvetin ravistamisen saa loppumaan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fica Posted June 7, 2015 Share Posted June 7, 2015 Mulla vähä samaa ongelmaa... Mutta kun lähöstä antaa yli 1500 kierrosta ja sievästi päästää kytkimen nii ei huomaa ravistamista Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maniac85 Posted June 7, 2015 Author Share Posted June 7, 2015 Joo. itellä samallainen. sit tosiaan ku antaa vähän kierroksia niin menee paremmin. pakilla ravisuttaa kaikkein eniten. ihme värkkejä. pitää antaa leipää oikein kunnolla, sit joko korjaantuu tai menee rikki Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fica Posted June 7, 2015 Share Posted June 7, 2015 Niin minäki oon aatellu mulla kuulu myös semmone kahina kytkimestä kun pikkukierroksilla yrittää lähteä (1000rpm) vaan ei kumminkaa luista kun kiihyttelee tai kumia polttaa Aika näyttää kui kauan kestää Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maniac85 Posted June 8, 2015 Author Share Posted June 8, 2015 Joo. mulla kuulu kans semmonen ihme rahina vanhalla kytkimellä jos ei ollut kierroksia. vanha levy oli kyllä ihan valmista, mutta vikana minkä takia kokonaan hajos oli vanhan omistajan startin vaihto. katkennut startin pää oli jätetty kytkin kopan sisään ja se oli kiilautunut kytkin haarukan väliin poljinta painettaessa, joten asetelma ei päässyt palautumaan eikä levy ottanut kiinni. nyt tällä uudella zoomin setillä on vaan toi tärinä liikkeelle lähdössä ..taitaa kyllä kuulua näihin äffäläisiin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts