RaiRai Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2015 Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2015 Noh, mistä näitä uusia tukirautoja joissa tyypillisesti se pehmuste kulahtaa ja naarmuttaa ylös/alas liikkuvaa lasia, kannattaisi etsiä? Tai etes millä nimellä nämä Ameritikassa tunnetaan? Nimim. pahaa tekee avata kuskin lasi.
TransNAM Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2015 Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2015 Kunnon kontaktiliimalla kun liimailee uudet huovat ni tulee taas hyvä. Jotain paksua ja pehmeää esim kaiutinhuopaa tms. Melkein mikä tahansa käy mikä ei heti kulu puhki ja on rautaa pehmeämpi ja liukkaampi.
RaiRai Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2015 Ok. Ne rautarungot taitaa ruostuakin joten sillä ajattelin totaalista vaihtoa, ei tarttis väsätä niin kauan.
TransNAM Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2015 Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2015 http://www.moderndaymuscle.com/ Kirjoita hakuun Window niin löytyy ainakin jotain. Tuolta tullu monesti tilattua sälää. Löytyy monenlaista nippeliä näihin. Onhan näitä täälläkin: http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xfirebird+window+adjust.TRS0&_nkw=firebird+window+adjust&_sacat=0
RaiRai Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2015 Kiitos tiedoista. Tällaista kaipasin.
Nupa Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2015 Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2015 Sieltä voi olla murtunut koko rauta, useampikin tapaus tullut vastaan (4geneissä), ei auta karvojen liimaus enää silloin.
RaiRai Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 2015 Noh tämän touhun pääsis ehkä kohta aloittamaan vaikka uutta palikkaa ei olekaan. Naarmut onkin ulkopuolella lasia, eli millainen homma ois päästä noihin rautoihin käsiksi? Sieltä ne näkyy kun sitä listaa raottaa...
TransNAM Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 2015 Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 2015 Ei siellä ulkopuolella pitäis mitään naarmuttavaa olla ellei lista oo jotenkin vinksallaan. Lista tahtoo monesti vanhimmiten irtoilla ja ainakin omassa oon pistenyt sen ruuveilla kiinni. Saa olla tarkkana ruuveista ettei kannat ota lasiin. Sisäpuolen naarmurautoihin pääsee kun ottaa ovenpahvin pois. Ikkunannapit pois, avauskahvan taustamuovi, peilikolmio, kahvasta ja ovitaskusta ruuvit pois ja ylöspäin nostamalla irtoaa.
RaiRai Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 2015 On siellä tällaiset mulla:
RaiRai Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 2015 Sisäpuolen karvat oli ok kunnossa. Tähän hätään en osannut parempaa ratkaisua kuin että putsasin paineilmalla kulahtaneet karvat sekä liimasin yhden karvasuikaleen takaisin paikoillensa kumiosan päälle (kuvassa vielä irti):
TransNAM Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2015 Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2015 Onko nuo jälkiasenteiset vai onko mulla menny jotain ohi...? En ainakaan ihan heti tunnusta et oisin ennen nähnyt moisia vaikka oon tiivisteitä irrotellu... Tai sitten en oo vaan asiaa aatellu.
RaiRai Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2015 Jaa-a, tuskin on jälkiasenteiset mutta varmaksi en tiedä. Pakkohan tosin joku tuki on tuollakin puolella olla kun on sisäpuolellakin. Tuollasessa ratkaisussa lasi naarmuuntuu ehjillä osillakin jos/kun ulkopuolelta hiekkaa pääsee tuon palikan ja lasin väliin. Mitenhän lie tämä toteutettu kalliimpien pirssien karmittomissa laseissa..?
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään