Jump to content

Ohjaustehostimen öljynvaihto ja ilmaus...?


Recommended Posts

Kirjoitettu

Meinasin tällä viikolla pistää ohjaustehostimeen uudet öljyt joten olisi hyvä saada vanhat nesteet pois ja uudet sisään, niin missäpä on poistoroppu ja kuinka systeemi ilmataan...? Riittääkö ilmaukseen konsti, että kun vanhat öljyt poissa, niin uudet sisään ja käännellään rattia tehostin päällä vaikka siten, että etupää nostettu ilmaan ja käänneellään rattia laidasta laitaan (oikea/vasen)...?

 

Huom! Öljynä käytän Redline Power Steering Fluid öljyä, joka täyttää GM:n speksit.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...