CamKin Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2015 Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2015 Meinasin tällä viikolla pistää ohjaustehostimeen uudet öljyt joten olisi hyvä saada vanhat nesteet pois ja uudet sisään, niin missäpä on poistoroppu ja kuinka systeemi ilmataan...? Riittääkö ilmaukseen konsti, että kun vanhat öljyt poissa, niin uudet sisään ja käännellään rattia tehostin päällä vaikka siten, että etupää nostettu ilmaan ja käänneellään rattia laidasta laitaan (oikea/vasen)...? Huom! Öljynä käytän Redline Power Steering Fluid öljyä, joka täyttää GM:n speksit.
Nupa Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2015 Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2015 http://shbox.com/1/4th_gen_tech2.html#psflush
CamKin Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2015 http://shbox.com/1/4th_gen_tech2.html#psflush Kiitosta vaan, kyllä toimi ja olikin aika, kun oli sellaista kuraa nesteet. Parempaa sisään http://www.roadmachine.fi/redline/ohjaus.html
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään