Henkka66 Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 2015 Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 2015 Muistelen nähneeni/lukeneeni/kulleeni juttua adpterista joka tulee vaijeri mittarin ja 4L60E laatikon väliin ,jolloin mittarikin toimii ,niin mistäköhän ko. adaptereita mahtais hakea ja kysellä ,jos on muitakin ratkaisuita niin kiitollisena otetaan vihjeitä vastaan
Z-mo Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 2015 Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 2015 Mihin autoon ja minkä ikäiseen on 4L60E tulossa? Lähinnä esimerkkinä jos 3g auto, niin nopeusmittarin päivitys sähköiseen ei oo temppu eikä mikään. Ei tarvis mitään ylimääräisiä adaptereita...
Henkka66 Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 2015 Jep, kyseessä -89 camaro.
TransNAM Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 2015 Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 2015 89 ja vaijerimittari Eikös joskus 86-87 tullu jo sähköiset mittarit f-bodeihin? Ainakin kaverin 87 T/A-ssa on kovin sähköinen. Adaptereita, eli anturin tilalle tulevia vaijerilähtöjä, on sinänsä kyllä olemassa mutta rattaiden ja anturien eroista johtuen pitää olla tarkkana minkämalliseen laatikkoon tilaa. En oo satavarma mutta 4L60E laatikossa ei lie pyörivä anturi eli joutuu akselille vaihtamaan hammaskehän tilalle hammasrattaan. Kannattaa tosiaan harkita sähkömittariin vaihtamista. Vähän luovuttajan iästä riippuen tarvii myös "speed bufferin" eli pienen keltaisen rasian. Pari johtoa laatikolle ja virta mittarille ja bufferille. Jää yks kuluva osa pois.
GTATL Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 2015 Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 2015 89 ja vaijerimittari Eikös joskus 86-87 tullu jo sähköiset mittarit f-bodeihin? Ainakin kaverin 87 T/A-ssa on kovin sähköinen. Adaptereita, eli anturin tilalle tulevia vaijerilähtöjä, on sinänsä kyllä olemassa mutta rattaiden ja anturien eroista johtuen pitää olla tarkkana minkämalliseen laatikkoon tilaa. En oo satavarma mutta 4L60E laatikossa ei lie pyörivä anturi eli joutuu akselille vaihtamaan hammaskehän tilalle hammasrattaan. Kannattaa tosiaan harkita sähkömittariin vaihtamista. Vähän luovuttajan iästä riippuen tarvii myös "speed bufferin" eli pienen keltaisen rasian. Pari johtoa laatikolle ja virta mittarille ja bufferille. Jää yks kuluva osa pois. Firebirdeihin tuli aikaisemmin, Camaroon -90 uuden boxin myötä.
Henkka66 Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 2015 Minkäs lainen mittari siihen menis ja sopiiko suoraan vanhaan mittaristoon, ja jos jollain on ylimääräinen sellainen mittari ni saa tarjota.
Marko Kirjoitettu 15. Kesäkuuta, 2015 Kirjoitettu 15. Kesäkuuta, 2015 Tämähän kiinnostaisi kun leikkiminen tuo vaijeri homman kanssa tuntuisi riittävän. Käykö uudempi mittari liittimien suhteen bolt-on paikalleen 84:een?
TransNAM Kirjoitettu 15. Kesäkuuta, 2015 Kirjoitettu 15. Kesäkuuta, 2015 Jaa oon olettanu että molemmat f-bodyt kulkis tekniikan suhteen tasajalkaa mutta ei näköjään... Missäs kohtaa Camarossa vaihtuu uus mittaristo? Ettei vaan sitten muuttuis sähköiseks vasta uuden mittariston myötä vai onko vanhaa mallia sähköisenä? Ponussa kun on mittaristo aina suunnilleen saman mallinen...
GTATL Kirjoitettu 15. Kesäkuuta, 2015 Kirjoitettu 15. Kesäkuuta, 2015 Tässä adapteri http://www.hawksthirdgenparts.com/electronic-to-mechanical-speedometer-box/
Z-mo Kirjoitettu 15. Kesäkuuta, 2015 Kirjoitettu 15. Kesäkuuta, 2015 Tässä adapteri http://www.hawksthirdgenparts.com/electronic-to-mechanical-speedometer-box/ Halpuus houkuttelee. Ei kyllä mun mielestä mitään järkeä. Melkein samaan rahaan koko mittaristo, vaikka tommonen: http://www.summitracing.com/int/search/year/1989/make/chevrolet/model/camaro/department/gauges-accessories/part-type/gauge-kits-direct-fit-digital?N=4294950041%2B4294951398%2B4294951359%2B4294951097%2B4294898544&SortBy=Default&SortOrder=Ascending LT1/LS swappiin tommonen on hyvä, ei tarvi kikkailla mittarien eikä antureiden kanssa yhtään. Camaroissa sähkönen nopeusmittari vasta -90, samalla kun koko mittaristo vaihtu. Firebirdeissä helpompi tilanne, koska sähkönopeusmittari tuli jo -86. Siinä varmasti syy minkä takia 3g Camaroihin on noita digi-mittaristoja, Birdeihin ei...
GTATL Kirjoitettu 15. Kesäkuuta, 2015 Kirjoitettu 15. Kesäkuuta, 2015 Halpuus houkuttelee. Ei kyllä mun mielestä mitään järkeä. Melkein samaan rahaan koko mittaristo, vaikka tommonen: http://www.summitracing.com/int/search/year/1989/make/chevrolet/model/camaro/department/gauges-accessories/part-type/gauge-kits-direct-fit-digital?N=4294950041%2B4294951398%2B4294951359%2B4294951097%2B4294898544&SortBy=Default&SortOrder=Ascending LT1/LS swappiin tommonen on hyvä, ei tarvi kikkailla mittarien eikä antureiden kanssa yhtään. Camaroissa sähkönen nopeusmittari vasta -90, samalla kun koko mittaristo vaihtu. Firebirdeissä helpompi tilanne, koska sähkönopeusmittari tuli jo -86. Siinä varmasti syy minkä takia 3g Camaroihin on noita digi-mittaristoja, Birdeihin ei... Tai sitten racepak iq3 obd2.een kiinni ja menoksi
Z-mo Kirjoitettu 15. Kesäkuuta, 2015 Kirjoitettu 15. Kesäkuuta, 2015 Tai sitten racepak iq3 obd2.een kiinni ja menoksi Olis kyllä kova, himottais ihan törkeesti laittaa omaan racepakki... Mähän muuten voisinki sitte myydä sopivasti ton mun Dakota Digitalin mittariston, hömhöm...
GTATL Kirjoitettu 15. Kesäkuuta, 2015 Kirjoitettu 15. Kesäkuuta, 2015 Olis kyllä kova, himottais ihan törkeesti laittaa omaan racepakki... Mähän muuten voisinki sitte myydä sopivasti ton mun Dakota Digitalin mittariston, hömhöm... Mä ajattelin laittaa racepak.in mun mustaa paholaiseen jonka mä raiskaan huolella
Nupa Kirjoitettu 15. Kesäkuuta, 2015 Kirjoitettu 15. Kesäkuuta, 2015 Mähän muuten voisinki sitte myydä sopivasti ton mun Dakota Digitalin mittariston, hömhöm... Mä voisin ehkä kokeilla sopisko tollanen tiki tohon 86seen ... ?
Henkka66 Kirjoitettu 15. Kesäkuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 15. Kesäkuuta, 2015 toi usa partsin anturi on ainakin edullisimmasta päästä.
Henkka66 Kirjoitettu 15. Kesäkuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 15. Kesäkuuta, 2015 Olis kyllä kova, himottais ihan törkeesti laittaa omaan racepakki... Mähän muuten voisinki sitte myydä sopivasti ton mun Dakota Digitalin mittariston, hömhöm... mihinkäs hintaan dakota vaitais omistajaa.
Z-mo Kirjoitettu 15. Kesäkuuta, 2015 Kirjoitettu 15. Kesäkuuta, 2015 Mä voisin ehkä kokeilla sopisko tollanen tiki tohon 86seen ... ? Sopis varmasti! mihinkäs hintaan dakota vaitais omistajaa. Täytyy nyt vähän vetää takasin, että ei pysty kyllä racepakkia hommaamaan Camaroon ennenku Böördi on nipussa. Eli ei pysty myymään vielä...
Henkka66 Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2015 Hep,olenko nähnyt unta vai oliko eilen tällä palstalla joku linkki us partsin sivuille missä oli myös joku edullinen boxi.nyt en ainakaan löydä?
sachary Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2015 Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2015 Hep,olenko nähnyt unta vai oliko eilen tällä palstalla joku linkki us partsin sivuille missä oli myös joku edullinen boxi.nyt en ainakaan löydä? Minä laittoin mutta se oli vaijerista sähköseen ja eikö tässä ollut kyse toisin päin? Niin poistin sen linkin.
Henkka66 Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2015 joo, on vaijerista sähköiseen,mut olis jotain tietoo heittää tai numeroita ,kun soitelin turun us partsiin eivät tienneet koko asiasta mitään ("ai onko meillä sellaisikin"),piti vaan kysyä onko noita toisinkin päinpelittäviä.
sachary Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2015 Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2015 joo, on vaijerista sähköiseen,mut olis jotain tietoo heittää tai numeroita ,kun soitelin turun us partsiin eivät tienneet koko asiasta mitään ("ai onko meillä sellaisikin"),piti vaan kysyä onko noita toisinkin päinpelittäviä. http://www.uspartsperformance.fi/autometer-5291-anturi
Z-mo Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2015 Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2015 http://www.uspartsperformance.fi/autometer-5291-anturi Eikös tuo oo väärinpäin, eli vaijerillisesta laatikosta sähköiseen mittariin? Pitäisi olla sähkösestä laatikosta vaijerilliseen mittariin...
Z-mo Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2015 Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2015 Haukalta löytyi se yks vaihtoehto ja tässä olis Dakotalta toinen: http://www.dakotadigital.com/index.cfm/page/ptype=product/product_id=886/category_id=287/mode=prod/prd886.htm $299.95
sachary Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2015 Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2015 Eikös tuo oo väärinpäin, eli vaijerillisesta laatikosta sähköiseen mittariin? Pitäisi olla sähkösestä laatikosta vaijerilliseen mittariin... Joo on väärinpäin niin kuin tuossa aikaisemmin kirjoiteltiin.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään