Jump to content

Recommended Posts

Posted

Nyt käytännön kokemuksia tarvitaan! Kummalla valmistajalla olisi sopivat street jarrupalat?

 

Posted

Ei kokemuksia EBC paloista mutta Hawkista kyllä.

Hawk HPS oli 3g vakiojarruissa ja nyt C5 Corveten jarruissa, ei voi valittaa. Toimii kylmänä ja lämpösenä.

Posted

Kokemusta on EBC keltaisista ja punaisista paloista.

Molemmista irtoaa jarrupölyä paljon... etenkin keltaisista.

Jarru tuntuma ei juurikaan eroa perus Raybestos paloista.

Ympäri vuotiseen ajoon en suosittelisi ehkä kumpaakaan vaan vihreitä paloja.

Jos jarrusi tulee saamaan katuajoa enempi löylyä / tai vain kesäajoa, niin sitten vasta kannattaa harkita punaisia.

Keltaiset jos tarkoitus ajella radalla enempi.

Kaveri ajeli viime talven keltaisilla paloilla -07 STI Imprezassa ja kertoi että ihan ok, mutta väittäisin että parempi olisi ollut muulla.

Siinä tosin on satuloissa enempi mäntiä, kuin meidän peleissä :W

 

Lainaan Antin viestiä tähän;

Punaisten ja vihreiden EBC palojen ero tuli nyt todistettua katsastuksessa.

Punainen - etu 2,6 kN, taka 2,4 kN, käsijarru 1,5 kN

Vihreä - etu 4,2kN, taka 3,2kN, käsijarru 2,5kN

Käsijarru on yhtä tehokas nyt vihreillä paloilla kun etujarrut punaisilla paloilla

 

punaisten palojen testi tehtii +20 lämpötilassa joten ne tarvitsee Floridan lämmöt toimiakseen heti

 

Posted

keltaset ebc ollu kans ajossa enkä kyl katupalaks suosittele vihreitä en oo kokeillu mut suuniteltu kadulle ni luulis olevan paremmat. hawk hps ollu tääläki ajossa hieman kovakouraset levyille eli niitä kuluttaa mut pitoon oon ollu tyytyväinen ja hps tuol hyllyssä odottaa seuraavaa vaihtoa.

  • 4 weeks later...
Posted

Onko raybestosin tuotteet jarrupalat ja levyt hyväksi havaittua kamaa? Näyttäs olevan standard, premium ja super premium versioina levyjä ja paloja.

 

  • 2 years later...
Posted

Vanha topic mutta jatkan tähän...

 

Lievä päivitys tarkoitus tehdä LT1 "street use" etujarruille kun palojen vaihto kumminkin edessä.

 

Ihan ok.

Muutama kymppi lisää ja saa jo uritetut levyt.

http://www.autoracing.fi/catalogsearch/result/?q=gd7003

 

Suomi-hinnat tietäen joutuu kysymään että onkohan tuo 184 € kpl vai pari? Ja mistäs sais EBC Greenstuffit näppärästi?

Eli äkkiseltään idea olisi tuollaset uritetut levyt + EBC Greenstuff, saa ehdottaa muutakin mutta mitään LS-jarruja ei ole näillä näkymin tulossa.

Posted

Vanha topic mutta jatkan tähän...

 

Lievä päivitys tarkoitus tehdä LT1 "street use" etujarruille kun palojen vaihto kumminkin edessä.

 

Suomi-hinnat tietäen joutuu kysymään että onkohan tuo 184 € kpl vai pari? Ja mistäs sais EBC Greenstuffit näppärästi?

Eli äkkiseltään idea olisi tuollaset uritetut levyt + EBC Greenstuff, saa ehdottaa muutakin mutta mitään LS-jarruja ei ole näillä näkymin tulossa.

Briteistä tulis varmaa helpoiten ::)

esim täältä

https://www.jaysperformance.co.uk/index.php?route=product/product&path=79_89&product_id=1490

Posted

Race.fi EBC Green stuff n.70 egee ja ihan hirmu pito m/ siis taakse.

Posted

Vanha topic mutta jatkan tähän...

 

Lievä päivitys tarkoitus tehdä LT1 "street use" etujarruille kun palojen vaihto kumminkin edessä.

 

Suomi-hinnat tietäen joutuu kysymään että onkohan tuo 184 € kpl vai pari? Ja mistäs sais EBC Greenstuffit näppärästi?

Eli äkkiseltään idea olisi tuollaset uritetut levyt + EBC Greenstuff, saa ehdottaa muutakin mutta mitään LS-jarruja ei ole näillä näkymin tulossa.

 

Hinta on parille.

Suomessa on useita jälleenmyyjiä eri hinnoin, mutta google kertoo halvimman.

Itselle halvin ollut Autoracing ja Schmiedmann.

Mamasan myy myös, mutta taisi olla kalliimpi?

Tarkista vielä oikea tuotenumero sinun autoosi.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...